2019-08-17, 15:04
Medlem
gato12s avatar
När kommer Bellerin tillbaka egentligen?

Känns som han varit skadad länge nu
2019-08-17, 15:04
Medlem
foool13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Jag är beredd att hålla med. Han har väl uttalat sig väldigt pro-Real även med antydan om att det vore sin största önska att få spela på Bernabeu? Märkligt av Real Madrid enligt mig.

Ja han snackade jämt om Real där ett tag.. sedan blev han nog lite bitter att inget hände. Han var ju inte så respektfull mot Dortmund då dock..
Senast redigerad av foool13 2019-08-17 kl. 15:07.
2019-08-17, 15:05
Medlem
foool13s avatar
Pepe verkar vara så att det kan hända lite vad som helst.. brilliant ibland men också väldigt många enkla bolltapp när han inte vårdar bollen så bra. Ser lite halvkantigt ut ibland.
2019-08-17, 15:11
Medlem
Ezzelinos avatar
Ceballos imponerar, alert och kreativ, 90% passningssäkerhet i matchen.
2019-08-17, 15:18
Medlem
foool13s avatar
Inte överraskad av Ceballos direkt, tror att han kommer att vara väldigt bra på Emirates med stora ytor etc, när han kan gå lite vart han vill och hitta ytor och bollen kontinuerligt och motståndarna är lite avvaktande.. tror det blir lite tuffare för honom på bortaplan i PL där Arsenal är svaga och mer ligger på kontring på Auba etc, och det kanske kan vara lite svårt att få in Ceballos i spelet ibland, han är ju inte så fysiskt stark heller direkt..

Jag tycker dock inte han har så stora likheter med Ozil som spelare.. Ceballos går ju ofta djupt och en av hans stora styrkor är ju att han nästan aldrig ger ifrån sig bollen lätt. Özil är ju mycket mer av en ögonblicks-spelare som ofta går och gömmer sig lite för övrigt inte så bra på att behålla bollen inom laget lägre ner i planen etc. Han briljant i ögonblick dock i sista tredjedelen när han kommer vid liv.
Senast redigerad av foool13 2019-08-17 kl. 15:34.
2019-08-17, 15:22
Medlem
Vanstertrollets avatar
Mike Dean är så jävla usel förresten.
2019-08-17, 15:23
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Jag kan förstå att man inte önskar sina rivaler eller konkurrenter någon framgång. Det är ok.

Men jag kan inte förstå varför någon önskar olycka och skador åt någon annan.. Eller varför man drivs av att håna andras olyckor. Det är småaktigt, oförskämt, otrevligt och säger mest om vilken slags person man är.

Sane drog korsbandet. Tragiskt för en ung spelare med potential att bli en av världens främsta att han får en skada som potentiellt kan hämma hans karriär rejält. Det skänker mig ingen som helst glädje, även om det betyder att Liverpools främsta konkurrent i fjol är snäppet svagare nu.

Sluta vara så lättkränkt. Du hoppas ju självklart city ska tappa poäng idag så blir du ledsen när någon hoppas på att ni tappar poäng pga skador?

Hånar varken Becker eller den andra målvakten, jag ser liverpool som de främsta och utmana city om titeln. Klart jag hoppas att era bättre spelare är ”borta” MEN jag har absolut inte hånat dig eller din klubb i förra inlägget.
2019-08-17, 15:25
Medlem
Doftpelargons avatar
Bra match!

Tråkigt att Arsenals tilläts maska så mycket man gjorde på övertid.
2019-08-17, 15:42
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Jag är beredd att hålla med. Han har väl uttalat sig väldigt pro-Real även med antydan om att det vore sin största önska att få spela på Bernabeu? Märkligt av Real Madrid enligt mig.

Var han inte för dyr då? Hade för mig också att det var mycket snack om real och senare något kina rykte för de var de enda som kunde betala honom? Eh sak samma..

Den nye spanjoren i arsenal har gjort lika många assists nu som özil gjorde förra säsongen. Arsenal fansen går banans på sociala medier
2019-08-17, 16:00
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Var han inte för dyr då? Hade för mig också att det var mycket snack om real och senare något kina rykte för de var de enda som kunde betala honom? Eh sak samma..

Den nye spanjoren i arsenal har gjort lika många assists nu som özil gjorde förra säsongen. Arsenal fansen går banans på sociala medier
Precis som Unitedfansen om James, att han nu gjort lika många mål mot topp 6 motstånd som Lukaku gjorde för United.
2019-08-17, 16:08
Medlem
Scrip7s avatar
Adrian har tur som inte straffas där. Lite väl långsam att passa iväg bollen och har bara tur att den går utanför istället för mot mål.
2019-08-17, 16:09
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Precis som Unitedfansen om James, att han nu gjort lika många mål mot topp 6 motstånd som Lukaku gjorde för United.

Får se senare i säsongen hur dessa är. Visst kul för supportrarna att nya spelare visar upp sig. Men som det lät förra året, efter två - tre omgångar Torreira var Englands bästa värvning med mera..

Har sport paketet från viasport men tydligen ingår inte kanalen ultra HD... så varför visas en sån stor match som City - Spurs där idag? Suuuuck.. någon som vet en bra ace sida?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in