2019-09-01, 10:57
Medlem
Hej. Rent hypotetiskt, finns det "gatulangare" i de flesta städer? Inte bara de stora, utan över hela landet, typ Medelpad, Västerbotten, Norrbotten?
Och resten av landet, hur kan det se ut?
Citera
2019-09-01, 12:56
Medlem
yournotlikemes avatar
Ganska svårt att hitta utan kontakter alls, men annars är det ju bara att beställa från Darknet. Har du bara en dator och en brevlåda kan du ju idag beställa hem vad du vill med Bitcoins och få en leverans på 24-48 timmar. Alltid, eller nästan alltid bättre priser från nätet också, och du riskerar inte att få fejktabletter heller då alla ger sina omdömen om produkterna.
Citera
2019-09-01, 15:37
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123ddd
Hej. Rent hypotetiskt, finns det "gatulangare" i de flesta städer? Inte bara de stora, utan över hela landet, typ Medelpad, Västerbotten, Norrbotten?
Och resten av landet, hur kan det se ut?

Jag är från Västerbotten och vistas mkt i Umeå och väldigt mkt i Skellefteå. I Skellefteå säljs droger inte öppet. I Umeå har jag aldrig heller sett det, men tror att chansen är större att hitta en gatulängare i Umeå med tanke på att det är en mkt större stad än Skellefteå
Citera
2019-09-01, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag är från Västerbotten och vistas mkt i Umeå och väldigt mkt i Skellefteå. I Skellefteå säljs droger inte öppet. I Umeå har jag aldrig heller sett det, men tror att chansen är större att hitta en gatulängare i Umeå med tanke på att det är en mkt större stad än Skellefteå
Umeå är dessutom en stor studentstad och studenter gillar som bekant att knarka och festa.

Har själv pluggat där och åtminstone då flödade knarket. Har svårt att tro att det skulle vara någon större skillnad mot idag.
Citera
2019-09-02, 01:42
Medlem
Lowlyfes avatar
Har du kontakter kan du lösa det mesta. Tror inte så många skulle nappa om du lyser turist och glider fram till någon och frågar om droger. Har du riktigt otur frågar du en civil eller blir du blåst.

Inte så många som "står på hörnet", i alla fall inte i norr.
Citera
2019-09-22, 17:43
Medlem
Psychadelic1s avatar
Äkta känner äkta
Citera
2019-11-24, 15:39
Medlem
Är väl bara att söka upp A-Laget u respektive stad och fråga efter det du vill ha i Norrbotten är det väl bara i Luleå/Piteå ev boden som du kan köpa på gatan och i Västerbotten har du ju Umeå/Skellefteå. Men visst säljs benso och röka pä stan det gör det absolut. Medelpad har du ju Sundsvall och där har jag hört att det bara är att kliva in på.Navet så finna det.mesta du söker. Navet kallas ibland för Norrlands plattan då det flödar av olika droger där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in