Citat:
Ursprungligen postat av
Amazon-mannen
Har du nån sorts psykisk diagnos?
Varför ska vakter/polis betala "timavgift" när du är ute och shoppar vantar på
fritiden?
Agent? Med diplomatisk immunitet? Och söker hjälp på Flashback?

Jodåsåatteeee..
Tycker du att deras bolags anställda ska få ställa krav på mig och mitt företag utan att jag har en lista med avgifter som dom måste betala om dom vill utföra diverse tvångsåtgärder baserat på bevis som dom aldrig haft innan dom slösar min tid med trams som oftast baseras på kläder?
Det går väl att jämföras med om jag stod ute på en cykelväg med handbojjor och låste fast vakten när han var på väg till jobbet så han missade en timmes jobb för att jag antog att vakten var påverkad av droger när han såg nyvaken ut, och jag agerade därför genom att låsa fast han i en stolpe med handbojjor i en timme medans jag ringde polisen och sa att jag gripit en som stört ordningen på cykelvägen.
Om jag då arbetar för mitt företag och han skulle arbetat för sitt företag medans jag låste fast honom.. så är det väl självklart att mitt företag eller jag ska betala både för timmen av förlorad arbetstid , och för kränkningen när jag låste fast han i stolpen lixom.
Vad är skillnaden?
Dom har väl avgifter och åtgärder om jag slösar deras tid ?
Så varför ska det inte finnas lagar och avgifter i mitt företag som deras ansvariga får se på innan dom kränker mig, eller efteråt om dom agerar utan att tänka, och avgöra om dom vill betala för att få visitera mig baserat på deras fördomar om kläder?
Jag tänker mig närmare en miljon i avgift om dom vill visitera mig när jag jobbar för organisationen 24 timmar om dygnet.. så får dom avgöra då om dom som ordningsvakter eller poliser vill genom sina fördomar och enorma kunskap om hur kläder avslöjjar kriminella.. betala en miljon i avgift till min organisation, för chansen att avslöjja sanningen om kläderna bevisar om nån är kriminell eller inte.. genom att visitera mig för att se om jag har vassa föremål på mig.
Det finns nog många poliser och vakter som hade velat betala den miljonen genom sina personnummer.. för dom gillar ju att visitera.