• 9
  • 10
2019-09-16, 22:48
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Andelen unga som har sex är rekordlågt.

Vad beror det på ?

Jag tror att det beror på att media och skolan lär kvinnor framförallt att män är dåliga.

Slutsatsen kvinnor drar är att jag vill inte vara nära en man.

Det är just den här indoktrinering som män borde inrikta sig på. Jag tror framförallt de ska koncentrera sig på att uppfostra flickor till att inte hata män.

Om du har en flicka ta reda på vad hon får för information från skolan och media , jobba på att hon ska ha kvar gillande för män.

Vi behöver helt enkelt skapa kvinnor som är positivt inställda till män , detta är viktigare än att försöka få pojkar att klara sig i ett mansfientligt samhälle.

Det pågår hela tiden en kamp mellan det onda och goda och för tillfället ligger de onda lite bättre till ,men kämpa emot ondskan det är viktigt.

Tycker nog att det är positivt att flickor och kvinnor är selektiva och inte i samma utsträckning finner sig i att få stryk, att få göra allt hushållsarbete eller på andra sätt bli illa behandlade. Tycker inte att det finns något eftersträvansvärt i att kvinnor ska gilla män som behandlar dem illa.

Däremot finns det väl en del utrymme för att jobba kring exakt hur selektionen går till, verkar gå snett ibland.
Citera
2019-10-16, 14:26
Medlem
Trezors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Det är alltså ingen tro, det är lättare än någonsin att fixa fitta. För 200 år hade du tur om du ens träffade 1000 tillgängliga kvinnor under ditt liv, idag kan du prata med 1000 kvinnor om dagen så innan ni befinner er i verkligheten så kommer ni inte att komma någonstans, era ursäkter håller inte. Att hitta massa ursäkter för sina misslyckande är vad barn gör så det är fan i mig dags att växa upp nu. Du har fel om min ålder, jag är framgångsrik, jag får ligga så man bör kanske lyssna på den som befinner sig där man själv vill vara. Eller så lyssnar man på den patetiska lilla pojken som bara har ursäkter.
Mm precis, det är lättare för alla. Det är därför vi har 30% av alla amerikanska män och sannolikt samma eller högre antal hos svenska män som inte haft sex på ett år. När testosteronnivåerna i genomsnitt är så låga pga ämnen vi får i oss via mat och dricksvatten blir det jävligt svårt att ragga.

Omöjligt att prata med 1000 om dagen, det är realistiskt att kunna göra 3 närmanden per timme på stan. Det faktum att man kan prata med kvinnor lättare idag gör det inte lättare för alla att gå hela vägen till sex.

Att du säger att du är framgångsrik och får ligga har noll trovärdighet på ett anonymt internetforum.

Till fetstil: Det är en marknadsanalys som leder till slutsatsen att man bör vända sig till andra än den svenska.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in