Jag har haft svårt för att dricka läsk som innehåller sötningsmedel då dessa generellt har en dålig smak. Samtidigt vill jag inte förtära socker.
Jag köpte läsk från COOP forum som heter OrangeZ. Z står antagligen för Zero som betyder noll, som i sin tur betyder inget socker. Denna dryck smakar mycket bra, smakar nästan ingen sötningsmedel alls. Läsken smakar nästan lika bra som en dryck med socker.
Finns det andra drycker med sötningsmedel som smakar bra?
Senast redigerad av olasvensson 2019-08-31 kl. 19:21.
Jag har haft svårt för att dricka läsk som innehåller sötningsmedel då dessa generellt har en dålig smak. Samtidigt vill jag inte förtära socker.
Jag köpte läsk från COOP forum som heter OrangeZ. Z står antagligen för Zero som betyder noll, som in sin tur betyder inget socker. Denna dryck smakar mycket bra, smakar nästan ingen sötningsmedel alls. Läsken smakar nästan lika bra som en dryck med socker.
Finns det andra drycker med sötningsmedel som smakar bra?
Cola Zero, de flesta sockerfria monster och redbull smakar otroligt fräscht. Cola Zero tar ett tag att vänja sig vid men är sedan godare än originalet om du frågar mig.
Har bara hittat en jag kan stå ut med: Fanta Zero Pink Grapefruit, eller vad den nu heter. Riktigt bra.
Ingen sockerfri Cola jag provat klarar jag av. Har helt enkelt för stark söt eftersmak. Kanske om de halverade mängden sötningsmedel?
Hatar sockerfritt. Köpte Sevenup igår, för den smakar mycket sötare och godare än Sprite. . Fan den smakar inte lika gott som den brukar tänkte jag. När flaskan nästan va urdrucken såg jag. . " Now with less sugar for a great refreshing taste. . "
Fan sätt varningstriangel på den där sockerfria skiten. . Smakar skit och är väl dessutom inte nyttigt med hittepåsocker. . Läsk för kärringar och bögar. .
Hatar sockerfritt. Köpte Sevenup igår, för den smakar mycket sötare och godare än Sprite. . Fan den smakar inte lika gott som den brukar tänkte jag. När flaskan nästan va urdrucken såg jag. . " Now with less sugar for a great refreshing taste. . "
Fan sätt varningstriangel på den där sockerfria skiten. . Smakar skit och är väl dessutom inte nyttigt med hittepåsocker. . Läsk för kärringar och bögar. .
Inte alls. Om man lyckas med sötningsmedel smakar den sockerfria läsken mindre sötsliskig än de vanliga.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!