Citat:
Ursprungligen postat av
T34Panzer
Intstämmer.
Det är skrämmande, och i klass med en skruvad Hollywoodproduktion, att det inte finns något stopp eller självinsikt hos någon av dessa två...”Terminators’.
Att Karin Lilja fortsatt att kartlägga HOL i våras, troligen för ett nytt undanröjandeförsök, trots allt som hänt...ja...likt Johanna Möllers fortsatta försök inifrån fängelset att få sin mor mördad.
Ja, filmen ”Terminator” dyker faktiskt upp i huvudet...there is no stop
Ihärdig och skogstokig är ingen bra kombo (GWs uttryck).
Hon är sjukt fixerad, inget annat verkar hägra, det är som hon vore programmerad. Ju mer personlig motgång, ju mer intensiv och det är bara mot HOL som hon tycks förvandlat till kolsvart måltavla, han får skulden för allt.
Nog för att man hört talas om tex narcissistic rage men det här är nåt annat.
Hon är intressant för hon är paradoxal.
Ett ord som ekar i huvudet på mig, samtidigt som enveten och målfokuserad som en terminator, är scattered. Hon kan inte hålla en röd tråd i gamla förhör och switchar personlighet. Nog för JM höll låda och försökte låta klok men det här är svammel utan dess like.
Det är intressant att se hur hon växlar ang FhL, likt mot ÅK, vid motgång. Högdragen arrogans värdig en kärring från Östermalm.
Jag kan se henne som en värdinna på fina middagar innan hon totalt ballar ur. Hon orkade väl inte hålla ihop till slut.
Ju mer stram i halsen, ju mer skyldig och bekymrad över bevisning skulle jag tro. Ett stalltips.
.