2020-04-25, 18:51
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag begriper faktiskt inte vart du vill komma? Han gjorde ju det?
Han ber honom hälsa särbon att han älskar henne och nämner inte ens barnen. Jag tycker det är konstigt. Tror man att man ska dö är det första man tänker på är barnen inte nya kärleken. Läs sidan två eller häng med så får du sammanhanget!
Citera
2020-04-25, 18:53
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Har du barn själv? Polisen som först tog hand om honom ber han om en hälsning till särbon, där nämnde han inte ens sina barn. Jag skulle aldrig lämna min 15 åring själv på det sättet. Bara för att sova med en ny kärlek. Mina barn kommer alltid att gå först hur gamla dom än blir.
Bara för att han låter nästan vuxna tonåringar ta ansvar och lär sig bli självständiga betyder inte att han inte sätter dom först.
Citera
2020-04-25, 18:54
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Nu bad han ambulanskillarna att hälsa något till hans barn och sambo/särbo. Är du inte nöjd med det?
Nöjd? Den första som tar hand om honom ber han bara hälsa särbon att han älskar henne. Först senare kommer han tänka på barnen.
Citera
2020-04-25, 18:54
Medlem
Citat:
Han ber honom hälsa särbon att han älskar henne och nämner inte ens barnen. Jag tycker det är konstigt. Tror man att man ska dö är det första man tänker på är barnen inte nya kärleken. Läs sidan två eller häng med så får du sammanhanget!
Motsatsen beskrivs av en annan skribent som dessutom citerar ur fupen till skillnad från dig. Om en annan pa skriver olikt denne så beror det på olika upplevelser.
Citera
2020-04-25, 18:55
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Nöjd? Den första som tar hand om honom ber han bara hälsa särbon att han älskar henne. Först senare kommer han tänka på barnen.

Jävla trams! Här kommer barnen först, ge dig!

Från förhör med sjukvårdspersonal: "Han bad mig och Pa. Ivarsson framföra några saker till hans barn och särbo strax innan ambulansen anlände till platsen och tog över ansvaret för vård."
Citera
2020-04-25, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Jävla trams! Här kommer barnen först, ge dig!

Från förhör med sjukvårdspersonal: "Han bad mig och Pa. Ivarsson framföra några saker till hans barn och särbo strax innan ambulansen anlände till platsen och tog över ansvaret för vård."
Vi har i skrivande stund kartlagt Alice. Vi får vara nöjda med det. Finns alltid troll som pekar finger på BO och ljuger.
Har nån koll hur det går för K*arin här? Hur mår hon? Och pojkspolingen? Lurad av K*arins charm eller ligger stora pengar i spelet?

Fan. Detta är en gåta av dignitet.
Citera
2020-04-25, 19:01
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Motsatsen beskrivs av en annan skribent som dessutom citerar ur fupen till skillnad från dig. Om en annan pa skriver olikt denne så beror det på olika upplevelser.
Men för fan! Jag har citerat om du hänger med! Men i gen. " Han säger vid tillfälle att han tror att han ska dö och att vi ska tala om för en kvinna(jag minns inte namnet) att jag älskar henne. Det säger han till förste man på pålats. Du kan läsa hela redogörelsen på SIDAN 2 inte svårt att hitta det första som står i FUP.
Citera
2020-04-25, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Fetade. Killen är myndig och är häktad på sannolika skäl för förberedelse till mord. Hans namn är offentligt i häktningsframställan.
Vem är då vidrig - vi som nämner eller en som planerar mord?

Du måste verkligen vara ”Karinbetuttad” som någon beskrev det så bra här. Måste kännas surare och surare att dra en lans för KL och hennes medkumpaner då det framkommer mer och mer vad de hittat på.

Han var inte myndig under brottstillfället och oavsett dina försök att frångå en tidigare oskriven regel på forumet. Att sitta och häxa runt angående ett barn som knappt kommer få ett straff här är mer än vidrigt. Myndig är inte samma som fullt straffbar vilket dom flesta känner till.
Jävla svineri att peka ut facebook och fel personer dessutom och skriva han ser bakom ut. Är det något som är bakom är det dom som lägger ut barn med familj och vänner här.
Citera
2020-04-25, 19:07
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Om man slåss för sitt liv så tänker man normalt att jag måste överleva för barnens skull i synnerhet om dom har en "riktig subba" till mor. Civilpolisen som förts tar hand om honom upplever honom som redig och klar.

Sen ska jag tala om för dig att jag inte är en rabiat feminist. Lägg av med det tramset! Bara för att man har en reflektion så ska man in i ett fack. Jag skiter i om han har en dyr tv.

De flesta människor har nog aldrig slagits för sitt liv så det är omöjligt att säga vad som är en "normal" reaktion i en sådan situation.
Citera
2020-04-25, 19:09
Medlem
Citat:
Men för fan! Jag har citerat om du hänger med! Men i gen. " Han säger vid tillfälle att han tror att han ska dö och att vi ska tala om för en kvinna(jag minns inte namnet) att jag älskar henne. Det säger han till förste man på pålats. Du kan läsa hela redogörelsen på SIDAN 2 inte svårt att hitta det första som står i FUP.
Håll fast vid den tanken. Kanske det tröstar i eländet. Vid för mycket fritid så läs in dig på målet så kanske du får insikt i ärendet, ta en paus från tråden till dess. Jag har stor respekt för många användare här, men du tillhör inte den gruppen.
Citera
2020-04-25, 19:13
Medlem
Citat:
När jag var 13 år ville jag bli värdens yngsta som simmar över engelska kanalen. Det blev ett vänligen bestämt nej, trots att jag skulle fått med mig en följebåt med livräddningspersonal. Dom ville hellre ha ett levande barn än ett världsberömt.

Illa med föräldrar som tror att du "min tonåring skulle aldrig göra något". Varför kunde inte tanten sova hos honom? Tonåringar kan hitta på vad som helst hur "snälla och väluppfostrade dom än är".

Du la ribban rätt högt om du alltså planerade att sova under försöket över kanalen? Kanske det det föll på då...

Annars var väl din ambition inte relevant för det vi diskuterade. Vi snackade sömn och inte vakensim.
Citera
2020-04-25, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Det sker ofta och speciellt i mordfall där brottsoffret ofta är en kvinna. Trots den putsade fasaden finns det en hel del som indikerar på att han inte drar sig för smutsiga tricks och har en tendens att skaffa sig fördelar på ett utstuderat fult sätt. Han är inte bättre än någon annan och var knappast nära att mista sitt liv med den här gummikulan man opererade ut från höften. Han har själv betett sig som ett svin och jag förstår om någon nu skulle vilja röja honom ur vägen. Skulle K hamna på Hinseberg så vore hon en klar favorit bland intagna där.
Ingen favorit. Det är inga högutbildade som sitter fängslade. Avundsjuka i kombination med kvinnor är livsfarligt. K*arin är inte rustad för sånt. Hon lär självisolera sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in