• 1
  • 2
2019-08-29, 01:36
Bannlyst
Hej, har funderat på att köpa ett gucci bälte ett tag och det är för jag tycker dom är jävligt snygga men vill inte betala 2.5k så undrar om nån vet vart man kan köpa fake online. Bryr mig inte om märket men tycket att deras bälten är snygga så bryr mig inte om det är fejk eller inte. Det jag gillar mes är det där med gröna och röda stripes och en stor svart Gucci logga
Citera
2019-08-29, 01:54
Medlem
Jag är i Magaluf och tänkte passa på att köpa massa fejk-märkeskläder. De kostar 10-14 euro här (säkert billigare i Turkiet/Bulgarien). Vet ej om de finns online men köp på du. Man ser ju ingen skillnad. 😎🙂
Citera
2019-08-29, 02:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arlagatan
Jag är i Magaluf och tänkte passa på att köpa massa fejk-märkeskläder. De kostar 10-14 euro här (säkert billigare i Turkiet/Bulgarien). Vet ej om de finns online men köp på du. Man ser ju ingen skillnad. 😎🙂
Ja men ska man bort från Sverige så blir det ju flera tusen tyvärr.
Har du nåt annat tips om du vet nån som typ bor där och skickar till Sverige eller nåt men tack för svaret
Citera
2019-08-29, 05:21
Medlem
youarenothings avatar
https://www.hforhype.net/
Citera
2019-08-29, 07:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av youarenothing
https://www.hforhype.net/

Typ 200€
Citera
2019-08-29, 10:30
Medlem
GormDenGamles avatar
Rätt så pinsamt att vilja ha ett märke så mycket, att man är beredd att köpa ett falskt.
Spara pengarna i stället.
Citera
2019-08-29, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Rätt så pinsamt att vilja ha ett märke så mycket, att man är beredd att köpa ett falskt.
Man ser ju ingen skillnad så varför betala 2k när man kan betala 300 jag vill som sagt inte ha det för att det är Gucci och ör dyrt jag hadde köp det om det var ett HM skärp för 50
Citera
2019-08-29, 19:38
Medlem
Citat:

Nu har jag iofs inget fejk, och jag tänker inte köpa det heller. Men egentligen så tycker jag att de (inkl mej själv) som köper äkta är mer pinsamma och korkade än de som köper fejk. De som köper fejk är smartare. Alla som köper lite mer kläder än det absolut billigaste och nödvändigaste, köper det för att flasha (du kan inte komma undan det faktumet) och då ingen kommer märka skillnaden på fejken och den äkta så är ju det smartare att köpa fejk och därmed spara mycket pengar . Varför gynna giriga superrika storföretag som bara vill sälja kläder till ett överpris bara för det är av ett visst märke? Är det inte bättre att företagen istället lever på att sälja snygga kläder av bra kvalite, istället för att leva på sitt namn?
Citera
2019-08-29, 19:58
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hew18
Nu har jag iofs inget fejk, och jag tänker inte köpa det heller. Men egentligen så tycker jag att de (inkl mej själv) som köper äkta är mer pinsamma och korkade än de som köper fejk. De som köper fejk är smartare. Alla som köper lite mer kläder än det absolut billigaste och nödvändigaste, köper det för att flasha (du kan inte komma undan det faktumet) och då ingen kommer märka skillnaden på fejken och den äkta så är ju det smartare att köpa fejk och därmed spara mycket pengar . Varför gynna giriga superrika storföretag som bara vill sälja kläder till ett överpris bara för det är av ett visst märke? Är det inte bättre att företagen istället lever på att sälja snygga kläder av bra kvalite, istället för att leva på sitt namn?

Det fetade: Stämmer i alla fall inte in på mig. Jag behöver (och kan) köpa märkeskläder för att passa in på min kroppsform.
Citera
2019-08-30, 10:59
Medlem
Citat:
Det fetade: Stämmer i alla fall inte in på mig. Jag behöver (och kan) köpa märkeskläder för att passa in på min kroppsform.

Jag vet inte om du har några speciella kroppssjukdomar som gör att du måste ha ett visst märke. Men en billig-tshirt för 50kr går nog också bra, om du inte är ute efter att flasha. Att köpa något för se bra ut oavsett märke eller prisklass, är att flasha också.

Jag är nog som ni, köper i vissa fall märkeskläder men undviker dem med stora logos etc, och köper inga märkeskläder just för att de är av ett visst märke, utan för att jag tycker de är snygga, är inte direkt lojal till något märke därmed, kan köpa både billigt och dyrt. Men jag tänker vara inte intelligent oärligt och påstå något annat än att det är att flasha. Sluta tror att ni är bättre än andra.

Jag gillar mer den subtila flashstilen, och vill inte ha kläder,skor och accessoarer som skriker i ansiktet på folk att de ska titta på mej. Men det förändra inte som sagt att det är att flasha.
Citera
2019-08-30, 12:35
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hew18
Jag vet inte om du har några speciella kroppssjukdomar som gör att du måste ha ett visst märke. Men en billig-tshirt för 50kr går nog också bra, om du inte är ute efter att flasha. Att köpa något för se bra ut oavsett märke eller prisklass, är att flasha också.

Jag är nog som ni, köper i vissa fall märkeskläder men undviker dem med stora logos etc, och köper inga märkeskläder just för att de är av ett visst märke, utan för att jag tycker de är snygga, är inte direkt lojal till något märke därmed, kan köpa både billigt och dyrt. Men jag tänker vara inte intelligent oärligt och påstå något annat än att det är att flasha. Sluta tror att ni är bättre än andra.

Jag gillar mer den subtila flashstilen, och vill inte ha kläder,skor och accessoarer som skriker i ansiktet på folk att de ska titta på mej. Men det förändra inte som sagt att det är att flasha.

Varför köpa en billig t-shirt för 50 kr, och som blir urtvättad efter ett par veckor, när jag kan köpa en märkes t-shirt på rea för 200 kr, som håller i ett år?

Jag köper heller inte märkeskläder som "skriker". Utan märket ska helst vara så litet som möjligt eller dolt.

Och nej; jag har inga kroppssjukdomar. De bara passar bättre, på mig.
Dessutom gillar jag att klä mig i fina kläder då det är ett intresse.
Citera
2019-08-30, 12:38
Medlem
Citat:
Varför köpa en billig t-shirt för 50 kr, och som blir urtvättad efter ett par veckor, när jag kan köpa en märkes t-shirt på rea för 200 kr, som håller i ett år?

Jag köper heller inte märkeskläder som "skriker". Utan märket ska helst vara så litet som möjligt eller dolt.

Och nej; jag har inga kroppssjukdomar. De bara passar bättre, på mig.
Dessutom gillar jag att klä mig i fina kläder då det är ett intresse.

Men varför bryr dej om den blir urtvättad eller inte om du inte är ute efter att flasha? Sedan knappast billigare kläder snabbare urtvättade rent generellt. So jo du är uppenbarligen ute efter att flasha, varför förneka det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in