2019-08-23, 15:07
Medlem
Är dessa produkter så pass effektiva så det är värt att köpa för skulle behöva bli av med några kilon. Träna regelbundet, äta bättre kommer jag givetvis göra också men vill ha hjälp med lite extra förbränning. Ripped hardcore hade jag ev tänkt köpa så undrar om den är att föredra eller om ni har något annat tips. Är 50% off på ripped hardcore så får då 2*60 kapslar för 299kr.

Tacksam för snabbt svar för tänkte beställa hem idag. Mvh
Citera
2019-08-23, 15:23
Medlem
I slutet av dagen kommer du endast gå ned i vikt om du förbrukar mer kalorier än du stoppar i dig, med det sagt så kommer dessa piller inte göra mycket mer än att ge dig energi samt något dämpad aptit. Jag har själv använt dessa i flera år och de kommer inte ge dig synliga magrutor utan att du ser över din kost och träning.
Citera
2019-08-23, 17:04
Medlem
lifesentences avatar
Som tidigare skrev är kosten det viktiga. Jag har kört en del lagliga fettbrännare på låg bf och tycker endast det gör så man svettas lite mer och kan få ut lite mer vätska, bränna fett kommer det inte göra.. mvh
Citera
2019-08-23, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lifesentence
Som tidigare skrev är kosten det viktiga. Jag har kört en del lagliga fettbrännare på låg bf och tycker endast det gör så man svettas lite mer och kan få ut lite mer vätska, bränna fett kommer det inte göra.. mvh

Inte bränna fett, varför heter det då fettförbrännare? Vad betyder låg bf som du skrev? Mvh
Citera
2019-08-24, 09:09
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Inte bränna fett, varför heter det då fettförbrännare? Vad betyder låg bf som du skrev? Mvh
Bf syftar nog på body fat, kroppsfett. Och dem marknadsförs som "fettförbrännare" men är verkningslösa. Eller visst, kan säkert påverka ytterst marginellt att det inte har någon effekt praktiskt ändå. Det är missvisande marknadsföring så att du och flera andra ska gå på det och sedan köpa. Det är mängden du äter som behöver regleras om du vill minska fettmassan. Så spara dina pengar istället för att lägga det på tramsprodukter.
Citera
2019-08-24, 12:02
Medlem
TheFinals avatar
Jag använder Burn X5 och har gjort ett år, den fettförbrännande egenskapen är väl främst koffein och grönt te som höjer kroppstemperaturen och i sin tur förbränningstakten (påstått av beskrivningen) - men det är nog inte många procent, om ens en hel procent

Däremot är de för mig åtminstone - väldigt effektiva på att dämpa hungerkänslan och sötsuget och enda anledningen att jag äter dem ö.h.t.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in