Citat:
Ursprungligen postat av
typ108
Fan vilka svin ni är som hackar på Nina. Verkar väl vara mest reko av tjejerna förutom att hon är väldigt sårbar och förståeligt men inte okej beteende mot dom andra tjejerna vissa stunder inne i huset. Men som sagt förståeligt då hon knappast var över Marcelo för fem jävla öre. Sen är hon fan sjukt vacker!
Sen säger ju Marcelo i synken att Nina är förstahandsvalet.
Nä fy fan för Erica säger jag bara.
"Väldigt sårbar". Är det en ursäkt eller? Är ju förfan bara hon själv som väljer Marcelo trots att han behandlar henne som skräp. Har faktiskt ingen sympati för henne när hon går tillbaka till honom upprepade gånger trots att han bara fortsätter såra henne. Då får man skylla sig själv. Så nej, det är inte förståeligt i detta skedet.
Hade varit en annan femma om det var första gången hon blivit sårad av Marcelo, men det är det som sagt inte och då har min sympati försvunnit för längesen. Så nej, hon är inte den som är mest reko. Skulle isåfall säga att Natta är den enda som är reko av de som är kvar av tjejerna nu. Men brudarna i Marcelos fanclub är inte särskilt reko någon av dom.
Sen är det ju en tragisk paradox att de som är med är väldigt trasiga människor som beter sig illa på TV och får en massa hat som knappast är särskilt positivt för deras redan trasiga självförtroende. Men i slutändan är det vuxna människor det handlar om som gör ett aktivt val att delta i PH (för Nina är det dessutom andra gången) och då får man stå sitt kast. Sen tycker jag inte att det är ok att slänga ur sig obefogat hat mot folk men skarp kritik måste de helt enkelt vara redo på att ta emot när de beter sig illa. Kolla på Jennifer och Helen t.ex, som betett sig reko i huset. De får inte samma typ av påhopp här som de som betett sig mindre reko - Nina t.ex.