Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Det är alltså ingen tro, det är lättare än någonsin att fixa fitta. För 200 år hade du tur om du ens träffade 1000 tillgängliga kvinnor under ditt liv, idag kan du prata med 1000 kvinnor om dagen så innan ni befinner er i verkligheten så kommer ni inte att komma någonstans, era ursäkter håller inte. Att hitta massa ursäkter för sina misslyckande är vad barn gör så det är fan i mig dags att växa upp nu. Du har fel om min ålder, jag är framgångsrik, jag får ligga så man bör kanske lyssna på den som befinner sig där man själv vill vara. Eller så lyssnar man på den patetiska lilla pojken som bara har ursäkter.
Mm precis, det är lättare för alla. Det är därför vi har 30% av alla amerikanska män och sannolikt samma eller högre antal hos svenska män som inte haft sex på ett år. När testosteronnivåerna i genomsnitt är så låga pga ämnen vi får i oss via mat och dricksvatten blir det jävligt svårt att ragga.
Omöjligt att prata med 1000 om dagen, det är realistiskt att kunna göra 3 närmanden per timme på stan. Det faktum att man kan prata med kvinnor lättare idag gör det inte lättare för alla att gå hela vägen till sex.
Att du säger att du är framgångsrik och får ligga har noll trovärdighet på ett anonymt internetforum.
Till fetstil: Det är en marknadsanalys som leder till slutsatsen att man bör vända sig till andra än den svenska.