2019-08-21, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anotherpieceofmeat
Kollade upp deras instagram videochat, och undrar vem som är mest korkad egentligen. Elias kommer aldrig att få ett jobb märker man direkt.
Men verz verkar fortfarande vara en 13-åring i hur han argumenterar, kanske därför 100% av hans följare är under 13.
Helt inkompetent, fanns det ingen annan som kunde konfrontera denna clownpedofilen?

Jag håller med dig , men det är fortfarande viktigt att varna föräldrar som har döttrar som hänger på tik tok. Jag tror det finns mer päron här än på Yt.
Citera
2019-08-21, 15:59
Medlem
SanningensProfets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan
Undrade för någon dag sen när detta skulle dyka upp på FB...

Det har funnits en tråd i Kändisskvaller men den togs bort då Afen inte kunde kallas kändis. Det finns en till tråd om själva videon på Länktips, som jag startade, men den är nog inte lika intressant då Elias som person är det mest intressanta med hela dramat

Hans bostad ligger i Nybohov i Liljeholmen, ett stödboende dessutom. Åtalad och dömd 3 gånger, precis som Verz säger. Heter egentligen Elyas Afentaous.

https://mrkoll.se/person/Elyas-Afentaous-Nybohovsbacken-43-Stockholm/puhQuerAmUxaDYuqmUxabTAQmmUxacYfrkyqRaQkyqRaQkyqRa QuerA
Citera
2019-08-21, 16:28
Medlem
Mailmanss avatar
Man blir ju deppigt - hur kan tjejer FORTFARANDE följa och stödja denna snubbe efter allt det här?

Får Michael jacksson vibbar..
Citera
2019-08-21, 16:28
Medlem
hejhejvilkengrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SanningensProfet
Det har funnits en tråd i Kändisskvaller men den togs bort då Afen inte kunde kallas kändis. Det finns en till tråd om själva videon på Länktips, som jag startade, men den är nog inte lika intressant då Elias som person är det mest intressanta med hela dramat

Hans bostad ligger i Nybohov i Liljeholmen, ett stödboende dessutom. Åtalad och dömd 3 gånger, precis som Verz säger. Heter egentligen Elyas Afentaous.

https://mrkoll.se/person/Elyas-Afentaous-Nybohovsbacken-43-Stockholm/puhQuerAmUxaDYuqmUxabTAQmmUxacYfrkyqRaQkyqRaQkyqRa QuerA
Vet att man kunnat lagt dessa trådar i sista utvägen-forumet av just den anledningen. Bland annat papinik, alexander rask och andra.

ontopic, såg videon och han verkar rätt läskig om jag ska vara ärlig. Väldigt skumt tonläge hela tiden, typ som att han spelar någon karaktär som inte är han själv. Är han dömd för pedofili eftersom denna tråd ligger i ABoK?
Citera
2019-08-21, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejvilkengrej
Vet att man kunnat lagt dessa trådar i sista utvägen-forumet av just den anledningen. Bland annat papinik, alexander rask och andra.

ontopic, såg videon och han verkar rätt läskig om jag ska vara ärlig. Väldigt skumt tonläge hela tiden, typ som att han spelar någon karaktär som inte är han själv. Är han dömd för pedofili eftersom denna tråd ligger i ABoK?

Han vill ha sex med ej byxmyndiga så det är ju ett brott i sig.
Citera
2019-08-21, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Man blir ju deppigt - hur kan tjejer FORTFARANDE följa och stödja denna snubbe efter allt det här?

Får Michael jacksson vibbar..

Det visar hur denna generationen är helt hjärntvättade. En vanlig reko kille är inte längre intressant. Det är antigen en clown eller en peddo som tjejer tycker om.
Citera
2019-08-21, 17:10
Medlem
Jag hade tik tok ett kort tag då eleverna på skolan "tvingade" mig. Det är i princip bara barn ca 10-14 som använder det. Däremot finns det en del äldre killar runt 18-25 som streamar live där. Jag blev aldrig klok på vad vuxna får ut av att streama inför småflickor, men det kanske finns ett sexuellt intresse i bottnen.
Citera
2019-08-21, 17:15
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Hans IG är uppe igen, tyvärr så bor jag inte i Sverige längre men skulle jag varit det så skulle jag åkt hem till honom och misshandlat han.

Vet du vart han bor?
Citera
2019-08-21, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
Vet du vart han bor?

Någon posta info längre upp i tråden ang honom.
Citera
2019-08-21, 17:23
Medlem
SanningensProfets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Det visar hur denna generationen är helt hjärntvättade. En vanlig reko kille är inte längre intressant. Det är antigen en clown eller en peddo som tjejer tycker om.

Dock vill jag påpeka att väldigt få personer ser upp till Elias, utan majoriteten av hans följare ser han som ett skämt, och följer honom enbart för att se på hans pinsamma videos.
Citera
2019-08-21, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SanningensProfet
Dock vill jag påpeka att väldigt få personer ser upp till Elias, utan majoriteten av hans följare ser han som ett skämt, och följer honom enbart för att se på hans pinsamma videos.

Så kan det säkert vara , men uppenbarligen så var det många som skicka bilder och "chatta" med han, allt ska upplysas när det kommer till sådana äckliga typer som han.
Citera
2019-08-21, 17:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av caMeZat
Okej jag ger mig, jag är kär i han.
Vi brukar böga runt i Liljeholmen vid kajen.
Nej såklart inte, denna snubben borde lära sig mkt hårdare. Jag skrev till Verz också att han borde skaffa sig ett par bollar och spöa på snubben istället, så han flyr till andra sidan jordklotet.
Men att gå nån jävla Pöbeltåg online och tycka vice versa är så jag vet inte vad.
Han är en äcklig snubbe redan innan, för mig är de obegripligt att ens tjejer oavsett ålder skulle ens tycka om honom? Tror dom flesta skrattar åt honom. Sen om nån dum jävla brud skulle hamna i hans heb nät ja då borde man undra vad de är för fel på henne med? Eller?
Jag tar avstånd från Elias och hans äckliga liv, ja han är en vidrig snubbe, en som bara en mamma kan älska.

Det heter ”kär i honom”. Lär dig skriva.

Men det är beteendet som är vidrigt och måste stoppas, oavsett hur äcklig eller hatad han är. Samhället måste stå upp emot sånt här och inte mellan fingrarna. Tror du hade resonerar annorlunda om dina systrar eller framtida döttrar blivit utsatt för honom.

Jag säger inte att han är skyldig eller uppmanar till lynchmobb, men låt oss ta reda på mer utfall någon kommer drabbas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in