Citat:
Ursprungligen postat av
Letrangere
Jag fattar inte hur mulliga, tjocka och direkt feta människor kan sitta och klaga över att inte andra normala eller sunda människor finner dom attraktiva.
Jag kan absolut acceptera en kvinna som har krokig näsa, tätt mellan ögonen, sora öron eller andra små egenheter men inte en tjock kvinna.
Samma antar jag gäller de flesta sunda välbehållna kvinnor, dom attraheras inte av småfeta slöa män som bara sitter och gnäller. Det finns faktiskt inget mer oattraktivt en gnälliga oambitiösa negativa människor.
Vad är det som gör att dessa osunda, gnälliga, feta negativa människor hela tiden skyller på andra och samhället? Fattar dom inte bättre eller är dom i princip osedvanligt korkade som inte förstår att det bara är att träna och skaffa sig en sund livsstil?
Snälla, säg att du bara trollar och söker efter arga reaktioner att skratta åt.
Om inte, så bör du sluta att fokusera på hur andra ser ut och fokusera på dig själv istället. Sådant som du skriver om hör till tonåren och inte en vuxen människas sätt att leva, om man nu inte är en psykopat eller liknande
Citat:
Ursprungligen postat av
Etta.Place
Kan du ge några konkreta exempel?
Hur känner du kring att detta forumet är fullt med misslyckade killar som är kränkta över att tjejer inte är attraherade av dem? Gäller samma sak där eller är det mer rimligt att känna sig kränkt över att det är oattraktivt att vara socialt inkompetent?
Det fetade.
Du menar på samma sätt som sociala medier och svensk så kallad media är sprängfyllda med misslyckade kvinnor som tar ut sin bitterhet på vita män som inte finner dessa attraktiva?
För det är minst sagt lika patetiskt.
Skillnaden är väl att kvinnornas bitterhet legitimeras och kallas för "feminism".