2023-04-19, 15:29
Medlem
De värsta ställena jag varit bajsnödig på är också de ställen jag skitit ned mig på.

Tex nyss anlänt på jobbet. Stort bygge utan några som helst bekvämligheter i Stockholm.

Hade ett tolvtimmarspass framför mig. Risig i kistan. Hann väl just anlända innan jag gräddade ned både byxa och kalsong pga stress och magsår.

Fanns inge tvål och inge dasspapper på muggen och hade ingen möjlighet att ta ledigt heller.

Vet faktiskt inte hur jag tog mig igenom den dagen. 😁😅
Citera
2023-04-26, 14:48
Medlem
Willtoms avatar
Kanske lite offtopic på detta.

Den värsta känslan man kan ha är när man är tok bajsnödig och tok pissnödig på samma gång.
- När man är pissnödig vill man röra på sig.
- När man är bajsnödig vill man vara still.

Pest eller kolera ?
Passa på att röra på sig mellan värkarna...
Citera
2023-04-27, 13:09
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterklet
De värsta ställena jag varit bajsnödig på är också de ställen jag skitit ned mig på.

Tex nyss anlänt på jobbet. Stort bygge utan några som helst bekvämligheter i Stockholm.

Hade ett tolvtimmarspass framför mig. Risig i kistan. Hann väl just anlända innan jag gräddade ned både byxa och kalsong pga stress och magsår.

Fanns inge tvål och inge dasspapper på muggen och hade ingen möjlighet att ta ledigt heller.

Vet faktiskt inte hur jag tog mig igenom den dagen. 😁😅

Prata med facket, din arbetsmiljö låter inte optimal
Citera
2023-04-27, 13:12
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willtom
Kanske lite offtopic på detta.

Den värsta känslan man kan ha är när man är tok bajsnödig och tok pissnödig på samma gång.
- När man är pissnödig vill man röra på sig.
- När man är bajsnödig vill man vara still.

Pest eller kolera ?
Passa på att röra på sig mellan värkarna...

Påminner om när jag var chaufför åt min polare och hans anhang, vi åkte ut sen på natten till ett ödehus 1,5 mil från stan, naturligtvis precis innan vi skulle gå in så blev jag akut pissnödig och skitnödig på samma gång, var bara för mig och åka in till stan och gå på toa och sen åka tillbaka till dom, bad om ursäkt men de tyckte inte att det var något konstigt med det hela men det kändes pinsamt då
Citera
2023-04-27, 18:07
Medlem
GretaFfetas avatar
Ute och gick en långpromenad. Hade gått kanske 30-40% av vägen sen fick jag en sådär fis som man kände att den behövde lite extra tryck för att få ut. Och som den idiot jag var tänkte jag inte på att det inte var en fis som det rörde sig om utan kvarlevorna från gårdagens fyllekebab som bildade ett mysigt fuktigt täcke i mina kalsonger.

Hade gått tillräckligt långt för att inte palla dra tillbaks och var en rejäl bit till målet så det vara bara att traska på
Citera
2023-12-09, 09:40
Medlem
Regeringsbildares avatar
Absolut värsta stället jag blivit bajsnödig på var när jag var och hälsade på några barndomskamrater som bor i Stockholm. Vi hade bestämt oss för att dra en krogrunda och allt var frid och fröjd under några timmar. Sen efter ett tag bestämde vi oss för att dra till ett burgarhak och käka lite. Jag visste där och då att det kanske vore en dålig idé då jag varit mer eller mindre förstoppad under flera veckors tid och att jag kanske skulle behöva springa på toan omgående.. Men jag var hungrig som de andra så slog till med ett skrovmål plus några extra burgare och milkshake. Efter vi käkat kändes det ändå relativt bra så jag tänkte att allt var lugnt och att jag skulle kunna skita hos han jag skulle övernatta hos senare.

Sen efter vi käkat så skulle vi dra hem för efterfest hos en av mina vänner. Det var dock en bit att åka då lägenheten låg i en ytterförort. Redan på perrongen börjar jag känna att något är fel, liksom en orolig känsla utan att det för den skull började trycka på eller att det uppenbart handlade om magen. Sen väl på tåget sätter jag mig ned och där och då hugger det till av bara helvete i magen och kändes som det vara en anakonda i magen som började leva rövare. Jag hade dock hopp om att det hela kanske lugnar ned sig som det brukar kunna göra om man är cool och håller tillbaka. Inte den här gången. Efter att det levt om i magen i några minuter så känner jag hur ett enormt tryck mot fisringen börjar byggas upp. Fick panik och börjar kallsvettas framför mina polare och inser att det förmodligen är minst 20 minuter kvar av resan. Från att ha varit relativt social och pratglad blir jag helt tyst för jag känner att jag inte kan börja garva åt något skämt i detta bedrövliga skick, för då skiter jag ner mig och hela sätet. Jag sitter tyst en bra stund, kanske 5 minuter medans jag tappert håller emot med fisringen. Tillslut så känner jag plötsligt att det här kommer aldrig gå, trycket är helt enkelt för stort. Tänker för mig själv "antingen skiter jag i byxorna framför mina vänner eller så hittar jag ett ställe i vagnen". Vi snackar om ett sekundbeslut, har ingen tid att överväga eller ändra mig. Bestämmer mig för det senare och blickar runt i vagnen efter en lämplig plats. Där vi sitter är det rätt mycket folk, dock ser jag en bit bort i andra änden av vagnen att det är nästan helt tomt där. Reser mig sonika upp och säger bara som hastigast att jag "måste gå iväg en stund". Sen går jag iväg halvt böjd och är osäker på om jag kommer hinna till den plats jag har hittat i vagnen som ser lämpligast ut. Men jag hinner dit precis innan jag hade tömt hela innehållet i byxorna och hukar mig ned bakom några säten. Sen brakar helvetet lös och ut kommer bland det mest volymösa jag varit med om i bajsväg. Det som kom ut var som tjockare variant av diarré plus en och annan hårdare klump. Och det ville inte sluta forsa ur ändtarmen rakt ned på golvet. Jag fick dansa runt den stora pöl av bajs som ansamlades på golvet. De som satt en bit bort hörde garanterat hela skådespelet, men jag intalade mig själv att ingen märkte något särskilt, fastän de förmodligen både såg och hörde mer än jag ville kännas vid. När jag är klar så har jag tur i oturen att jag har med mig en tunnare mössa i jackfickan som jag kan torka mig med. Offrar helt enkelt mössan i denna speciella situation.

När jag kommer tillbaka till mina polare så ser jag direkt på deras ansiktsuttryck att de har bevittnat allt. En frågar om jag mår bra medans han håller tillbaka ett kluckande skratt. Kan bara föreställa mig hur bisarrt det måste upplevts för de som satt ännu lite närmare. Dock var allt värt det då känslan av att ha tömt sig var obeskrivbart skön. Att jag kunde torka mig gjorde också att jag kände mig relativt fräsch sen när jag satte mig ned igen vid polarna. Resten av kvällen och efterföljande efterfest var helt ok också som jag minns det.
Senast redigerad av Regeringsbildare 2023-12-09 kl. 09:43.
Citera
2023-12-09, 10:51
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regeringsbildare
Absolut värsta stället jag blivit bajsnödig på var när jag var och hälsade på några barndomskamrater som bor i Stockholm. Vi hade bestämt oss för att dra en krogrunda och allt var frid och fröjd under några timmar. Sen efter ett tag bestämde vi oss för att dra till ett burgarhak och käka lite. Jag visste där och då att det kanske vore en dålig idé då jag varit mer eller mindre förstoppad under flera veckors tid och att jag kanske skulle behöva springa på toan omgående.. Men jag var hungrig som de andra så slog till med ett skrovmål plus några extra burgare och milkshake. Efter vi käkat kändes det ändå relativt bra så jag tänkte att allt var lugnt och att jag skulle kunna skita hos han jag skulle övernatta hos senare.

Sen efter vi käkat så skulle vi dra hem för efterfest hos en av mina vänner. Det var dock en bit att åka då lägenheten låg i en ytterförort. Redan på perrongen börjar jag känna att något är fel, liksom en orolig känsla utan att det för den skull började trycka på eller att det uppenbart handlade om magen. Sen väl på tåget sätter jag mig ned och där och då hugger det till av bara helvete i magen och kändes som det vara en anakonda i magen som började leva rövare. Jag hade dock hopp om att det hela kanske lugnar ned sig som det brukar kunna göra om man är cool och håller tillbaka. Inte den här gången. Efter att det levt om i magen i några minuter så känner jag hur ett enormt tryck mot fisringen börjar byggas upp. Fick panik och börjar kallsvettas framför mina polare och inser att det förmodligen är minst 20 minuter kvar av resan. Från att ha varit relativt social och pratglad blir jag helt tyst för jag känner att jag inte kan börja garva åt något skämt i detta bedrövliga skick, för då skiter jag ner mig och hela sätet. Jag sitter tyst en bra stund, kanske 5 minuter medans jag tappert håller emot med fisringen. Tillslut så känner jag plötsligt att det här kommer aldrig gå, trycket är helt enkelt för stort. Tänker för mig själv "antingen skiter jag i byxorna framför mina vänner eller så hittar jag ett ställe i vagnen". Vi snackar om ett sekundbeslut, har ingen tid att överväga eller ändra mig. Bestämmer mig för det senare och blickar runt i vagnen efter en lämplig plats. Där vi sitter är det rätt mycket folk, dock ser jag en bit bort i andra änden av vagnen att det är nästan helt tomt där. Reser mig sonika upp och säger bara som hastigast att jag "måste gå iväg en stund". Sen går jag iväg halvt böjd och är osäker på om jag kommer hinna till den plats jag har hittat i vagnen som ser lämpligast ut. Men jag hinner dit precis innan jag hade tömt hela innehållet i byxorna och hukar mig ned bakom några säten. Sen brakar helvetet lös och ut kommer bland det mest volymösa jag varit med om i bajsväg. Det som kom ut var som tjockare variant av diarré plus en och annan hårdare klump. Och det ville inte sluta forsa ur ändtarmen rakt ned på golvet. Jag fick dansa runt den stora pöl av bajs som ansamlades på golvet. De som satt en bit bort hörde garanterat hela skådespelet, men jag intalade mig själv att ingen märkte något särskilt, fastän de förmodligen både såg och hörde mer än jag ville kännas vid. När jag är klar så har jag tur i oturen att jag har med mig en tunnare mössa i jackfickan som jag kan torka mig med. Offrar helt enkelt mössan i denna speciella situation.

När jag kommer tillbaka till mina polare så ser jag direkt på deras ansiktsuttryck att de har bevittnat allt. En frågar om jag mår bra medans han håller tillbaka ett kluckande skratt. Kan bara föreställa mig hur bisarrt det måste upplevts för de som satt ännu lite närmare. Dock var allt värt det då känslan av att ha tömt sig var obeskrivbart skön. Att jag kunde torka mig gjorde också att jag kände mig relativt fräsch sen när jag satte mig ned igen vid polarna. Resten av kvällen och efterföljande efterfest var helt ok också som jag minns det.

Du skulle ha tagit kort på skapelsen
Citera
2023-12-27, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regeringsbildare

Tur i oturen att det inte var totalt fullsatt i vagnen, det hade blivit pinsamt värre. Tvingats gå av och uppsöka en lugn vrå på perrongen kanske? Ett jävla elände att det inte finns toaletter i tunnelbanan, folk måste ju bli akut skitnödiga ibland. Feltänk av SL.
Citera
2023-12-29, 20:26
Medlem
Jag lyckades få en spårvagnschafför att stanna vagnen så att jag kunda springa av och skita. Då var jag jääävligt glad att jag inte bor i stockholm.
Citera
2025-05-06, 21:12
Medlem
Hmm intressant frågeställning och ännu bättre diskussionsunderlag.

Värsta stället jag varit skitnödig på är svårt att säga då jag hamnat i många kniviga situationer. Jag skulle nog säga på en kryssning och vi hade precis lämnat Indiens sydspets. Givetvis hade vi varit i land under dagen och jag hade ätit kopiösa mängder riktigt stark indisk mat med extra fett.

Väl tillbaka på kryssningen är det något band som ska uppträda och spriten flödar. Jag är på dansgolvet, och extremt full. All rörelse och den indiska maten gör att magen är i uppror. Till slut ramlar jag omkull i min fylla mitt på dansgolvet och mitt sällskap släpar iväg mig. När personalen kommer och pratar med mig är jag vid medvetande, men det trycker på något så fruktansvärt och jag känner att nu är det inte många minuter kvar. Tillsammans med personalen hjälper mitt sällskap mig tillbaka till hytten, men det går långsamt pga min fylla. Halvvägs dit släpper pluggen och skiten fullkomligt sprutar ur röven och rinner ner för benen. Personalen var sisådär nöjd kan jag säga.

När jag väl kommit till hytten slänger jag mig på sängen och däckar. Sover 12h i sträck med benen/byxorna dränkta i skit.
Citera
2025-05-06, 21:13
Jag var sprängskitnödig i vitabergsparken en gång, tyckte det var svårt att hitta någonstans att bajsa på rimligt avstånd då. Usch fy satan vad skitnödig jag var. Hittade något café där jag kunnde attackskita på i sista stund.
Citera
2025-05-08, 12:39
Medlem
DraconianTimess avatar
Åkte FRS Baltic färjan då den gick för inte så länge sedan från Ystad till Sassnitz. Käkade väl någon olämplig biff, men det var ingen fara.
Körde av färjan och då jävlar började det trycka på. Där framme stod tyska Polizei och kontrollerade bilar. Kallsvettig hade jag turen att de inte vinkade in mig. Körde in på närmaste mack, men man var tvungen att var kund för att få låna toan. Så jag tankade en redan fulltankad dieselbil och fick in sådär knappt en liter samt fick en nyckel till toan som låg på baksidan. Tror att de fatta mitt ansiktsuttryck och det var därför ingen diskussion.
I den icke uppvärmda toan (+3 grader) la jag värsta bomben samt tvättade händer noggrant i det iskalla vattnet som erbjöds där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in