Citat:
Ursprungligen postat av
Finnj-vel
Förlåt för att jag inte har koll på "Aram" Mafia och vart dom kommer ifrån.
Du behöver inte be om ursäkt, men varför gissa på något du inte har någon koll på? Det är inte vem vet mest där du får poäng för att chansa rätt. Du framstår bara som efterbliven som sagt.
Ang. misshandeln så står det ju att dom siktade på BO med gevär och grejer. Samt tryckte in honom i en bil och körde ut i skogen. I Sverige idag räcker det med en "tabbe" för att få respekt/övertag. Dessa snubbar är totalt ointresserade av att gymma för att se stora och farliga ut, för det behövs inte längre. Inte ens brudarna bryr sig hur de ser ut. Droger, pengar, vapen, kläder, smycken, bilar går före både vett och utseende.
Jag måste ändå säga att jag tycker dom gör riktigt bra musik, trots väldigt bristfällig svenska och patetiska texter. Och deras videos är rent beklämmande. Lånade kläder, klockor, bilar, hus. Killarna ser så malplacerade ut att det nästan är komik. Det är inte länge sedan de klättrade ner från träden i Mogadishu, och nu spelar de in videos i lyxvillor och Rolls. "På våra klockor ja vi häller booze". Jaha vad häftigt, men varför då? Vi fattar att en lånad Rolex är vattentät men borde mest bli kladdigt att vaska sprit på sig själv? Trots allt detta, gör dom riktigt sköna låtar och får väl därmed anses ha någon form av talang.