2019-09-03, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Han såg i alla fall väldigt konstig ut och borde gå att känna igen. Ingen i Hbg som sett den snubben springa/linka runt?

Jag har ingen aning då jag inte sätt videon, vart är den? På hans IG?
Citera
2019-09-03, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Louise familj menar han,eftersom du inte kan släppa att Louise kan bo i en 6 miljoners villa utan måste till vilket pris som helst ha reda på vart pengarna kommer ifrån,varför tar du inte helt enkelt och ringer upp Louise och frågar henne direkt,och nej det är absolut inget känsligt ämne och som jag skrev tidigare så skiter jag i hur hon betalade för huset och om det skulle mot all förmodan vara betalt med knarkpengar,då säger jag bara grattis 1 till Louise 0 till staten
Varför tycker du det är konstigt att folk undrar om soc -Louises villa när hon uppenbarligen brukar va ihop med kriminella? Du tycker det är taskigt av FB eller?
Citera
2019-09-03, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Jag har ingen aning då jag inte sätt videon, vart är den? På hans IG?
Nej det är den på Aftonbladet som visades samma dag det hände
Citera
2019-09-03, 21:54
Medlem
Citat:
Nej det är den på Aftonbladet som visades samma dag det hände
Hände vad , sjutningen? länka gärna ifall det går
Citera
2019-09-03, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abozzza
Pedram samt Louises namn diskuteras i tråden, inte långt efter så raderas Pinterest linkdin samt alla sociala medier. En timme till så dyker det upp 3 nya användare som försvarar dem i tråden....

i rest my case
med tanke på vad som hänt förstår jag om hon blir rädd!
Citera
2019-09-03, 21:56
Medlem
Citat:
Hände vad , sjutningen? länka gärna ifall det går
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sk...n-fran-platsen
Citera
2019-09-03, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abozzza
Det stämmer att han blev bötad men alternativet var att han skulle sälja ashkan. Vilket han gjorde. Dom sågs på Hilton i Malmö. Att Pedram skulle betala flera hundra tusen är ren fantasi... killen hade sålt sin mamma för en röding... han var i Berlin en hel vecka på bordell efter mordet på ashkan... trots att dem var barndomsvänner... får se vad Amin hittar på när han kommer ut...

Allt det du skriver stämmer till 100% vilka som sålde honom och allt men jag vet att han är snål, men han betalade bötern det vet jag om, ja ami* kommer ut snart, men m falangen finns ej kvar, mirz* utomlands, nikol* G och nikol* Bon* är ju dom som gjort det, men tror inte han kommer göra något åt det, han kommer få ny identitet och bo i en hemlig ort, han kan inte lita på någon, vem ska hjälpa han, du ser ju barndomsvänner till horungar säljer en idag som ingenting, man är som starkast med sig själv och en gun samtidigt, eller om man inte har miljoner och skicka folk, vi lever i en helt annan värld nu, ingen lojalitet ingen heder, dom Ger sig på tjejer, fruar syskon, knulla Deras döda och allt dom har, fega kräk som går. På svaga människor, och han nai* är Ingen speciell tung person, han va med på ett rån där han fick köra en sopbil, det med etage det var ashka* som avfyra vapent, han var bara med, han är absolut ingen mördare, men när folk känner sig pressade kan den största tönten mörda, och han Pedram sån liten bög, man skickar hem han med lavetter, må karoli*n vila ifrid hoppas hon kommer till paradiset
Citera
2019-09-03, 21:59
Medlem
Citat:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sk...n-fran-platsen

AA den har jag sätt, trodde det var någon annan. Man kan minst säga att killen springer konstigt. Man kan fan inte ta killen på allvar. Sjukt vad en pistol gör med en människa. Jag satsar på att denna kille är från Marocko, en svarta eller spanka kan iallafall springa normalt.
Citera
2019-09-03, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mexicomuren
hahahahaHahahaHAHAHAHAHAHA

DU BORDE VARA MED I NÅGON COLD CASE GRUPP!!

SYDAMERIKAN.... du borde kolla upp dig.

Åkej....

Kokain har ju ingenting med Sydamerika att göra....
Citera
2019-09-03, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatsandbuts
Vilken familj pratar du om??
Skulle inte jag gå och lägga mig? Mitt första inlägg, du är helt ny medlem!? Återigen reflektera innan du skriver. Handling får alltid konsekvens ibland avsiktliga ibland inte. Det som avhandlas i tråden är av synnerligen allvarlig art, en person har blivit mördad. Mot bakgrund av detta; det är inte läge att skriva en massa spekulationer som ter sig mynna ur en vilja att skada personer som du verkar hysa agg mot. Vet du något av relevans vänd dig till polisen.
Citera
2019-09-03, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av furugolv
Skulle inte jag gå och lägga mig? Mitt första inlägg, du är helt ny medlem!? Återigen reflektera innan du skriver. Handling får alltid konsekvens ibland avsiktliga ibland inte. Det som avhandlas i tråden är av synnerligen allvarlig art, en person har blivit mördad. Mot bakgrund av detta; det är inte läge att skriva en massa spekulationer som ter sig mynna ur en vilja att skada personer som du verkar hysa agg mot. Vet du något av relevans vänd dig till polisen.
Polisen läser och kommenterar här
Citera
2019-09-03, 22:06
Medlem
Citat:
AA den har jag sätt, trodde det var någon annan. Man kan minst säga att killen springer konstigt. Man kan fan inte ta killen på allvar. Sjukt vad en pistol gör med en människa. Jag satsar på att denna kille är från Marocko, en svarta eller spanka kan iallafall springa normalt.
Ser ut som att han har dubbla byxor, undrar om de är uppbrända nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in