Citat:
Ursprungligen postat av
Maviel
Ja. Men då får man lägga ner lite tid på att få det rätt.
Vi lägger faktiskt ner en hel del tid på att flytta trådar och diskutera var tråden skulle kunna passa. Och när så är möjligt så flyttar vi den. Om det saknas något i trådstarten eller något behöver ändras i den brukar i allafall jag förmedla detta i korgningsmeddelandet. Inte alla trådar lämpar sig för flytt - men många av dem gör såklart. Ibland kan en tråd funka i två olika forum och då brukar jag kommunicera med trådstartaren vilken aspekt denne vill få belyst. Ett alternativ är också att tråden är ett tag i ena tills diskussionen dör ut och sedan flytta tråden.
Jag vet vet inte vad du vill komma och förstår inte riktigt din replik.
"Men då får man lägga ner lite tid på att få det rätt."
Ja det var väl exakt det jag menade när jag frågade personen om man kan återposta sin TS fast i rätt forum.
I övrigt så är det väl inte er moderatorer jag angriper utan snarare personen jag skrev till, eller?
Men du kanske bara svarade mig för att klargöra ett och annat (hoppas jag i alla fall).
MVH
//FFVF
PS. Ja du är en moderator som tar ditt uppdrag på stort allvar.
Du är snäll och hjälpsam så du får ett 💗 i förskott även om alla hjärtans dag är först den 14nde.
Användarna i forumet ska vara glada och tacksamma över att det finns moderatorer som dig Maviel.