• 1
  • 2
2019-08-30, 19:35
Medlem
StarkMarks avatar
På twitter skriver han:

I stället för ett volymmål för fortsatt årlig invandring, borde kanske Sverige sätta ett mål för årlig återvandring.

https://twitter.com/Ivarpi/status/1167361635410948096

Som många av oss insett sedan många år tillbaka i tiden är att babbarna förstör Sverige och att de ska repatrieras. Bara för något år sedan så fick varje man som ens antydde att det var problematiskt med att ta hit jordens mest inkompetentaste drägg beskyllningar om att "fiska i grumligt vatten". Nåväl, som vi kan se har rånen, våldtäkterna och kriminalteten skenat iväg men det är ju så det går när man är en uppblåst jävla fitta och ska vara världmästare i humanism.

Man behöver vara en idiot av stora mått om man inte inser vilket helvete vi är på väg till. Sverige kunde ha varit ett sådant jävla bra land där våra barn kunde få växa upp i fred utan babbar och där vi svenskar kunde känna någon slags gemenskap i det avv vi just var svenskar och att vi ville varandra väl oavsett om vi bodde i norr, söder, väster eller öster. Sverige skulle prompt förstöras tyvärr och vi ser hur jävla bra "mångkulturen" är i praktiken även om det hade räckt att sett hur förbannat jävla illa den fungerade i Brasilien eller USA.

Nu ser vi hur de här shoegazing-kommentarerna börjar komma från folk uppe i toppen typ "Aaa men lixom kanske vi borde sätta en gräns för vad vi klarar av att ta emot? Kanske vi borde börja tänka på vårt eget folk först, eller?"

Kritiken kommer växa mot massinvandringen vilket den har gjort allt sedan 1980-talet. Bara för något år sedan kunde man jävligt enkelt avfärda varenda jävel som sa ett knysst om problemen som babbarna förde med sig genom att kalla honom för rasist. "Rasisitkortet" är idag lika mycket värt som en zimbabwisk dollar. Filipstad, och många andra kommuner, har inte sett den där ekonomiska ruschen som mer eller mindre utlovades när analfabeter tagit deras kommuner i besittning. Det är det här som ger effekt då svennebanan får betala. Som svensk får man betala på många sätt och vis dels genom skatten men även av att se hur vårt samhälle faller sakta men säkert ihop. Den ultimata blatteskatten. Många av oss kan unna oss lyxen att flytta ifrån blattarna men folket i Filipstad kanske inte har den lyxen och nu tvingas de konfrontera verkligheten.

Det är först när ens eget fläsk börjar svida som det kan bli en reaktion. Blattarnas våldsutövning har de senaste åren ägt rum i blattarnas områden som i Malmö och Landskrona. De flesta av oss lever ett gott stycke från dessa gudsförgätna samhällena så vi kan unnas oss lyxen att ignorera, men det kommer komma en dag då vi inte kan ignorera helvetet längre.

Blattarna måste repatrieras annars kommer det bli ett helvete utan dess like i Sverige. Bosnierna, albanerna, kurderna, iranierna, afghanerna, araberna, afrikanerna, turkarna ska ut ur vårt land oavsett om de vill eller inte. Personligen kommer jag aldrig betrakta en jugge som svensk även om de kom hit 1991. De ska ut precis som alla andra.

Det lågintensiva raskriget är redan här.

Varför har Ivar Arpi vaknat så här i grevens tid?
Senast redigerad av StarkMark 2019-08-30 kl. 19:39.
Citera
2019-08-30, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark

Varför har Ivar Arpi vaknat så här i grevens tid?

Den övre medelklassen börjar känna av folkutbytets effekt på riktigt nu. Jag tror att det är så enkelt och det har sagts i tio år här på flashback nu. Först när de rika drabbas kommer förändringen (förhoppningsvis).
Senast redigerad av fredrikhammar 2019-08-30 kl. 19:54.
Citera
2019-08-30, 19:44
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikhammar
Först när de rika drabbas kommer ändringen (förhoppningsvis).

Ta i trä!
Citera
2019-08-30, 19:59
Medlem
Det behövs fler skjutningar och bilrån i överklassområden, ännu är det högstatus att samla in och ge vinterkläder till illegala zigenare och asyllögnare som söker sig till Sverige.

Finns grupper på Facebook för boende i överklassens områden (de kontrollerar att man bor där innan man får bli medlem), och trots rån av deras egna barn på el-mopeder, elsparkcyklar, och förstås dyra mobiler, så fattar inte kärringar vilka det är som skadar barnen. Eller så år det viktigaste att godhetssignalera trots att deras barn blir traumatiserade pga deras sk godhet.
Citera
2019-08-30, 21:01
Bannlyst
I matsalen sitter han oftast ensam.
Citera
2019-08-30, 21:18
Medlem
Gronladans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V6.tuggummi
I matsalen sitter han oftast ensam.

Bra då att han inte viker sig för utfrysning från vänsterslöddret inom journalistkåren... Vem vill ha sådana kompisar liksom, jag hade också satt mig ensam.
Citera
2019-08-30, 21:27
Medlem
Citat:
Börjar Ivar Arpi inse allvarligheten med invandrarna?

Han har väl yttrat kritik mot migrationspolitiken i flera år nu, eller har jag missat något.
Citera
2019-08-30, 21:32
Medlem
tryggtochbras avatar
Ivar Arpi har varit en förnuftets röst i många år, även gällande frågor relaterade till invandringen. Han ligger i framkant i förhållande till 99,9% av journalistkåren. Att han har stake och klarsynthet nog att prata om återvandring befäster denna position.
Citera
2019-08-30, 21:46
Medlem
SneakyBeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidVillaa
Han har väl yttrat kritik mot migrationspolitiken i flera år nu, eller har jag missat något.
Det stämmer. Min starka misstanke är att han, likt många många andra, insåg verkligheten för länge sedan men för att behålla sin plats i värmen så behöver han trava försiktigt. Ett felsteg & han hamnar i kättarlägret där alla vi andra sitter.

Något som jag blev förvånad över är hur han vågar tala om just återvandring, det är väl i princip bara Kasselstrand & kompani av de mer välkända ansiktena som propagerar för detta. Jag har inte hört SD tala mycket om det, det kanske är jag som har missat någonting. Att associeras med AfS är att likställa en dödsdom om man har en plats inne i systemet.
Citera
2019-08-30, 21:56
Medlem
Mingla101s avatar
Jag skulle ta bort "börjar" och lägga till ett r i "inse" i rubriken.

För i alla år jag läst hans ledare i SvD så har han aldrig förnekat verkligheten, inga utopiska fantasier inga vinklingar..
Citera
2019-08-30, 23:02
Medlem
NickSonnys avatar
Jag har så liten sympati för NIMBYs... De borde egentligen bara radas upp längs en vägg och...............
Citera
2019-08-30, 23:15
Medlem
Rookie81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odiskadmugg
Det behövs fler skjutningar och bilrån i överklassområden, ännu är det högstatus att samla in och ge vinterkläder till illegala zigenare och asyllögnare som söker sig till Sverige.

Finns grupper på Facebook för boende i överklassens områden (de kontrollerar att man bor där innan man får bli medlem), och trots rån av deras egna barn på el-mopeder, elsparkcyklar, och förstås dyra mobiler, så fattar inte kärringar vilka det är som skadar barnen. Eller så år det viktigaste att godhetssignalera trots att deras barn blir traumatiserade pga deras sk godhet.

Ja så är det. Alla behöver känna minst en som har blivit överfallen för att det ska ta fart men vi är på god väg!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in