2019-08-26, 20:04
Medlem
ninjaekorres avatar
Live ifrån brottsplatsen, samma WV passat som man ser GM springa till?

https://youtu.be/U1OWeyYdRm8

Edit: Det är en Golf kombi.
Senast redigerad av ninjaekorre 2019-08-26 kl. 20:23.
Citera
2019-08-26, 20:05
Medlem
rex144s avatar
Tur att han inte sköt bebisen
Citera
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Du menar att vi inte ska ha rättssäkerhet utan införa en nazistat?

Jo men förr fick man kanske stryk, måhända dö men när jag var ung på nittiotalet, vägrade killar att slå i de värsta konflikterna. Det gällde alltså dem med fuffens på glid. Bara dem som slog i smyg, gjorde sådant. Det är chockerande att en mamma med litet barn avrättas i Sverige på öppen gata. För 20 år sedan hade en sådan sak aldrig skett.

Har rättsväsendet misslyckats kan man inte skylla dem med mod att vittna. Även det hade sina normer förr.

Stackars barn. Hur ska livet bli för den arma kraken?

Jaha då blir det ju såhär för de satte"bror" i fängelse genom sitt vittnesmål.

Kan de inte bara ha falsk namn typ Rutger Jönåker eller något så det blir svårare med hämnd
När det bara är kolla Ratsit för adress, eller ska de tvingas ha hemlig skyddad identitet efter vittnesmål?
Citera
Finns ingen anledning till oro, gott folk. Det här kommer sossarna att ordna!

Citat:
Sveriges civilminister, Ardalan Shekarabi, skriver att ondskan kommer besegras.

”En ung kvinna i Malmö har dödats på öppen gata. Ett barn har berövats sin mor. Det här är fruktansvärt. Samhället kommer att besegra denna ondska.”

https://www.expressen.se/kvallsposte...varldens-ande/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Snart kommer nagon deprimerad ungdom ('Lisa') att utlysa skolstrejk som blir viral
Sedan hakar media pa och vips sa far vi en jatte-deprimerad stoppa-skjutningarna-Lisa
Ja så är det. Men ingen ger sig på roten till det onda. Man angriper bara symtomen.
Själva cancern försöker inte politikerna alls bota. Snarare tvärt om. Att det skulle gå så här förstod man för tio år sedan, men politikerna kör fortfarande med gasen i botten mot stupet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King Pin
Kul. Vad är namnet?
C*rro

*=a
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktorBanke666
Flashback levererar...,+31 000 på tråden senaste 3 timmarna. Aldrig sett nåt liknande.

Ont. Nån vapenkunnig som kan bedöma vapnet??

Scorpio? Glock 19? Glock 23?

Säger ju mycket om det var en ortendude eller inhyrd "sydeurope".

Diskussion om vapen och ammo lär snabbt bli OT och varning.

Vapen säger absolut inget om gärningsmannen. Där är du ute och cyklar.
Citera
2019-08-26, 20:06
Medlem
Nestor Xs avatar
Har just försökt plöja genom tråden men saknar en trovärdig redogörelse av hur själva händelseförloppet gått till. Hade BO och partner just lämnat porten på sitt hus och var på väg till sin bil när attentatet ägde rum? Hade BO då den lilla babyn i famnen och var mannen då tillsammans med henne? Flydde han från brottsplatsen och lämnade skytten ifred eller kom han ut på gatan strax efter och visste ingenting förrän det var för sent? Är denne man samma person som tidigare straffats för ett stort rån i Köpenhamn/Bröndby 2008?
Citera
2019-08-26, 20:07
Medlem
Hoppsan.. Nu minsann höjer politiker rösten.. "Jaga dom till världens ände" och grejer..
Sorgliga politiker.. 25 år för sent ungefär..
Citera
Medlem
Snyggingggs avatar
Är identiteten på BO känd? Har ni listat ut den? Såg namnet Karolin, men inget efternamn.
Jag är bedrövad att jag vill gråta hela tiden. Jag är i samma ålder och har ett litet barn. Blir så himla ledsen när jag tänker på bebisen som aldrig får se och minnas sin mamma:-( Vad är det som händer? Jag kände mig trygg i Sverige förr, nu är det fan i mig helt jävligt:-(
Citera
Medlem
savagemamiis avatar
Har försökt läsa så mycket inlägg så mycket av denna tråd
Kan någon svara på

Var hon målet?
Är hon iranier eller var mannen det? Ursprung på mannen och kvinnan?
Blev hon skjuten för att hon vittnade?
Citera
2019-08-26, 20:08
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Finns ingen anledning till oro, gott folk. Det här kommer sossarna att ordna!

https://www.expressen.se/kvallsposte...varldens-ande/

Sveriges politiker liknar alltmer medeltidens då man tror att besvärjelser hjälper, snart kommer svenskapolitiker skära halsen av en get och smörja sig med blodet för att visa allmänheten att nu är det allvar
de kriminella säkert darrar av skräck
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in