2019-08-20, 19:37
Medlem
En tatuerare i Umeå är dömd för brott men är i en diskution om just vad. vet att jag kan begära en kopia av domen men jag tänkte fråga om någon här vet vad han är dömd för eller rent av har en kopia av domen till hands.

det som sägs är att han har blottat sig för unga tjejer men jag kan varken styrka eller förneka anklagelsen. med andra ord så ankagar jag honom inte för att ha blottat sig men att han är dömd för något brott är ett faktum.

och om detta räknas som att jag hänger ut någon så ber jag om ursäkt och tar bort inlägget.
Citera
2019-08-20, 19:39
Bannlyst
Har han äcklat sig med barn så bör hans studio stängas ner, det går att göra på flera olika sätt.

"Studion drivs av Dmitrii, tatuerare med rysk ursprung"
Senast redigerad av Ranbogmordare 2019-08-20 kl. 19:42.
Citera
2019-08-20, 20:34
Medlem
Biggedys avatar
******* (ägaren) är förekommande i mål. Ett eller flera ärenden avser brottmål där Dmitrii åtalats vid en eller flera domstolsinstanser

Ingen kommer ha domen liggandes. Men du kan maila tingsrätten eller köpa domen direkt gör 99 sek.

Känns lite taskigt att skapa en tråd dock om han inte är dömd för något sexualbrott eller grovt våldsbrott, enligt mig.
Citera
2019-08-20, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
******* (ägaren) är förekommande i mål. Ett eller flera ärenden avser brottmål där Dmitrii åtalats vid en eller flera domstolsinstanser

Ingen kommer ha domen liggandes. Men du kan maila tingsrätten eller köpa domen direkt gör 99 sek.

Känns lite taskigt att skapa en tråd dock om han inte är dömd för något sexualbrott eller grovt våldsbrott, enligt mig.

Jo det är sant, det här är mitt första inlägg och ser nu att med formulering osv brutit mot regel 0.09
anmält mitt inlägg och vill återigen påpeka att JAG SÄGER INTE ATT HAN HAR BEGÅTT NÅGON FORM AV SEXUALBROTT ELLER DYLIKT. utan det är ett tveksamt rykte som jag frågade om hjälp med.

detta är ett rykte som jag blev nyfiken av.
Citera
2019-08-20, 22:12
Medlem
Men köp domen eller mejla tingsrätten ditt klappmongo!
Citera
2019-08-23, 00:12
Medlem
Han blottade sig samtidigt som han tog tag i offret, han dömdes sen för sexuellt ofredade.
Mål nr: B2832-16
Senast redigerad av 55dollar 2019-08-23 kl. 00:26.
Citera
2019-09-02, 20:43
Bannlyst
Pratar ni om "j0s3f l0co" ? Han är inte dömd för något så vitt jag vet ?
Citera
2020-02-09, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bawse
En tatuerare i Umeå är dömd för brott men är i en diskution om just vad. vet att jag kan begära en kopia av domen men jag tänkte fråga om någon här vet vad han är dömd för eller rent av har en kopia av domen till hands.

det som sägs är att han har blottat sig för unga tjejer men jag kan varken styrka eller förneka anklagelsen. med andra ord så ankagar jag honom inte för att ha blottat sig men att han är dömd för något brott är ett faktum.

och om detta räknas som att jag hänger ut någon så ber jag om ursäkt och tar bort inlägget.

Våldtäkt
Citera
2020-02-09, 09:27
Bannlyst
Smart ändå att i sitt företagsnamn beskriva hur värdelös man är på sitt yrke.
Eller är grundaren måhända bara osäker som en liten tonårstjej?
"ja jag hade ju velat öppna en tatueringsstudio men jag är ju så dålig på att göra linjer, dom blir inte raka alls men om jag döper studion till dåliga lines så vet ju alla att jag är värdelös, då får dom skylla sig själv om dom kommer hit " Snyggt jobbat.

Och till dig TS, man behöver inte vara en gangster för att man har en dom på sig, är nog mer folk än vad du tror som är dömda.

Jackie F
Citera
2020-02-09, 10:21
Medlem
Vad gör ryssar i Sverige ? Ryssland ingår inte i EU, så de kan ju inte omfattas av de öppna gränserna och de är inte heller flyktingar.
Citera
2020-08-21, 13:56
Medlem
Det finns ett tidigare mål. B 528-14 vann laga kraft den 31 oktober 2014.

I domen går att läsa hur tatueraren blottat sig för 2st 11-åringar, och en 13-åring och hennes mamma. Han blev endast dömd för sexuellt ofredande mot 13-åringen och mamman.

11-åringarna hade uppgett i förhör att GM hade haft en tatuering på halsen, ett kinesiskt tecken. I domen finns bilder och det förtydligas att han har en tatuering på halsen föreställande en g-klav. "Det finns enligt tingsrätten utrymme för att Dmit--- Makar----- tatueringar kan misstas för kinesiska tecken, särskilt av en 11-åring. [...] Med hänsyn till att det finns ett stort antal personer som tatuerar sig idag kan det dock enligt tingsrättens mening inte anses vara ställt utom rimligt tvivel att det var Dmit--- Makar----- som var gärningsman".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in