2019-08-21, 19:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Löjligt hur M lägger sig på rygg för den samlade vänstern när de börjar skrika.

Inte så konstigt med överstecucken Kristersson som partiledare. Fem äpplen hög och bokstavligen en cuck.
Citera
2019-08-21, 19:48
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothmmin
Gillade hans tweet för någon vecka sen Migrationsverket efterlyser "kompetens" och listar 100 tal yrken och 200000 invandrare är arbetslösa

Ja, han tar ut svängarna ordentligt. Följer honom på facebook.
Citera
2019-08-21, 19:49
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GR82BSTR8
Du är kränkt för att Hanif inte sockrar budskapet medan du själv låter som en bindgalen dåre som behöver medicin. Hur kan man vara så insiktslös?

Nej, jag gillar inte hans beteende öht i politiken. Dryg, kaxig, medioker och utan några som helst jävla tunga uppdrag att uppbacka sin kaxighet.

Så visst, gå du på mig personligen men jag håller mig till sanningen. Idioten ska bort
Citera
Medlem
Knucklehugss avatar
Tycker det är bra att någon vågar säga vad vi alla redan vet. Att Bildts utlandsdiplomatiska insatser är grovt överskattade, nackdelen är just att Bildt nästan är helgonförklarad i M och det gör att gamla gardet av M politiker hyffsat upprörda. För mig vinner Hanif poäng även om jag inte håller med om allt han säger.
Citera
Avslutad
Han har rätt i Bildt frågan tycker jag, så överskattad politiker som han är/varit.
Bali är den enda som ser lite nyktert på tillvaron i Moderaterna, resten är JA sägande dockor.
Citera
2019-08-21, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Eeh, du är väl, medveten.........om att Hanif bin Bali är INVANDRARE va?

tror det finns även invandringskritiska invandrare

det ena utesluter inte det andra

frågan är vilket parti som passar för dessa?
Citera
2019-08-21, 19:50
Medlem
PaigeOwenss avatar
väx upp för fan , bali är partiets clown, skulle passa bättre som programledare på tv

ska han köra sitt eget race då kan han avgå fattas bara att han blir politisk vilde så man ska betala skatt för att han bara ska casha in på att tillföra noll och ingenting
Citera
2019-08-21, 19:52
Avstängd
MarkisDiGorgonzolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zilvio
Helt oavsett vad man tycker om Bildts gärningar ur ett historiskt perspektiv kan man aldrig komma ifrån att han ingick i Reinfeldts regering och därmed är medansvarig den fruktansvärda situation vi försatts i och historiens dom kommer inte att vara nådig mot någon av de regeringar som på kort tid raserat vad som tagit många generationer att bygga upp.

Hanif Bali är en av få personer från de etablerade partierna som inte räds för att säga sanningen och för det förtjänar han respekt.

Jag håller med dig i allt.

Dock, anser jag inte att det går att förringa politikern Bildt. Huruvida han står sig internationellt låter jag vara där hän, men i Sverige är det enbart ett fåtal politiker (även historiskt) som kommer upp i hans nivå gällande bildning, intelligens, sakkunnighet och som debattör. Att de två senaste regeringarna gjort evinnerlige klavertramp gällande massinvandringen, är det inget jag lastar Bildt för, även om han så klart i dess regering - där är det Borg och Reinfeldt så bör bära hundhuvudena.

Bali är som en skänk från ovan till politiken, problemet är som sagt hans bristande impulskontroll.
Citera
Bannlyst
Jag är inte nazist men om jag var nazist eller bara vill säga kloka saker skulle jag ha sagt att han är en typisk husneger. Varför i helvete bryr man sig om vad utlänningar tycker/säger om Sverige om man värnar om landet? Att han dessutom är ett genuint troll gr inte saken bättre. Bara för att säger saker som stämmer överens med dina åsikter betyder det inte att han INTE trollar.

Högermänniskor som har Milo, Bali, Arga blatten eller andra idioter som idoler borde vi låsa in!
Citera
Medlem
Wajis avatar
Normala människor stöttar Bali..Vänstermuppar kräver hans avgång och han är en pest. Vänstermuppar i sitt nötskal
Citera
2019-08-21, 19:54
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Eeh, du är väl, medveten.........om att Hanif bin Bali är INVANDRARE va?

Ja?
Citera
2019-08-21, 19:55
Bannlyst
Citat:
Nej, jag gillar inte hans beteende öht i politiken. Dryg, kaxig, medioker och utan några som helst jävla tunga uppdrag att uppbacka sin kaxighet.

Så visst, gå du på mig personligen men jag håller mig till sanningen. Idioten ska bort

Haha tunga uppdrag i riksdagen, är du hjärndöd??

Dom tillsätts av Strandhäll och den rödhåriga fittungen Annie.

Visst är du medveten om att vårt land styrs av 4 st radikallibejala partier.

Tunga poster...hahahaha haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in