2019-08-17, 13:59
Medlem
EnLitenFryss avatar
Matchtråd saknas. Sitter på mobil så någon får gärna posta matchlistan och tider.

Arsenal leder 1-0 mot Burnley.

Liverpool tuff bortamatch mot Saints med skador och slitna spelare. Kanske startar Lonergan eller en junis i mål.

Sen kvällens godbit:

City - Spurs. Vore sjukt kul om Spurs kan få ett resultat där, mer troligt är en bekväm 3-1-seger. Startar Eriksen?

På måndag blir det spännande att se Wolves möta United. United fick 0p på två möten i fjol, kan de vända trenden?
2019-08-17, 14:04
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Hoppas det straffar sig för liverpool nu när de har sina två målvakter borta, får gärna vara så in till oktober!
2019-08-17, 14:13
Medlem
Scrip7s avatar
Inte orättvist med en kvittering för Burnley. De har spelat bra idag.
2019-08-17, 14:16
Medlem
Scrip7s avatar
Såg väldigt tight ut på första reprisen, men Arsenal får ett mål korrekt bortdömt för offside.

I övrigt ett väldigt fint anfall och fint avslut.
2019-08-17, 14:21
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Såg väldigt tight ut på första reprisen, men Arsenal får ett mål korrekt bortdömt för offside.

I övrigt ett väldigt fint anfall och fint avslut.

Märklig granskning. Man fick ju inte ens se när bollen spelades?
2019-08-17, 14:28
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Hoppas det straffar sig för liverpool nu när de har sina två målvakter borta, får gärna vara så in till oktober!

Jag kan förstå att man inte önskar sina rivaler eller konkurrenter någon framgång. Det är ok.

Men jag kan inte förstå varför någon önskar olycka och skador åt någon annan.. Eller varför man drivs av att håna andras olyckor. Det är småaktigt, oförskämt, otrevligt och säger mest om vilken slags person man är.

Sane drog korsbandet. Tragiskt för en ung spelare med potential att bli en av världens främsta att han får en skada som potentiellt kan hämma hans karriär rejält. Det skänker mig ingen som helst glädje, även om det betyder att Liverpools främsta konkurrent i fjol är snäppet svagare nu.
2019-08-17, 14:30
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Jag kan förstå att man inte önskar sina rivaler eller konkurrenter någon framgång. Det är ok.

Men jag kan inte förstå varför någon önskar olycka och skador åt någon annan.. Eller varför man drivs av att håna andras olyckor. Det är småaktigt, oförskämt, otrevligt och säger mest om vilken slags person man är.

Sane drog korsbandet. Tragiskt för en ung spelare med potential att bli en av världens främsta att han får en skada som potentiellt kan hämma hans karriär rejält. Det skänker mig ingen som helst glädje, även om det betyder att Liverpools främsta konkurrent i fjol är snäppet svagare nu.
Blir en målvakt skadad för att han blir glidtacklad av en egen supporter så tycker jag iaf att man ska få håna lite grann iaf

Jag har läst att Adrian troligtvis spelar idag.
2019-08-17, 14:33
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Blir en målvakt skadad för att han blir glidtacklad av en egen supporter så tycker jag iaf att man ska få håna lite grann iaf

Jag har läst att Adrian troligtvis spelar idag.

Gradskillnad på att håna sättet vilket skadan uppstod på - för det var dråpligt, idiotiskt - och att hoppas Adrian blir borta länge för att det skadar Liverpool och spelaren själv.
2019-08-17, 14:50
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Gradskillnad på att håna sättet vilket skadan uppstod på - för det var dråpligt, idiotiskt - och att hoppas Adrian blir borta länge för att det skadar Liverpool och spelaren själv.
Sättet som spelaren blir skadad på har enligt mig stor betydelse på hur länge man hoppas han blir borta. I detta fallet så tycker jag det är tråkigt om han inte ens skulle missa en match.

2-1 Aubameyang.
2019-08-17, 14:51
Medlem
Vanstertrollets avatar
Auba.
2019-08-17, 14:58
Medlem
foool13s avatar
Otroligt att Real inte köpte Auba för ett par år sedan när det iaf kändes aktuellt.. 2016 tror jag det var. Lite yngre då iaf. Han hade vart en målspruta där.. också.
2019-08-17, 15:02
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Otroligt att Real inte köpte Auba för ett par år sedan när det iaf kändes aktuellt.. 2016 tror jag det var. Lite yngre då iaf. Han hade vart en målspruta där.. också.
Jag är beredd att hålla med. Han har väl uttalat sig väldigt pro-Real även med antydan om att det vore sin största önska att få spela på Bernabeu? Märkligt av Real Madrid enligt mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in