2020-12-12, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Har alltid skrivit dåligt på Svenska men om du inte tittar på det så kan jag lova dig de jag skriver e inte mina tankar de e sanningen!
Mekky har alltid varit iskall med sina blikar måste ha hänt nåt med honom när han va liten som gjorde honom Till de han e idag!
Mekky är en klassisk psykopat, han är född sån och kommer alltid vara iskall. Kanske något hände honom som liten men, då borde Fakhry vara likadan.
Citera
2020-12-12, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Ingen vågar göra nåt mot Mekky. Han är Kingen. Större än MBanguo t.o.m.
Dani vågar.......
Citera
2020-12-12, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Ingen vågar göra nåt mot Mekky. Han är Kingen. Större än MBanguo t.o.m.

Tanken på att han väntar på sitt straff som kommer låsa in honom tills han e 60 år, blir det svårt o göra nåt

Men Ja han e en av de värsta i Sveriges historia
Frågan e om de va värt det o försöka lösa allt med mord
Citera
2020-12-12, 17:04
Medlem
Karmapoliss avatar
Citat:
Karolin blev skjuten för hon ville stoppa killen som hon kände igen så killen hade inget val 10 års fängelse eller kvinnan, killen gjorde sitt val kan tänka mig han kunde inte tänka klart under händelsen o får sova med tramadol i sig varje natt!
Dani o Mekky har försökt ta över Malmö så de kostade några människors liv men va ska man göra kriminalitett har alltid funnits!
Dessa 2 e nog de tyngsta i Sverige just nu vi ser vem som försöker ta över i framtiden

Eeh...men Mekky sitter ju i säkert förvar i Spanien (likaså en del av hans entourage) och han kommer att sitta inlåst i många år, troligen +30 år.

Med tanke på den ödeläggelse M & Co, “Los Suecos”, lyckades skapa och med en stor rättegång (som dessutom är kopplad till narkotikakungen Ridouan Taghi) så har dom nog koll på honom.

Så jag tror knappast att han har nån kontakt med Sverige.

Dessutom är han ju dansk medborgare..
Citera
2020-12-12, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Mekky är en klassisk psykopat, han är född sån och kommer alltid vara iskall. Kanske något hände honom som liten men, då borde Fakhry vara likadan.
Ibland jag tänker på en sak
Hade Mekky o Dani sammarbetat från början så skulle de ha hela Malmö i händerna o få in 100 miljoner utan problem under dessa åren
Men Ja människan vill alltid ha allt själv o envis
Citera
2020-12-12, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karmapolis
Eeh...men Mekky sitter ju i säkert förvar i Spanien (likaså en del av hans entourage) och han kommer att sitta inlåst i många år, troligen +30 år.

Med tanke på den ödeläggelse M & Co, “Los Suecos”, lyckades skapa och med en stor rättegång (som dessutom är kopplad till narkotikakungen Ridouan Taghi) så har dom nog koll på honom.

Så jag tror knappast att han har nån kontakt med Sverige.

Dessutom är han ju dansk medborgare..
Man vet ju aldrig om Salam Shebani kommer flygandes med sin hellikopter haha!
Citera
2020-12-12, 17:08
Medlem
Citat:
Ibland jag tänker på en sak
Hade Mekky o Dani sammarbetat från början så skulle de ha hela Malmö i händerna o få in 100 miljoner utan problem under dessa åren
Men Ja människan vill alltid ha allt själv o envis
sant!
Citera
2020-12-12, 17:15
Medlem
Karmapoliss avatar
Citat:
Tanken på att han väntar på sitt straff som kommer låsa in honom tills han e 60 år, blir det svårt o göra nåt

Men Ja han e en av de värsta i Sveriges historia
Frågan e om de va värt det o försöka lösa allt med mord

Ja han är unik på det viset, med tanke på ålder, framfart, inga skrupler. En klassisk psykopat.
Vilket nog bidragit till att han inte övervägt konsekvenserna tillräckligt.

Personer med den typen av personlighetsstörning, ”psykopati” har ofta utöver låg empati även en kombination av brist på konsekvenstänk och lågt stresspåslag där det sistnämnda gör dom orädda.
Citera
2020-12-12, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karmapolis
Ja han är unik på det viset, med tanke på ålder, framfart, inga skrupler. En klassisk psykopat.
Vilket nog bidragit till att han inte övervägt konsekvenserna tillräckligt.

Personer med den typen av personlighetsstörning, ”psykopati” har ofta utöver låg empati även en kombination av brist på konsekvenstänk och lågt stresspåslag där det sistnämnda gör dom orädda.
Ännu en mytisk person skapad .....
Citera
2020-12-12, 18:40
Medlem
Karmapoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia
Ännu en mytisk person skapad .....

Ja tyvärr, men jag ser honom enbart som en farlig och störd person. Lite som en galen hund. Finns ingen bot, så hoppas han kommer att få +35 år.

Tror dock inte han överlever så länge. Han har skapat alltför många fiender längs vägen, förutom Dani. Och sitter dessutom på alltför mycket information, då han är farlig även som inburad.

Nån kommer att fimpa honom, när väl rättegången är över.
Citera
2020-12-12, 18:47
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ja o jag tror han måste fixa killen som gav jobbet Till honom för o komma undan o bli själv mördad
Han har va jag tror 2 alternatíva
1 fixa han som gav jobbet Till honom o försvinna från landet
2 försöka försvinna men Dani kommer gå för hans familj tills sista dagen han andas

Bilal e rädd från Dani så han kommer ta första valet för han vet va som hände med Mekkys gäng som utmanade Dani

Sägs ju att det var Musti som tog på sig det och lejde ut det till Bilal.
Citera
2020-12-12, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Sägs ju att det var Musti som tog på sig det och lejde ut det till Bilal.

E de inte bilals bror som försökte klippa Musti?
Bilal har inte mycket val, Musti har alltid användt andra Till o göra skit jobbet finns anledning vf Zaki sitter livstid, sen Musti har skapat massa fiende, folk kan komma från Dani eller Bilals kretsar som får ut han från spelet snart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in