Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2019-09-26, 06:15
  #49
Avstängd
Manjakiss avatar
Tragiskt!
Thomas var en skön lirare och kampsportslegend.
R.I.P
Citera
2019-12-10, 20:02
  #50
Medlem
Brottargalnings avatar
Rasmussen är med en hel del i den här dokumentären. Troligen de sista klippen som gjordes med honom före han dog. Handlar om någon före detta HA snubbe som vill bli skådis. De tränade på samma klubb.

https://www.svtplay.se/video/24541821/ingen-angel
Citera
2019-12-13, 14:01
  #51
Medlem
hurjapaas avatar
Kommer ihåg att när vår klubb ordnade muay thai SM i början av 2000 så var en handfull HA där och hejade (?) på Rasmussens killar.
Citera
2019-12-16, 19:56
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattheus
Förvånad minst sagt, minns honom som en skicklig kampsportare i träningslokalerna slutet av 80 talet. Var trevlig ambitiös och inga psykopatiska drag.

Många av dessa kampsportare hamnar lätt i fel sällskap där det finns lättförtjänta pengar.


Då delar du inte uppfattning med TR själv. Minns hur han satt i soffan på klubben någon gång runt millenieskiftet och självdiagnosticerade sig som psykopat. Berättade att han läst på kriterierna o att de stämde på honom. Han verkade inte skämta.
Citera
2020-03-08, 09:25
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagbubblar
Då delar du inte uppfattning med TR själv. Minns hur han satt i soffan på klubben någon gång runt millenieskiftet och självdiagnosticerade sig som psykopat. Berättade att han läst på kriterierna o att de stämde på honom. Han verkade inte skämta.


Han var i så fall väldigt olik alla de andra rikspsykopater jag träffat i mitt liv. Har en hel hög med väldigt fina brev från honom. Han var väldigt mjuk på insidan - under den korta tiden vi träffades. Omtänksam som få. Väldigt kärleksfull. Han gjorde gott intryck på mig - och så kommer jag fortsätta att se honom i mina tankar. Sen om det nu var 6 mån charader från en psykopat - so be it.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback