2019-09-03, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatsandbuts
Jo okej men det kan bu lätt kollas upp såna fall!
Lätt att det är hennes lille babbe som hjälpt henne..
Säker Pedra* som ligger bakom det med..hoppas skatteverket/polisen m.m kollar här...
Citera
2019-09-03, 21:16
Medlem
Citat:
Jo okej men det kan bu lätt kollas upp såna fall!
Lätt att det är hennes lille babbe som hjälpt henne..
Med all respekt, får intryck av att du är ute efter familjen, dina motiv oavsett syfte är affektdrivna och det blir lätt fel när du hasplar ur dig anklagelser på detta sätt, vet du något av relevans kontakta hellre Polismyndigheten.
Citera
2019-09-03, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorrozorrozorro
Denna teorin var sjuk alltså .. lägg ägg.

Vilken teori? Att P och A haft affärer med nån Helsingborgsmaffia och att det resulterade i mordet? Jag tog bara andra Flashbackares uppgifter och lade ihop dem med hur jag tyckte den svartklädde såg ut.
Citera
2019-09-03, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monotyp
Vilken teori? Att P och A haft affärer med nån Helsingborgsmaffia och att det resulterade i mordet? Jag tog bara andra Flashbackares uppgifter och lade ihop dem med hur jag tyckte den svartklädde såg ut.

Genom hans kroppstyp så misstänker du att han är spansk, alltså kom igen...
Citera
2019-09-03, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av furugolv
Med all respekt, får intryck av att du är ute efter familjen, dina motiv oavsett syfte är affektdrivna och det blir lätt fel när du hasplar ur dig anklagelser på detta sätt, vet du något av relevans kontakta hellre Polismyndigheten.

Vilken familj pratar du om??
Citera
2019-09-03, 21:22
Medlem
Citat:
Mitt första intryck av den svartklädda snubben i videon var att kroppsbyggnaden såg sydamerikansk ut (spanskt ursprung). Om denne Pedram har ett pris på sitt huvud efter att (som det påståtts) tillsammans med Arawi(?) ha lurat nåt syndikat från Helsingborg, då kanske han blir uppsökt i Brasilien.
Afghansk: kortväxt, ben åt det kortare hållet (som många asiater har), springstil som ser ut som ser ut som att verderbörande inte är särskilt van vid att springa.
Citera
2019-09-03, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorrozorrozorro
Genom hans kroppstyp så misstänker du att han är spansk, alltså kom igen...

Misstanken är att han KAN vara sydamerikan. Det var det första som slog mig när jag såg videon.
Om droghandeln har kopplingar till Sydamerika så är det mycket cash inblandat, och om man ser på kartellernas hänsynslösa mördande där borta så är den här typen av avrättning precis vad man kan förvänta sig.
Citera
2019-09-03, 21:37
Medlem
Citat:
Misstanken är att han KAN vara sydamerikan. Det var det första som slog mig när jag såg videon.
Om droghandeln har kopplingar till Sydamerika så är det mycket cash inblandat, och om man ser på kartellernas hänsynslösa mördande där borta så är den här typen av avrättning precis vad man kan förvänta sig.

Var är videon någonstans?
Citera
2019-09-03, 21:39
Medlem
Wotans avatar
Intressant med dessa socialsekreterare som dejtar kriminella blattar. I Opinion Live förra veckan var där en grupp som kallade sig "Malmö-mammor", flera av dem var tydligen socialtanter också. Uppsminkade, fula, feta rasförrädare som verkade tycka att retorik och semantik kring kriminella var värre än mordet på en kvinna.
Citera
2019-09-03, 21:50
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Vilken familj pratar du om??

Louise familj menar han,eftersom du inte kan släppa att Louise kan bo i en 6 miljoners villa utan måste till vilket pris som helst ha reda på vart pengarna kommer ifrån,varför tar du inte helt enkelt och ringer upp Louise och frågar henne direkt,och nej det är absolut inget känsligt ämne och som jag skrev tidigare så skiter jag i hur hon betalade för huset och om det skulle mot all förmodan vara betalt med knarkpengar,då säger jag bara grattis 1 till Louise 0 till staten
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Var är videon någonstans?
Han såg i alla fall väldigt konstig ut och borde gå att känna igen. Ingen i Hbg som sett den snubben springa/linka runt?
Citera
Medlem
Pedram samt Louises namn diskuteras i tråden, inte långt efter så raderas Pinterest linkdin samt alla sociala medier. En timme till så dyker det upp 3 nya användare som försvarar dem i tråden....

i rest my case
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in