Citat:
Ursprungligen postat av
johanjosefsson
Kvinnorna kommer vara de första som drar med svansen mellan benen. Jag misstänker att kvinnlig rösträtt har gjort det möjligt för våra sopor till politiker att hålla sig kvar vid makten, då tjejer inte kan resonera och tänka logiskt, utan enbart går på känslor, så de kommer fly landet så fort de "känner" att Sverige börjar bli otryggt. Att det är otryggt beror naturligtvis inte på Ahmed, Abdullah och Ali, utan såklart på alla "rasiiiiister". Kvinnorna kommer alltid undan, så är det. De hittar alltid nån ny kille dom kan dra ner kjolen för.

Du missar alla kvinnor som med starkt motstånd vågat säga vad de tycker, många invandarkvinnor har man läst om (eller iaf ett par stycken) som sagt sina åsikter. Nyligen blev ju en av dem utestängd från Vänsterpartiet. Vi kan inte vara aktiva eftersom vi inte har stöd, betyder inte att vi inte vågar.
Idiot! Det är alltid värst att vara kvinna. Däremot är det män som drar. Precis som vi tagit in en massa män som övergivit sina länder, övergav många européer och drog till USA. Sedan anklagas vi som vågar säga ifrån för rasism som om det inte var emigrerade människor som koloniserade och tog slavar. Hitler kom inte heller till makten först efter det att Tyskland gick på knäna
Det går att se på saken på mycket enkelt vis vad som sker när ett land befolkas av människor som inte bygger upp sina egna länder eller stannar och kämpar för dem, eller vad som händer när människor i ett land plötsligt får mycket dåliga livsvillkor och ekonomi. Att jag är kvinna är inte samma sak som att det är mitt problem att politikerna är dumma i huvudet. Eller att jag inte skulle klara av mer än vad män gör. Normalt gör vi det faktiskt, vi kvinnor och våld är vi vana vid, många av oss. Det som inte dödar, härdar.