2019-08-29, 01:13
Medlem
Vad tror ni kommer ske med Sverige i framtiden nu när skjutningar har eskalerat?
Nu pratar jag ej om de kriminella som bor i förorterna, utan maffian som börjar ta sig hit till Sverige och etablera sig.
Kommer det bli för mycket för polisen i Sverige att hantera tro?
Citera
2019-08-29, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moneymitch
Vad tror ni kommer ske med Sverige i framtiden nu när skjutningar har eskalerat?
Nu pratar jag ej om de kriminella som bor i förorterna, utan maffian som börjar ta sig hit till Sverige och etablera sig.
Kommer det bli för mycket för polisen i Sverige att hantera tro?
Ja, det tror jag.
Citera
2019-08-29, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobinHud
Ja, det tror jag.

Så vad är tillväga gångs sättet? Lär det finnas någon lösning för detta?
För som det ser ut nu så är det brist på poliser, och de har till och med sänkt kraven för att komma in på programmet.
Citera
2019-08-29, 02:25
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moneymitch
Så vad är tillväga gångs sättet? Lär det finnas någon lösning för detta?
För som det ser ut nu så är det brist på poliser, och de har till och med sänkt kraven för att komma in på programmet.
Man får helt enkelt intensifiera arbetet med den rätta värdegrunden och se till att fler poliser dansar på pride-festivalen. För övrigt tycker jag att polisen inte ska få ha tillgång till skjutvapen. Vad Sverige behöver är fler mjuka dialogpoliser, särskilt bland stenkastarna och bilbrännarna i förorterna. Det har ju hittills visat sig fungera riktigt bra.

Skämt åsido. Glöm Sverige.
Citera
2019-08-29, 04:53
Medlem
johanjosefssons avatar
Kvinnorna kommer vara de första som drar med svansen mellan benen. Jag misstänker att kvinnlig rösträtt har gjort det möjligt för våra sopor till politiker att hålla sig kvar vid makten, då tjejer inte kan resonera och tänka logiskt, utan enbart går på känslor, så de kommer fly landet så fort de "känner" att Sverige börjar bli otryggt. Att det är otryggt beror naturligtvis inte på Ahmed, Abdullah och Ali, utan såklart på alla "rasiiiiister". Kvinnorna kommer alltid undan, så är det. De hittar alltid nån ny kille dom kan dra ner kjolen för.
Citera
2019-08-29, 04:56
Bannlyst
Citerar en annan forumit, Sverige kommer bli precis som Libanon.

"Landet är rikt = Kristna är i majoritet = Tar in miljoner muslimska flyktingar = Muslimer blir en majoritet = Muslimer börjar kräva att landet anpassar sig efter islam = Inbördeskrig bryter ut = Muslimerna tar makten = Kristna lever i förföljelse = Landet bli en skithåla."
Citera
2019-08-29, 06:17
Medlem
Cannibalizations avatar
Vilken maffia är det som nu tar sig hit och börjar etablera sig?
Citera
2019-08-29, 07:35
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seekkkm1
Citerar en annan forumit, Sverige kommer bli precis som Libanon.

"Landet är rikt = Kristna är i majoritet = Tar in miljoner muslimska flyktingar = Muslimer blir en majoritet = Muslimer börjar kräva att landet anpassar sig efter islam = Inbördeskrig bryter ut = Muslimerna tar makten = Kristna lever i förföljelse = Landet bli en skithåla."
Svenskarna flyttar härifrån successivt, dom som kan. Se på Filipstad, fler små kommuner där det är likadant även Göteborg!! Dom som flyttat har fyllts på med MER invandrare än dom ”riktiga” svenskarna som flyttat därifrån! Detta kommer öka och farten därmed. Det kommer gå SÅ mkt fortare än folk tror. Svensken opponerar sig inte det ser ni på regeringsvalen. Sossarna har lyckats trycka ned folket. Stå med mössan i hand o buga. Vi flyttar och accepterar. Vi TILLÅTER att politikerna kör över 20-24% av befolkningens vilja.
Vi tycker t o m att det är helt ok med ökad anhöriginvandring = änfler muslimer och människor att försörja. Vad ÄR det för fel på svensken, detta beteende FINNS inte i våra nordiska grannländer.
Se på Finland. Kan förklaringen ligga i att vi är ett sådant ickereagerande, inlullat folk pga inga krig o Sossarna som ”fostrat”? Diktatur är vad det är.
Citera
2019-08-29, 07:58
Medlem
Mundurs avatar
Vid sämre tider ekonomiskt och mindre bidrag kommer flyktingarna åka hem. Vi svenskar kommer härda ut som vi gjort förr!
Citera
2019-08-29, 08:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mundur
Vid sämre tider ekonomiskt och mindre bidrag kommer flyktingarna åka hem. Vi svenskar kommer härda ut som vi gjort förr!

Ingen flykting kommer åka hem, när bidragen minskar kommer brotten/rånen/homeinvasions etc bara bli mycket brutalare.
Citera
2019-08-29, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Kvinnorna kommer vara de första som drar med svansen mellan benen. Jag misstänker att kvinnlig rösträtt har gjort det möjligt för våra sopor till politiker att hålla sig kvar vid makten, då tjejer inte kan resonera och tänka logiskt, utan enbart går på känslor, så de kommer fly landet så fort de "känner" att Sverige börjar bli otryggt. Att det är otryggt beror naturligtvis inte på Ahmed, Abdullah och Ali, utan såklart på alla "rasiiiiister". Kvinnorna kommer alltid undan, så är det. De hittar alltid nån ny kille dom kan dra ner kjolen för.
Du missar alla kvinnor som med starkt motstånd vågat säga vad de tycker, många invandarkvinnor har man läst om (eller iaf ett par stycken) som sagt sina åsikter. Nyligen blev ju en av dem utestängd från Vänsterpartiet. Vi kan inte vara aktiva eftersom vi inte har stöd, betyder inte att vi inte vågar.

Idiot! Det är alltid värst att vara kvinna. Däremot är det män som drar. Precis som vi tagit in en massa män som övergivit sina länder, övergav många européer och drog till USA. Sedan anklagas vi som vågar säga ifrån för rasism som om det inte var emigrerade människor som koloniserade och tog slavar. Hitler kom inte heller till makten först efter det att Tyskland gick på knäna
Det går att se på saken på mycket enkelt vis vad som sker när ett land befolkas av människor som inte bygger upp sina egna länder eller stannar och kämpar för dem, eller vad som händer när människor i ett land plötsligt får mycket dåliga livsvillkor och ekonomi. Att jag är kvinna är inte samma sak som att det är mitt problem att politikerna är dumma i huvudet. Eller att jag inte skulle klara av mer än vad män gör. Normalt gör vi det faktiskt, vi kvinnor och våld är vi vana vid, många av oss. Det som inte dödar, härdar.
Citera
2019-08-29, 10:50
Medlem
Novotars avatar
Ju fler talibaner vi har dess då större chans att sossarna sitter kvar och dom får bidrag. Såg ni UG igårkväll 29:e. Där berättas att de som kommer TROTT att dom för all framtid får leva utan att jobba man FÅR pengar här i Sverige, staten ger. Att det är vi skattebetalare som ger, visste dom inte! Det visste många av oss för varför skall ALLA till Sverige? ”I love Sweden” sa dom då reportrar intervjuade dom som var på väg hit. Tacka fan för det!
Vilka idioter svenskarna är. Förakt är vad man känner! Förakt, förakt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in