Citat:
Ursprungligen postat av
Eatmyshorts
Haha man måste älska flashback, du är för rolig. Din hållning är alltså att det är helt i sin ordning och attackera sina partikamrater med osakliga personangrepp? Om du tycker någon gammal räv på ditt jobb är lite efter sin tid? Då går du fram till denne och sågar hela personens livsgärning inför alla andra runt omkring? Berätta gärna hur du resonerar, jag är uppriktigt nyfiken.
Du behöver förklara vad som ändras om Hanif ”håller god ton”? Han är fortfarande emot massinvandring av efterblivna araber, är det okej om man lindar in det i tillräckligt mycket sockervadd? Jag förstår verkligen inte den här autistiska inställningen gällande tonläget? Du verkar inte tillräckligt gammal för att minnas Palme och hur hans tonläge var.
Du frågar även hur jag gör på jobbet. Jag står för mina åsikter, börjar någon mopsa upp sig för mycket tar jag debatten till djupare vatten och sen dränker jag gnällspiken inför alla andra. Sen är diskussionen över för den fjanten. Hur gör du själv, springer och gömmer dig på personaltoaletten?