• 1
  • 2
2019-08-21, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Hur menar du? Han påstår att han har kontakt med en människa som har dött.

Alternativt ser bak i tiden (retrokognition) och ljuger om att han pratar med honom. Inget bevis för något av det dock. Han nämnde inte en enda personlig, specifik information om personen och han kopplade verkligen upp sig fort! Stefan hette han... Okej,.... *tittar bort någon sekund*.. "Nu har jag kontakt med Stefan"

Vem fan går på det??? Om man har dessa fantastiska förmågor kan man inte slå av och på det som en jävla glödlampa. Det hade inneburit enorm förberedelse om man kan få kontakt med en annan dimension.
Citera
2019-08-21, 12:02
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cranium89
Alternativt ser bak i tiden (retrokognition) och ljuger om att han pratar med honom. Inget bevis för något av det dock. Han nämnde inte en enda personlig, specifik information om personen och han kopplade verkligen upp sig fort! Stefan hette han... Okej,.... *tittar bort någon sekund*.. "Nu har jag kontakt med Stefan"

Vem fan går på det??? Om man har dessa fantastiska förmågor kan man inte slå av och på det som en jävla glödlampa. Det hade inneburit enorm förberedelse om man kan få kontakt med en annan dimension.

Jo det är klart att om dom hade den förmågan på riktigt så skulle ju alla dom vara rika som troll. Men dom alla säger ju sig inte vilja utnyttja till rikedomar å sånt... Vem fan går på det. Då måste man vara rejält kokt i skallen.

Nu finns det dock vissa av dom som ändå är halvt rika på det. Men det är bara för att dom har fullständigt saknar moral och går all in på att lura folk på pengar. Så i slutändan så lurar dom människor på pengar. Som att sol-å-våra och det åker ju folk dit när dom gör så varför åker inte dessa dit för? Varför ser man mellan fingrarna när det gäller detta?

Helt sjukt ta mig fan!
Citera
2019-08-21, 21:33
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är väl mest en slags cold reading?

Tänk på att det väcker många starka upprörda känslor när folk kommer med påståenden om att det skulle vara cold reading.

Personen ifråga känner av när denna får en känsla av det.
Citera
2019-08-22, 08:51
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Tänk på att det väcker många starka upprörda känslor när folk kommer med påståenden om att det skulle vara cold reading.

Personen ifråga känner av när denna får en känsla av det.
Jag skiter väl i om folk blir upprörda? En spade är en spade.
Citera
2019-08-22, 16:19
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag skiter väl i om folk blir upprörda? En spade är en spade.

Vi var ett utdöende folkslag, försök visa hänsyn så att inte bidrar till förtrycket av oss medium..

Livet var redan ett levande helvete kan knappt finna styrkan till att försvara oss medium längre.

Om du vill ska krossa denna cold reading teori, berättar allt om ditt privat liv.. vill inte bli avstängd ge mig din tillåtelse till att göra det först!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in