2019-09-12, 16:04
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trezor
Idiot. "I stort", du skarvar. Nej självklart är det inte det. Du är inte mer erfaren bara för att du är äldre, beror på hur man levt sitt liv. Det är ett ålderspann av marknaden som du inte har någon erfarenhet av, men som jag har.

Lättare för topp 10%, ja. Vi har en haremsituation idag.

Idiot igen, incel innefattar tonåringar. Jag har klart och tydligt visat dig definitionen från incelwiki.

Du får kalla det gnäll, det är politik. Faktum är att kvinnor, som män, dras till makt. Makt är ultimat afrodisiakum. Att ha konversationen som incels har är ett sätt för dem att öka sin makt. En incelrevolution hade gett dem kvinnor.

Du kallar inte första maj demonstranter för gnällpellar.

Jo erfarenhet är erfarenhet, en 22 åring vet ingenting, jag lovar du kommer förstå detta när du blir äldre.

Lättare för alla och nej finns inga harem så sluta svamla nu.

Jo det gör jag, får är får, sen om dom kallar sig incels eller feminister spelar ingen roll, exakt samma typ av människor, gnälliga infantila losers med offerkofta.
Citera
2019-09-12, 19:31
Medlem
Trezors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Vad ett flertal skribenter glömmer bort (eller skiter i avsiktligen) är att det under alla tider i varierande grad (och mängd) har funnits individer som har gått utan sex/förhållanden under hela sitt liv.
Det var ingen som gnällde då, så varför hålla på att gnälla nu?
Att ha sex eller vara i ett förhållande har aldrig varit någon rättighet, och kommer aldrig att bli heller.

Så vad som händer är att folk gör en höna av en fjäder för ett problem som inte existerar...
Skattesystemet har inte i alla tider sett ut såhär.

Skattesystemet idag omfördelar makt från män till kvinnor och det är orättvist att en man ska betala 68% i skatt och pga det drastiskt minska sina chanser till hustru och familj. Det leder till depression, självmord, utvandring och folkslagets undergång. Där har du svaret på din fråga till varför det "gnälls" och det är en jävla bra anledning till att "gnälla" och det är en stor deal, inte en höna från en fjäder. Det är Ragnarök, fattar du inte det? Att folkslaget dör ut.

Hur gammal är du? Din pension hänger på att den yngre generationen betalar skatt.

I Tyskland finansieras handikappades sex med skatt för sex är ett grundläggande behov så det är nära en rättighet där. I äktenskap kan mannen ha rätt till sex, läste om en dom i Storbritannien om det. Så jo det kan det bli.

"En person med en bruttomånadslön på 25 000 kronor bidrar med 17 200 kronor i skatt per månad. Detta enligt en ny rapport från Institutet för privatekonomi, Swedbank"
= 68%
https://www.aftonbladet.se/minekonom...lar-du-i-skatt

I tillägg till Preppers inlägg om mer manlig invandring till Sverige så lämnar de unga kvinnorna Sverige i rekordtal:

"Publicerad 20 november 2015 kl 11.55

Inrikes. Samtidigt som invandringen från tredje världen förra året slog nytt rekord så lämnade 24.000 kvinnor landet. Det är det högsta antalet någonsin i svensk historia. Och till skillnad från tidigare så är det nu framförallt unga och högutbildade kvinnor som emigrerar."

https://www.friatider.se/alltfler-sv...l-mnar-sverige
Citera
2019-09-12, 19:39
Medlem
Jag tror att vänstern ökar andelen Incel av anledningen de hatar eller är fiender mot vita män.

Därav skapar de terror mot kvinnor bara för att kunna hata ännu mer.

https://sverigesradio.se/avsnitt/1356060

30 -40 % av de unga männen är Incels så de hatar på en rätt stor grupp.

Vänstern eller kommunisterna älskar konflikter , de är inte de goda killarna i det här samhället.

Det är därför Incels inte kan jobba med hat utan måste finna andra vägar för att uppnå kärlek och delaktighet.

Vänstern har också själva många Incels så de hatar i princip dem själva.
Citera
2019-09-12, 19:41
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Vad ett flertal skribenter glömmer bort (eller skiter i avsiktligen) är att det under alla tider i varierande grad (och mängd) har funnits individer som har gått utan sex/förhållanden under hela sitt liv.
Att ha sex eller vara i ett förhållande har aldrig varit någon rättighet, och kommer aldrig att bli heller.

Så vad som händer är att folk gör en höna av en fjäder för ett problem som inte existerar...
Lol så länge du inte har en vagina mellan benen är "sex är ingen rättighet" kliniskt förståndshandikappad kommentar. Finns ingen som helst anledning för dig att ens tänka tanken. Måste fråga: är det en rättighet egentligen att spermabanker ska finnas för kvinnor eller att varje jäkla Chad som stalkas ska ta det? Om det fanns kvinnliga incels vill säga.
Citera
2019-09-13, 09:51
Medlem
En annan anledning som gör att Incel ökar är att andelen kvinnor som är lesbiska och bisexuella stiger kraftigt.

https://newsone.com/3882939/bisexual...-women-survey/

Det är uppe i minst 14,6% bland kvinnor mellan 18-34.

Det här växer dessutom varje år.

Kvinnor är enligt många mycket svagt heterosexuella.

https://www.youtube.com/watch?v=nSnywIol20A

Även kvinnor som är heterosexuella är egentligen inte speciellt heterosexuella.

Detta kommer innebära att det blir fler och fler Incels.

Sen är det på något sätt deprimerande för män att kvinnor inte är speciellt sexuellt intresserade av män. De relationen män lättare kommer få är med fattiga kvinnor.

Män heterosexualitet ökar medans kvinnors minskar:

Det här tycker jag också är en stor anledning att prioritera att föda fler flickor eftersom allt färre män kommer få några relationer och barn.

De som sysslar med inseminering tror att andelen barn som blir till med inseminering kommer fördubblas , på tio år , till 20% av alla barn.

Dessutom kommer män inte betraktas som speciellt värdefulla av kvinnor och det kommer innebära sämre mental hälsa för dem , kan redan se detta i USA där män gör allt mer destruktiva saker medans kvinnor inte alls i samma utsträckning gör detta. Antagligen kommer det att bli så att mäns/pojkars självmord och självskadebeteende kommer öka medans flickor/kvinnors kommer minska.

Incels måste själva bidra med att skaffa flickor. T.ex när de gifter sig med en Asiatisk kvinna skaffa inte pojkar , se till att få flickor.
Citera
2019-09-14, 16:02
Medlem
Trezors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Jo erfarenhet är erfarenhet, en 22 åring vet ingenting, jag lovar du kommer förstå detta när du blir äldre.

Lättare för alla och nej finns inga harem så sluta svamla nu.

Jo det gör jag, får är får, sen om dom kallar sig incels eller feminister spelar ingen roll, exakt samma typ av människor, gnälliga infantila losers med offerkofta.
a) Ditt användarnamn är irriterande. Det säger allt om din intention när du gick med i forumet. Många svenska män är irriterade, men det finns hjälp att få.
b) Det var fel av mig att säga att jag är en millenial, är betydligt äldre.
c) K. En 55-årig oskuld som levt hela sitt liv framför TV:n och gått på bidrag har mer erfarenhet än en 25-åring som jobbat och började ragga när han var 14.
d) Hittils har du försökt strypa debatten med "gnällpellar, gnäll, svammel, losers, offerkofta". Det kommer inte fungera.
e)Jo, vi har en haremsituation idag. Inte byggnader där kvinnor hålls men ett fåtal män som har sex med många och många vanliga män som blir utan.
f) Du verkar vara runt 50. Jag pratade med en 58-åring, han trodde precis samma sak som du, att alla hade sex och att det var lättare än någonsin.

Kvinnors sexualitet är hypergam, det vill säga de söker sig till de män med högre status än dem själva. Män har en högre sexdrift och vill ha sex 3 gånger oftare än kvinnor. Alltså är efterfrågan på kvinnor större. Innan 60-talet hade man arrangerat samhället monogamt så att denna lägre libido var fördelad såhär:

https://www.dropbox.com/s/jhvgw92cuo...ion-2.png?dl=0

Högstatusmännen brukade bli tagna av högstatuskvinnorna vilket tog bort högstatusmännen från marknaden.

Men sen började man ta bort monogamin genom att:

1) Ta bort skambeläggandet kring vem och hur många de får ligga med
2) Säkra deras försörjning genom försörjningsstöd, barnbidrag och offentliga jobb
3) Ge dem p-piller som tar bort risken för graviditet som gör att de kan bete sig som män sexuellt
4) Introducera Tinder så att de får tillgång till stans hetaste män, ja till och med hela världens, så att de vet sitt värde och får en enorm självkänsla vilket gör att de sitter på krogen och väljer mannen på Tinder framför dem på stället
5) Ge dem universitetsutbildningar som de klarar i större utsträckning än män som höjer deras värde visa a vi de män som inte utbildat sig och därmed gör dem inaktuella

Då får man en avreglerad marknad. Så precis som ett fåtal av de bästa företagen attraherar de flesta kunderna attraherar högstatusmännen många kvinnor, som hellre delar på dem än är exklusiv med någon i deras nivå.

Det vill säga: https://www.dropbox.com/s/088sydwy23...ion-4.png?dl=0

Sen har vi:
6) Ration mellan unga män och kvinnor är 125:100.

Så hmm, nu känns det riktigt svårt att välja vem man ska lyssna på. En svensk 50-årig passiv aggressiv man utan erfarenhet av dagens läge eller min egen erfarenhet och förstånd till att förstå ovanstående logik.
Citera
2019-09-14, 16:25
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trezor
a) Ditt användarnamn är irriterande. Det säger allt om din intention när du gick med i forumet. Många svenska män är irriterade, men det finns hjälp att få.
b) Det var fel av mig att säga att jag är en millenial, är betydligt äldre.
c) K. En 55-årig oskuld som levt hela sitt liv framför TV:n och gått på bidrag har mer erfarenhet än en 25-åring som jobbat och började ragga när han var 14.
d) Hittils har du försökt strypa debatten med "gnällpellar, gnäll, svammel, losers, offerkofta". Det kommer inte fungera.
e)Jo, vi har en haremsituation idag. Inte byggnader där kvinnor hålls men ett fåtal män som har sex med många och många vanliga män som blir utan.
f) Du verkar vara runt 50. Jag pratade med en 58-åring, han trodde precis samma sak som du, att alla hade sex och att det var lättare än någonsin.

Kvinnors sexualitet är hypergam, det vill säga de söker sig till de män med högre status än dem själva. Män har en högre sexdrift och vill ha sex 3 gånger oftare än kvinnor. Alltså är efterfrågan på kvinnor större. Innan 60-talet hade man arrangerat samhället monogamt så att denna lägre libido var fördelad såhär:

https://www.dropbox.com/s/jhvgw92cuo...ion-2.png?dl=0

Högstatusmännen brukade bli tagna av högstatuskvinnorna vilket tog bort högstatusmännen från marknaden.

Men sen började man ta bort monogamin genom att:

1) Ta bort skambeläggandet kring vem och hur många de får ligga med
2) Säkra deras försörjning genom försörjningsstöd, barnbidrag och offentliga jobb
3) Ge dem p-piller som tar bort risken för graviditet som gör att de kan bete sig som män sexuellt
4) Introducera Tinder så att de får tillgång till stans hetaste män, ja till och med hela världens, så att de vet sitt värde och får en enorm självkänsla vilket gör att de sitter på krogen och väljer mannen på Tinder framför dem på stället
5) Ge dem universitetsutbildningar som de klarar i större utsträckning än män som höjer deras värde visa a vi de män som inte utbildat sig och därmed gör dem inaktuella

Då får man en avreglerad marknad. Så precis som ett fåtal av de bästa företagen attraherar de flesta kunderna attraherar högstatusmännen många kvinnor, som hellre delar på dem än är exklusiv med någon i deras nivå.

Det vill säga: https://www.dropbox.com/s/088sydwy23...ion-4.png?dl=0

Sen har vi:
6) Ration mellan unga män och kvinnor är 125:100.

Så hmm, nu känns det riktigt svårt att välja vem man ska lyssna på. En svensk 50-årig passiv aggressiv man utan erfarenhet av dagens läge eller min egen erfarenhet och förstånd till att förstå ovanstående logik.

Det är alltså ingen tro, det är lättare än någonsin att fixa fitta. För 200 år hade du tur om du ens träffade 1000 tillgängliga kvinnor under ditt liv, idag kan du prata med 1000 kvinnor om dagen så innan ni befinner er i verkligheten så kommer ni inte att komma någonstans, era ursäkter håller inte. Att hitta massa ursäkter för sina misslyckande är vad barn gör så det är fan i mig dags att växa upp nu. Du har fel om min ålder, jag är framgångsrik, jag får ligga så man bör kanske lyssna på den som befinner sig där man själv vill vara. Eller så lyssnar man på den patetiska lilla pojken som bara har ursäkter.
Citera
2019-09-14, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Det är alltså ingen tro, det är lättare än någonsin att fixa fitta. För 200 år hade du tur om du ens träffade 1000 tillgängliga kvinnor under ditt liv, idag kan du prata med 1000 kvinnor om dagen så innan ni befinner er i verkligheten så kommer ni inte att komma någonstans, era ursäkter håller inte. Att hitta massa ursäkter för sina misslyckande är vad barn gör så det är fan i mig dags att växa upp nu. Du har fel om min ålder, jag är framgångsrik, jag får ligga så man bör kanske lyssna på den som befinner sig där man själv vill vara. Eller så lyssnar man på den patetiska lilla pojken som bara har ursäkter.

Problemet är att män har svårt få kärleksrelationer med kvinnor.

Och att den mentala ohälsan ökar p.g.a detta.
Citera
2019-09-14, 21:42
Bannlyst
Citat:

Och en annan sak som du glömt bort är att vi lever i en helt annan tid där sex och relationer ses som högstatus i dagens värld och att allt som propageras via mass och sociala medier enbart handlar om sex och relationer. Det är klart som fan att det kickar igång mannens biologiska evolutionära reptildel av hjärnan och inte som förr där status kanske var att man inte skulle självbefläcka sig och kanske till och med leva som munk i enlighet med bibeln. Dessutom fick de flesta under den tiden någon att leva med då det var högst norm och monogami.
Citera
2019-09-15, 15:09
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Problemet är att män har svårt få kärleksrelationer med kvinnor.

Och att den mentala ohälsan ökar p.g.a detta.

Fast du kan väl inte knulla och ändå vara incel? För får du nu knulla och alla brudar springer efteråt så kan du ju uppenbarligen inte knulla så det är ju en helt annan problematik.
Citera
2019-09-16, 01:03
Medlem
90taletskronas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
Nej, det stämmer inte. Studier visar på tydlig nedgång och det gäller även kvinnor:

https://www.expressen.se/halsoliv/se...ligt-lite-sex/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/27480753

Sen innebär ju inte att man är sexuellt aktiv att man har många partners. Det kanske bara är en partner. Och antalet partners går alltså ner överlag, för bägge könen och för breda grupper.

Att du kan hitta enskilda personer som knullar runt utav helvete står sig ju inte mot statistik från stora grupper. Du tror inte att det funnits enskilda som knullat runt utav helvete i de allra flesta tidsperioder? Men knullfesten som förekom för 20-30 år sen är alltså över för de flesta, inte bara för incels. Det gör ju absolut inte situationen lättare för den som är i ofrivilligt celibat, bland kvinnorna kan man säkert i de allra flesta fall säga att celibat eller fåtal partners är självvalt, medan för en andel unga män så är det inte en fråga om ett val.

Men som sagt, bilden som många av de här unga männen verkar ha om att det knullas mer än någonsin men att de inte får vara med är fel. Det knullas mindre än på länge för de flesta i det ålderssegmentet.
Fetma har också ökat i västvärlden och det finns sannolikt en korrelation mellan fetma och incels. Särskilt bland kvinnor. Lägg till att västvärlden blir allt mer segregrerat mellan könen och feminism bidrar till en fientlig miljö kring sex och relation för män och hysteri kring våldtäkter försämrar miljön kring sex och relationer för kvinnor (också en orsak av feminism) och du har ett utmärkt recept för nedgång kring intima relationer mellan män och kvinnor. Hur ska man kunna ha relationer på något plan när kvinnor och män inte litar på varandra?
Citera
2019-09-16, 03:34
Medlem
Andelen unga som har sex är rekordlågt.

Vad beror det på ?

Jag tror att det beror på att media och skolan lär kvinnor framförallt att män är dåliga.

Slutsatsen kvinnor drar är att jag vill inte vara nära en man.

Det är just den här indoktrinering som män borde inrikta sig på. Jag tror framförallt de ska koncentrera sig på att uppfostra flickor till att inte hata män.

Om du har en flicka ta reda på vad hon får för information från skolan och media , jobba på att hon ska ha kvar gillande för män.

Vi behöver helt enkelt skapa kvinnor som är positivt inställda till män , detta är viktigare än att försöka få pojkar att klara sig i ett mansfientligt samhälle.

Det pågår hela tiden en kamp mellan det onda och goda och för tillfället ligger de onda lite bättre till ,men kämpa emot ondskan det är viktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in