2019-08-21, 14:22
Medlem
Elias är en tik tok kändis som raggar på ej byxmyndiga tjejer. Varna era barn eller håll koll på dom i fall dom har tik tok, för denna kille vill ha naken bilder för att sedan sprida dom som utpressning om han inte får som han vill. Inte nog med det, så vill han möta upp ej byxmyndiga i skogen och ha sex med dom.

https://www.youtube.com/watch?v=SvF3WD7_1u0

Finns mer på YT om man söker Elias Afen. Smuts är han!
Senast redigerad av Cryptoking 2019-08-21 kl. 14:25.
Citera
2019-08-21, 14:32
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Elias är en tik tok kändis som raggar på ej byxmyndiga tjejer. Varna era barn eller håll koll på dom i fall dom har tik tok, för denna kille vill ha naken bilder för att sedan sprida dom som utpressning om han inte får som han vill. Inte nog med det, så vill han möta upp ej byxmyndiga i skogen och ha sex med dom.

Undrade för någon dag sen när detta skulle dyka upp på FB... Kollade på någon video nån youtuber hade gjort för att exposa honom. Verz eller nått hette han tror jag. Ganska roligt.
Nån video senare livestreamar de tillsammans och tjabbar som fan. ÄNNU ROLIGARE!
Han har ju även stängt ner sin instagram med typ 138k följare.
Citera
2019-08-21, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan
Undrade för någon dag sen när detta skulle dyka upp på FB... Kollade på någon video nån youtuber hade gjort för att exposa honom. Verz eller nått hette han tror jag. Ganska roligt.
Nån video senare livestreamar de tillsammans och tjabbar som fan. ÄNNU ROLIGARE!
Tror jag såg att hans instagram är tillbaka? 🤔
Citera
2019-08-21, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan

Hans IG är uppe igen, tyvärr så bor jag inte i Sverige längre men skulle jag varit det så skulle jag åkt hem till honom och misshandlat han.
Citera
2019-08-21, 14:36
Medlem
Citat:

Men Zzzuck på denna Elias och alla som ens orkar att jaga han.
Jag tror dom flesta ungdomarna vet att den här snubben är ett crep vid detta här laget.
Sen är han inte pedofil utan hebefil.
Ska du inte ringa R.Arshelberg å alla tidningar också? Nya Tider kanske?
Citera
2019-08-21, 14:37
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zcrummig
Tror jag såg att hans instagram är tillbaka? 🤔

Citat:
Hans IG är uppe igen, tyvärr så bor jag inte i Sverige längre men skulle jag varit det så skulle jag åkt hem till honom och misshandlat han.

Ohfan, har missat det helt, sorry för fel info.

Vet bara att det finns många morsor där ute som vill ha tag i honom pga allt han gjort mot småtjejer.
Någon som i övrigt har hört något nytt om honom?
Citera
2019-08-21, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caMeZat
Men Zzzuck på denna Elias och alla som ens orkar att jaga han.
Jag tror dom flesta ungdomarna vet att den här snubben är ett crep vid detta här laget.
Sen är han inte pedofil utan hebefil.
Ska du inte ringa R.Arshelberg å alla tidningar också? Nya Tider kanske?

Med såna äckliga typer som honom, ska han bli smutskastad på alla olika hål desto mer desto bättre.
Men du kanske gillar honom?
Citera
2019-08-21, 14:50
Medlem
Citat:
Med såna äckliga typer som honom, ska han bli smutskastad på alla olika hål desto mer desto bättre.
Men du kanske gillar honom?

Okej jag ger mig, jag är kär i han.
Vi brukar böga runt i Liljeholmen vid kajen.
Nej såklart inte, denna snubben borde lära sig mkt hårdare. Jag skrev till Verz också att han borde skaffa sig ett par bollar och spöa på snubben istället, så han flyr till andra sidan jordklotet.
Men att gå nån jävla Pöbeltåg online och tycka vice versa är så jag vet inte vad.
Han är en äcklig snubbe redan innan, för mig är de obegripligt att ens tjejer oavsett ålder skulle ens tycka om honom? Tror dom flesta skrattar åt honom. Sen om nån dum jävla brud skulle hamna i hans heb nät ja då borde man undra vad de är för fel på henne med? Eller?
Jag tar avstånd från Elias och hans äckliga liv, ja han är en vidrig snubbe, en som bara en mamma kan älska.
Citera
2019-08-21, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caMeZat
Okej jag ger mig, jag är kär i han.
Vi brukar böga runt i Liljeholmen vid kajen.
Nej såklart inte, denna snubben borde lära sig mkt hårdare. Jag skrev till Verz också att han borde skaffa sig ett par bollar och spöa på snubben istället, så han flyr till andra sidan jordklotet.
Men att gå nån jävla Pöbeltåg online och tycka vice versa är så jag vet inte vad.
Han är en äcklig snubbe redan innan, för mig är de obegripligt att ens tjejer oavsett ålder skulle ens tycka om honom? Tror dom flesta skrattar åt honom. Sen om nån dum jävla brud skulle hamna i hans heb nät ja då borde man undra vad de är för fel på henne med? Eller?
Jag tar avstånd från Elias och hans äckliga liv, ja han är en vidrig snubbe, en som bara en mamma kan älska.

Bra svar.
Citera
2019-08-21, 15:10
Medlem
Misstänker ni att han har några diagnoser? Menar inte pga det han gör mot tjejer utan att hela hans beteende, ansiktsuttryck och kommentarer känns så cringe och efterblivet att jag har svårt att tänka mig att han kan vara seriös. Men det verkar ju som att han är det. Asperger? Förstår inte normala sociala koder? Idk
Citera
2019-08-21, 15:27
Medlem
anotherpieceofmeats avatar
Kollade upp deras instagram videochat, och undrar vem som är mest korkad egentligen. Elias kommer aldrig att få ett jobb märker man direkt.
Men verz verkar fortfarande vara en 13-åring i hur han argumenterar, kanske därför 100% av hans följare är under 13.
Helt inkompetent, fanns det ingen annan som kunde konfrontera denna clownpedofilen?
Citera
2019-08-21, 15:30
Medlem
Stäm träff med honom där ni framstår som en ung tjej sen outar ni allt med video. Slå honom inte låt han hänga sig själv i nån lortig hyresrätt om 2-3 är istället när alla är honom för den pedofilen han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in