Citat:
Mentorskap är samtidigt en tillgång/efterfrågan-produkt, och jag har fått höra att hon var mycket uppskattad som mentor, vilket då kan vara förklaringen till att hon däri fastnade.
Är det nån kollega som är förhörd (höll på att skriva förförd
Fler kan anse att jag saknar trovärdighet, men tänker bemöta lite grann ändå.
Assessor´n är en tjänst tänkt att vara flytande kring olika rättsinstanser, och det räknas inte egentligen som en tjänst inom en specifik domstol.
Att Karin flöt runt på detta sätt längre än domarbanans tidsaxel uppger, har med hennes dåvarande mentorskap att göra.
Hon var helt enkelt efterfrågad tillika själv intresserad av mentorskapet inom ämbetet.
Hade hon tagit en ordinarie tjänst hade hon ej kunnat bedriva mentorskap i den omfattning hon då gjorde.
Det som avviker är att hennes år inom mentorskapet (fastnat som assessor) har pågått längre än det möjligtvis brukar göra i snitt.
Assessor´n är en tjänst tänkt att vara flytande kring olika rättsinstanser, och det räknas inte egentligen som en tjänst inom en specifik domstol.
Att Karin flöt runt på detta sätt längre än domarbanans tidsaxel uppger, har med hennes dåvarande mentorskap att göra.
Hon var helt enkelt efterfrågad tillika själv intresserad av mentorskapet inom ämbetet.
Hade hon tagit en ordinarie tjänst hade hon ej kunnat bedriva mentorskap i den omfattning hon då gjorde.
Det som avviker är att hennes år inom mentorskapet (fastnat som assessor) har pågått längre än det möjligtvis brukar göra i snitt.
) i megaFUP? Har inte orkat plöja igenom allt än.1. Jag undrar när bäst-före datum var angående KL eftersom mentorskap blir extremt absurd titulering på just henne.
Mentorskap är en titel man förtjänar och hon är en katastrof privat parallellt.
2. Jag undrar även utifrån hur bra hon är att köra rollspel yrkesliv vs privat och det vore intressant att veta om hon även vräker ur sig grodor även där (som nykter).
3. Hur mycket kan hon hålla masken överhuvudtaget som nykter rent generellt.
Sen var det en sak till. Jag ställde en fråga om du läst förhör med hennes moster eftersom det har med kronologi att göra.
För inte länge sen, nu i oktober, skrev du följande (men svarade mig inte på de färska uppgifter jag citerade):
Citat:
Du har tidigare skrivit detta och kontext sammanfaller med det du skriver om mentorskap:
Maken till åtråvärd har nog aldrig funnits nog fog för. Hon har nekat åtskilliga under sina glansdagar, inkl mig själv under ett klumpigt försök. Hon har aldrig slirat förut.
Hon är och förblir inte åtkomlig, därtill inte heller genuint intresserad annat än på ett mycket professionellt plan.
Spåra bakåt - hennes missbruk uppstod efter hennes stroke. Punkt på det.
Hon är och förblir inte åtkomlig, därtill inte heller genuint intresserad annat än på ett mycket professionellt plan.
Spåra bakåt - hennes missbruk uppstod efter hennes stroke. Punkt på det.
Citat:
Citat:
Hon har föga varit "mycket framstående och burit otroligt gott anseende", (..)" i livet för övrigt" och nån hjärnblödning tidigare än mars 2014 finns som sagt inte före detta datum.
Sanningen är att hon har varit mycket framstående och burit otroligt gott anseende genom karriären och livet i övrigt. Konsekvent hög kompetens, beteende och uppträdande."
Det var en mycket allvarlig stroke hon drabbades av - en subarachnoidalblödning, och tro vad man vill om det men problemen i livet kom som ett brev på posten efteråt till mångas förvåning inledningsvis.
Att en så framstående person så snabbt kunde börja haverera framstår som ett svårt mysterium.
Det var en mycket allvarlig stroke hon drabbades av - en subarachnoidalblödning, och tro vad man vill om det men problemen i livet kom som ett brev på posten efteråt till mångas förvåning inledningsvis.
Att en så framstående person så snabbt kunde börja haverera framstår som ett svårt mysterium.
Åter till KLs moster. För du pratar om att det är ett mysterium och har följande argument.
A. Det kom plötsligt.
B. Det kom i samband med första hjärnblödningen.
Det är en person som känner KL väldigt väl.
Denna fantastiska Mother of The Years arbetade då i rätten.
Hon har inte nån hjärnblödning.
Hennes mor dog redan januari 2012 och inlåsning med knivar var i augusti 2013.
I.FUP beskriver KLs Moster att KL var ensam hemma med barnen.
KL kallar dit sin systers son för att spela spel.
När han kommer ska KL köpa glass.
Hennes systerson måste stanna och kl 00.30 gick de ut i jackor och pyjamas och
"letade efter henne och hittade henne på en krog nedanför Norr Mälarstrand och var riktigt
berusad."
Redan innan januari 2012 sker detta, i förhör berättar hennes moster följande:
"Vid ett tillfälle bjöd Karins mamma xxxxx, som var sjuk i cancer, barn och barnbarn på julmiddag och Karin kommer dit stupfull."
Hon behandlar sin sjuka mor med noll respekt och är aspackad igen inför barnen som då är yngre än då hon helt livsfarligt låser in dem i lägenheten med knivar för att supa och stalka HOL. Då var de 9 och 11 år.
Reagerar du inte på detta vid läsning i förhållande till din inställning om KL?
Senast redigerad av develi 2020-10-25 kl. 10:47.
Senast redigerad av develi 2020-10-25 kl. 10:47.
”