2019-08-25, 17:03
Medlem
HonklerDanskes avatar
Lär ju minst vara vårdslöshet i trafik.

Någon som vet mer? Vilken slags folk gillar svarta Audi A6?

https://ekstrabladet.dk/112/vanvidsk...erfelt/7763974
Citat:
Vanvidskørsel: Mand ramt med 100 km/t i fodgængerfelt

Der var fart på, da fem yngre mænd lørdag aften var impliceret i to færdselsuheld i den sorte A
Citera
2019-08-25, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HonklerDanske
Vilken slags folk gillar svarta Audi A6?
Småbarnsföräldrar som jag själv. Fyrhjulsdriven, bekväm, stark, bra dragare, säker att frakta barn i, snygg, hög utrustningsnivå, mm. Bästa bilen jag haft.

Hur ska man få stopp på oss?
Citera
2019-08-25, 17:11
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Småbarnsföräldrar som jag själv. Fyrhjulsdriven, bekväm, stark, bra dragare, säker att frakta barn i, snygg, hög utrustningsnivå, mm. Bästa bilen jag haft.

Hur ska man få stopp på oss?

Det går inte stoppa Tror att GM är en kriminell snubbe men att han sedan körde en Audi är nog bara en tillfällighet.
Citera
2019-08-25, 17:16
Bannlyst
Att överleva en fullträff av en bil i 100 km/h är mirakulöst. 8 av 10 överlever inte en påkörning vid 50 km/h. Så det kan nästan inte vara en direkt smäll, de kanske nuddat vid sidospeglarna eller nåt och flygit iväg.
Citera
2019-08-25, 17:35
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Det fremgår af den sigtelse, som Københavns Politi søndag retter mod mændene, der alle sættes i forbindelse med det københavnske bandemiljø.

Jag skulle vilja påstå att "sættes i forbindelse med det københavnske bandemiljø/gängmiljön" är graden innan att de skriver ut att gärningsmännen är av annan etnisk härkomst än dansk eller att det är andragenerationsinvandrare. Båda benämningarna är vanliga att se i dansk press.
Citera
2019-08-25, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr

Jag skulle vilja påstå att "sættes i forbindelse med det københavnske bandemiljø/gängmiljön" är graden innan att de skriver ut att gärningsmännen är av annan etnisk härkomst än dansk eller att det är andragenerationsinvandrare. Båda benämningarna är vanliga att se i dansk press.

Ja, att det är kaozblattar är en lågoddsare.
Citera
2019-08-25, 17:53
Medlem
är det nån som mätt upp farten till hundra dÅ? jag menar 40 på gångbanan kan ju kännas som 100 för en fotgängare speciellt om han är en norrman och en "svensk"
Citera
2019-08-25, 18:59
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
är det nån som mätt upp farten till hundra dÅ? jag menar 40 på gångbanan kan ju kännas som 100 för en fotgängare speciellt om han är en norrman och en "svensk"

Gör det lika ont att bli påkörd i 40 på gångbanan som att blir nermejad i 100 på en gata? Du får gärna ge mig några bevis här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in