• 5
  • 6
2019-09-14, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorpan22
Polisen misstänker inte mord längre.
Enl först beskedet från obduktion

Urklipp från Fagersta posten

Polisen misstänker inte längre att kvinnan som hittades död i Riddarhyttan förra veckan blev mördad. Det efter ett första besked från obduktionen.

Undra hur skribenten tänker nu.
Nu när polisen ej misstänker mord mer.

H*n var ju så säker på att det var mord.
Nu blir man ju mer nyfiken,på hur H*n kunde säga en sådan sak.

Eftersom nu obduktionen kommit med annat besked.
Citera
2019-09-15, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backrouse
Undra hur skribenten tänker nu.
Nu när polisen ej misstänker mord mer.

H*n var ju så säker på att det var mord.
Nu blir man ju mer nyfiken,på hur H*n kunde säga en sådan sak.

Eftersom nu obduktionen kommit med annat besked.
Ja det kan man ju undra.
Är lite nyfiken på hur hen kunde vara så bombsäker på mord.
Men vi får väl inte veta det🤔
Citera
2019-09-16, 20:06
Medlem
dreamarics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Jag bor där. Det är INGEN som åker iväg till skinnsberg till puben o dricker, o sen åker tbx hit hem igen. Sen så lämnar vi utandningsprov 2ggr/dag samt övervakat urinprov 3ggr/dag som är slumpvalda dagar. Det må varit så förut, men så är det inte nu iaf. Snacka inte om du inte vet
haha vad ska ja säga? dom där slumpvalda dag äre inte så efter en viss tid ren så släpps up till mindre kontroller..
Citera
2019-09-17, 13:55
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dreamaric
haha vad ska ja säga? dom där slumpvalda dag äre inte så efter en viss tid ren så släpps up till mindre kontroller..
Nope, faktiskt inte. Inte under några omständigheter öht så släpper dom p provtagningarna. Jag trodde oxå så. Men det är ALLTID MINST 3ggr/veckan. T.om dom som bott här snart i ett år
Citera
2019-09-17, 16:33
Medlem
dreamarics avatar
Citat:
Nope, faktiskt inte. Inte under några omständigheter öht så släpper dom p provtagningarna. Jag trodde oxå så. Men det är ALLTID MINST 3ggr/veckan. T.om dom som bott här snart i ett år
jaha konstigt då för va ja vet så släpps de med tiden för man ska kunna visa klienten förtroende. vet inte om ja ska tro på dig du verker skydda boendet
Citera
2019-09-17, 17:37
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
jaha konstigt då för va ja vet så släpps de med tiden för man ska kunna visa klienten förtroende. vet inte om ja ska tro på dig du verker skydda boendet
Haha meh Jag har bott här i 4mån o ska precis fått lägenhet o ska börja med utsluss. Jag står bara upp för skitsnacket som florerar om boendet. Rätt ska va rätt tkr jag. Rykten i orten att folket sitter o pundar i lägenheterna är, vilket inte stämmer alls.

Och nu när jag kmr till min utsluss lägenhet så kmr jag fortsätta med 3ggr/veckan urinprov. Vilket jag tkr är skitdåligt, då jag tkr som du. Att man ska få lite tillit, speciellt när man lämnat BARA rena prover liksom.. Men icke.. Jag tycker de är skitdåligt
Citera
2019-09-17, 19:30
Medlem
dreamarics avatar
Citat:
Haha meh Jag har bott här i 4mån o ska precis fått lägenhet o ska börja med utsluss. Jag står bara upp för skitsnacket som florerar om boendet. Rätt ska va rätt tkr jag. Rykten i orten att folket sitter o pundar i lägenheterna är, vilket inte stämmer alls.

Och nu när jag kmr till min utsluss lägenhet så kmr jag fortsätta med 3ggr/veckan urinprov. Vilket jag tkr är skitdåligt, då jag tkr som du. Att man ska få lite tillit, speciellt när man lämnat BARA rena prover liksom.. Men icke.. Jag tycker de är skitdåligt
aha då förstår jag jag är själv fd missbrukare ( bara droger) ( anfetamin ) ( sprutor ) men ha varit ren ifrån skiten i ca 8år
och ha varit på många ställen men tiden kanske ha förändras på dom senaste 2 åren?

grymt jobbat fortsätt så inte värt o hålla på med skiten dock ser ja inte cannabis som en drog mer som läkemedel om man röker 24/7.. men men åter till ämnet . har du hört något om dödsorsaken?
Citera
2019-09-18, 12:22
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
aha då förstår jag jag är själv fd missbrukare ( bara droger) ( anfetamin ) ( sprutor ) men ha varit ren ifrån skiten i ca 8år
och ha varit på många ställen men tiden kanske ha förändras på dom senaste 2 åren?

grymt jobbat fortsätt så inte värt o hålla på med skiten dock ser ja inte cannabis som en drog mer som läkemedel om man röker 24/7.. men men åter till ämnet . har du hört något om dödsorsaken?
Tack så mycket, jo jag vet. Jag är tvär less på skiten.
Nope, har inte hört mer än att det icke var ett mord
Citera
2019-09-18, 14:54
Medlem
dreamarics avatar
Citat:
Tack så mycket, jo jag vet. Jag är tvär less på skiten.
Nope, har inte hört mer än att det icke var ett mord
okej okej måste ba säga åter igen starkt jobbat fortsätt så och va ren
respekt & värme te dig
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in