Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-03-11, 01:53
  #1
Medlem
jag har 3 st Xanax pills som blev krossade på vägen till sverige. nån som vet om det går/är ofarligt att snorta Xanax. eller kan man svälja pulvret? answeer sooooon please
Citera
2006-03-11, 01:56
  #2
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onsite
jag har 3 st Xanax pills som blev krossade på vägen till sverige. nån som vet om det går/är ofarligt att snorta Xanax. eller kan man svälja pulvret? answeer sooooon please

Dumt o snorta pillerpulver...svälj det i stället med ett glas saft så ska du se att kvällen räddas
Citera
2006-03-11, 02:01
  #3
Medlem
tack så mycket för det snabba svaret, har redan tryckt 4 o har ingen balans alls.. jag tror dt e typ 4 piller krossade, så jag följer ditt fina råd o dricker det istället. som sagt tack så mycket för hjälpen..!!

Jah Bless mon
Citera
2006-03-11, 02:14
  #4
Medlem
Unbalanceds avatar
Man kan tänka så att inga benzo's skall snortas eller skjutas, finns få undantag
men det är inte så vanligt att man får tag i undantagen. Narkotikan måste vara
fullständigt vattenlöslig för att hinnorna i näsan ska kunna ta upp drogen till 100%!
Citera
2006-03-11, 02:17
  #5
Medlem
hmm ok, jag hajjar..
nu drack jag skiten iallafall, hoppas inte 7 st e fö mycket, har bara tryckt 2 st på 1 kväll innan..
e du benzo torSK?
Citera
2006-03-11, 02:21
  #6
Medlem
galts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onsite
hmm ok, jag hajjar..
nu drack jag skiten iallafall, hoppas inte 7 st e fö mycket, har bara tryckt 2 st på 1 kväll innan..
e du benzo torSK?

Vad är det för styrka på dina Xanax? Är det starkare än 0,5mg så får vi väl se dig skriva i den här tråden imorgon; http://www.flashback.org/showthread.php?t=307106
Citera
2006-03-11, 02:32
  #7
Medlem
shit man jag har ingen aning om vilken styra det va på dom, fick dom av ett amerikanskt luder i costa rica... shit jag pallar inte med något sånt där
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback