2019-08-19, 18:36
Bannlyst
Är det någon mer än jag som är taggad på Samsung Galaxy Note 10? Släpps i Sverige under veckan tror jag. Är det någon som vet bästa stället att köpa?
Citera
2019-08-19, 18:41
Medlem
yz44s avatar
Gillar inte att de skippat hörlursuttaget.
Citera
2019-08-19, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yz44

Sant! Tycker dock att kameran kompenserar upp för det mesta. Verkar helt stört bra!
Citera
2019-08-19, 22:30
Medlem
Farbror Fazers avatar
Riktigt dåligt att de skippar 3,5 uttaget nu iställer för nästa s11 eller liknande. Något som samsung var längst med att behålla och dessutom på deras extremmodell som "ska ha maxat av allt, alltid". Jag har aldrig köpt en note, jag kommer aldrig göra. Men deras vanliga note 10 är ett sånt skämt. Varför existerar den? Allt extra är endast för note 10+, alltså den riktiga "notemodellen". Att släppa en ny s10 som skiljer sig så mycket från note+ är ett mysterie för mig, vem ska köpa den vanliga note 10? För 90% av potentiella köpare så är det snarare fråga om s10 eller note 10+. Den vanliga note 10 är som den fula ankungen som man bara vill sparka på. Vem är det som man faktiskt riktar sig mot? Om du är personen som vill ha nästa note med penna och allt vad det innebär, då är det inte kostnaden från note 10 till 10+ som hindrar dig.

Det känns som att samsung inte fattar vad de håller på med. Noten säljer alltid ganska låga volymer (jämfört med S-modellerna) oavsett, men jag kan garantera att de som väl säljs är note+ och inte note 10
Citera
2019-08-23, 17:46
Medlem
swebarbs avatar
Citat:

eller minneskortplats heller.. så jäkla dumt, bättre köpa en s10 idag istället.. note ska man endast ha om man gillar den jäkla pennan... o så är den så jäkla stor också... nä usch vilket skämt..

kul dom hånade sina konkurrenter som tagit bort 3,55 jack o minneskortplats så går dom själva o gör samma sak... idioter
Citera
2019-08-25, 10:33
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
eller minneskortplats heller.. så jäkla dumt, bättre köpa en s10 idag istället.. note ska man endast ha om man gillar den jäkla pennan... o så är den så jäkla stor också... nä usch vilket skämt..

kul dom hånade sina konkurrenter som tagit bort 3,55 jack o minneskortplats så går dom själva o gör samma sak... idioter

Finns minneskortplats.
Så kom inte och far med osanning din jävla bonntölp.

Du kan vara ett skämt.jag har note 8 nu men ska ha 10+ bara för min baksida har en spricka.

Vem fan använder jack nuförtiden?
Bättre ljud via blåtand än kabel så det är helt onödigt.

Frågan är bara vad jag ska ha för skal..
Luren är så snygg i sig så ska nog ha ett genomskinligt.
Woop woop.
Citera
2019-08-25, 10:35
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterP5
Är det någon mer än jag som är taggad på Samsung Galaxy Note 10? Släpps i Sverige under veckan tror jag. Är det någon som vet bästa stället att köpa?
Bästa stället vet väl alla...
Senast redigerad av UgLyBastard 2019-08-25 kl. 10:38.
Citera
2019-08-25, 14:23
Medlem
448s avatar
Köpte en Note 9 istället.

Luruttag och kan ta två sim eller ett sim o minmerskort.

Vattentätt IP68 skall av märket Temdan

Jävla bra dräparkombo och lägre pris
Citera
2019-08-25, 23:50
Medlem
Citat:

Håller med. Kände att det var de som var så bra med De senaste samsung telefonerna, hörlursuttaget.
Citera
2019-11-04, 17:57
Medlem
Lånar tråden lite..

Någon som har köpt den och vet ifall Note 10 plus har användarprofiler precis som galaxy tab har? Har googlat men inte lyckats hitta ett konkret svar på det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in