2019-08-30, 21:36
Medlem
Hej!

Jag har köpt en skrivare. Jag har absolut använt skrivare många gånger. Jag har bara inte köpt en egen, installerat och använt den när den är helt ny. När jag drog ut den ifrån lådan var det en massa tejp på den som jag drog. Det fanns inkl någon orange sa i skrivaren när man öppnaden den som även där fanns tejp som jag inte riktigt kan tänka mig vitsen med den tejpen. Kanske var den för att visa att det finns någonting i skrivaren. Vilket faktiskt fick mig att kolla i skrivaren och där fanns den. Den orange saken som jag inte alls förstår vad den gör den. Jag kan inte göra någonting för att dra ur den.

Nu när jag försöker skriva ut, protesterar skrivaren. Det är nog den där orange saken. Hur skall jag få ur den och avrför är den ens där?!
Citera
2019-08-30, 21:38
Medlem
EckiEckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.o.a

Nu när jag försöker skriva ut, protesterar skrivaren. Det är nog den där orange saken. Hur skall jag få ur den och avrför är den ens där?!

Transportskydd.

Läs installationsvägledningen.
Citera
2019-08-30, 22:42
Medlem
80231s avatar
Det är skit med nya skrivare. Jag lämnade tillbaka den jag köpte senast. Helt omöjligt var det att få den att fungera. Den skulle ha wifi men det var lögn i helvete. Googlade i efterhand och insåg att till och med en PC-tidnings testpanel hade haft stora problem med att få skrivaren att fungera. Dvs proffs.

Så TS lämna tillbaka skiten eller be om att få gratis suport ända fram till dess att skrivaren faktiskt kan skriva ut.

Jag löste mitt problem genom att köpa en begagnad skrivare.
Citera
2019-08-31, 10:17
Moderator
MondoBizarros avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Hårdvara: PC
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem