Citat:
Ursprungligen postat av
Ranbogmordare
Det finns också högutbildade som är bra i skolan men är helt värdelösa i arbetslivet, det är ren och skär fakta!
Vart arbetar du nu och hur länge har du jobbat där?
Edit: Såg att du hade otur med kvinnor också, tråkigt.
Jag har jobb och tjänar bra nog, och kan jobba mer om jag vill och även höja inkomsten ytterligare. Jag har nog haft mer tjejer än de flesta utan att jag gjort det till en sport att ragga bäst möjligt. Nu är det så att vi gått mot svårare tider detta decennium, och det är inte Tutti Frutti längre med lediga tjejer överallt. Alla är liksom upptagna. Ja, jag hade fyra på en och samma vecka 2018 från Tinder, i säng full akt. Efter jag tog ett break från Tinder rejält och kom tillbaks så har det inte alls varit samma respons, men kom på att jag borde handla nya kläder för typ 10-15 k, för jag går mest omkring i T-shirts och hoodies som har med ljudteknik att göra. Jag har inte anpassat mig helt enkelt utan kört mitt eget, så kanske dags att uppdatera mig en del.
Ja, jag är mycket vältränad och tatuerad så hävdar mig bra ute på jaktfältet. Ja, jag har kriminellt förflutet vilket lockar nästan bara knarktjejer...