2019-09-03, 19:41
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fatsandbuts
Hon är tillsammans med honom nu, men han har ju stuckit och lämnat familjen härhemma..dessa babbar asså! Fan vad dom är fega

Är de tillsammans nu efter morden?

Hur ? Kan hon kvinan dra med en gift man som fått barn med en kvinna som blev mördad.

Det kanske är hon som är mördaren.
BO kvinna har kanske blivit mördad för pengar, då hennes man haft narkotika skulder till folk. Och enda sättet att få snabba cash är via försäkring på hens kvinna.

Sedan så lever de lyckliga.
Citera
2019-09-03, 19:44
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Hon hade en fin heminredning/mode/livstilssida på Pinterest, som nu är borta sedan ett par timmar. Men om ni bildgooglar hennes namn så får ni ett bra intryck via de bilder som länkar till Pinterest.

Var bor hon?
Finns det bilder?
Citera
2019-09-03, 19:44
Medlem
Rykten och säkra källor vet vi ju va det betyder ! NADA!
Citera
2019-09-03, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Är de tillsammans nu efter morden?

Hur ? Kan hon kvinan dra med en gift man som fått barn med en kvinna som blev mördad.

Det kanske är hon som är mördaren.
BO kvinna har kanske blivit mördad för pengar, då hennes man haft narkotika skulder till folk. Och enda sättet att få snabba cash är via försäkring på hens kvinna.

Sedan så lever de lyckliga.

Nej nej hon var med NA innan hon blev tillsammans med Pe*ram och sen satte NA på henne för något år sedan..det vet Pe*ram om.. men hon är officiellt tillsammans med h*rungen Pedr*m...som har lämnat henne och dragit till Sydamerika
Citera
2019-09-03, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DOMAREN99
Rykten och säkra källor vet vi ju va det betyder ! NADA!

Nja inte i detta fallet...men tro vad du vill
Citera
2019-09-03, 19:48
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fatsandbuts
Nej nej hon var med NA innan hon blev tillsammans med Pe*ram och sen satte NA på henne för något år sedan..det vet Pe*ram om.. men hon är officiellt tillsammans med h*rungen Pedr*m...som har lämnat henne och dragit till Sydamerika

Så nu är hon ensam?

Var bor hon?
Citera
2019-09-03, 19:49
Medlem
Jag tycker att hetsen mot Louise är fruktansvärd att läsa. Tycker denna tråden har spårat helt och att dessa fantasispekulationer gått för långt.
Citera
2019-09-03, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Winterlily
Jag tycker att hetsen mot Louise är fruktansvärd att läsa. Tycker denna tråden har spårat helt och att dessa fantasispekulationer gått för långt.
Ja vad har hon med saken att göra ?
Citera
2019-09-03, 19:50
Medlem
Ken Drydens avatar
Jag är övertygad att Abozzza har rätt eftersom Louise S-blom började rensa sina sociala konton så snart som Pedram nämndes i tråden. Först rök Insta och Facebook, lite senare LinkedIn och Pinterest. Spåren finmsvdocj kvar i Googlecacharna ett tag.

Kanske har hon gjort det på eget initiativ, kanske efter rekommendation från polisen. Kan Helsingborg mörda Adawis fru, kan de lika gärna ge sig på Pedrams. Hon får nog skydd av polisen om hon vill det.

Jag kanske ska gå förbi rådhuset i Landskrona i morgon och höra hur hon mår.
Citera
2019-09-03, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Winterlily

Vilken hets? Det är ju sanningen.
Citera
2019-09-03, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Jag är övertygad att Abozzza har rätt eftersom Louise S-blom började rensa sina sociala konton så snart som Pedram nämndes i tråden. Först rök Insta och Facebook, lite senare LinkedIn och Pinterest. Spåren finmsvdocj kvar i Googlecacharna ett tag.

Kanske har hon gjort det på eget initiativ, kanske efter rekommendation från polisen. Kan Helsingborg mörda Adawis fru, kan de lika gärna ge sig på Pedrams. Hon får nog skydd av polisen om hon vill det.

Jag kanske ska gå förbi rådhuset i Landskrona i morgon och höra hur hon mår.

Ja det är klart hon tar bort allt..
Hon kan ju vara en ny måltavla...hoppas fan polisen hjälper henne
Citera
2019-09-03, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Var bor hon?
Finns det bilder?

Hon bor i Hofterup. Om du bildgooglar henne kan du se henne. Hennes pinterest-namn är louisesderblom. Men hon verkar ha raderat sin profil där. Ser ut att försöka sudda bort alla spår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in