Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-08-12, 23:43
  #1
Medlem
Hur stor makt har familjen Wallenberg egentligen? För att min facebook profil är helt borta efter detta inlägg som jag skrivit om Walllenbergs familj!!

Det känns som att det har blivit värre än Nordkorea i Sverige 2019

Hela min facebook profil som jag haft i många år med tusentals vänner och alla mina bilder är helt borta efter detta inlägg?!

Varför är det ingen som vågar ifrågasätta Wallenbergs familj och Bilderberggruppen, trots att de ligger bakom det mesta som sker i Sverige och vanstyret, och styr politiken i bakgrunden?
Varför står Wallenbergs familj över lagen?
Det spelar ingen roll om det är höger eller vänster som sitter vid makten, så är det Wallenbergs familj som styr och drar i spakarna bakom kulisserna!
Wallenberg - Så funkar det:
Sälj vapen - bidra till krig- skapa flyktingar- och när de som förväntat kommer Wallenberg redo att tjäna miljardbelopp på flyktingarna, genom att skapa skuldslavar, nya konsumenter och billig arbetskraft med hjälp av nyttiga hjärntvättade idioter så klart som springer deras ärenden.
Inte konstigt att man förespråkar sänkta löner från näringslivets håll, det är ganska tydligt om vem som ligger bakom massinvandringen till Sverige
Reinfeldt, Annie Lööf, Löfven och andra korrupta kriminella politiker är bara marionettdockor och köpta av Wallenberg och Bilderberggruppen och följer bara order!
(Deras döda farfäder utvecklade flygplan och avancerade motorfordon. De gjorde dessutom mycket att betrakta som kriminellt. Detta toppar dock dessa perverterade avkommor.
Destruktionskapitalister som skapar affärer. Insideraffärer har tagits till en helt annan nivå. (Deras män Reinfeldt och Löfven med sjuklöver stöttar.)
Hela Sverige får plikta. Tragiska brott som följd som förstört mångas liv och är grundorsaken till varför vårt land håller på att gå under och är i kris
Jag äcklas av denna perverterade familj
Hur ska man lösa problemet i Sverige om man inte pratar om själva orsaken till problemet utan bara pratar om symptom!
När ska man kalla en spade för spade?

Jag har bifogat denna länk om hur Wallenbergs familj tjänar pengar på krig och elände och flyktingkatastrofer

https://newsvoice.se/2015/10/wallenb...dMVAOGFqSuKdcE

Mina väninnor har publicerat samma inlägg i solidaritet till mig i några grupper och de blev också avstängda på mindre än en minut på samma sätt som jag och hela deras facebook profil är helt borta med allt!

Vem ligger bakom dessa avstängningar i Sverige egentligen?
Man kan inte ens logga in för att kontot är helt borta
__________________
Senast redigerad av Annelielindblom 2019-08-12 kl. 23:51.
Citera
2019-08-12, 23:49
  #2
Medlem
Datormuss avatar
Du har kommit på det ultimata sättet att radera sin facebook.
Dom har mer makt än att kunna ta bort ett facebookkonto det kan jag lova dig.
Citera
2019-08-12, 23:51
  #3
Medlem
NovaOculuss avatar
kan du bevisa att ditt konto har funnits, att du inte har tagit bort det, att någon annan har tagit bort det pga att du går emot eliten?

var försiktig i framtiden, de har ögon överallt
Citera
2019-08-12, 23:51
  #4
Medlem
POLlSs avatar
Jag köper inte att ditt fb-konto med tuuuusentals vänner blivit raderat.
Citera
2019-08-12, 23:53
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Datormus
Du har kommit på det ultimata sättet att radera sin facebook.
Dom har mer makt än att kunna ta bort ett facebookkonto det kan jag lova dig.

Men varför är denna länk kvar och det är många som pratar om Wallenberg och deras skumma affärer bakom flyktingkriser och sånt, och hur de tjänar pengar på krig och elände?

https://newsvoice.se/2015/10/wallenb...dMVAOGFqSuKdcE
Citera
2019-08-12, 23:55
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POLlS
Jag köper inte att ditt fb-konto med tuuuusentals vänner blivit raderat.

Men herregud jag haft fb-kontot i många år och mina vänner ringer och frågar om vad som har hänt
Citera
2019-08-12, 23:56
  #7
Medlem
Datormuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annelielindblom
Men varför är denna länk kvar och det är många som pratar om Wallenberg och deras skumma affärer bakom flyktingkriser och sånt, och hur de tjänar pengar på krig och elände?

https://newsvoice.se/2015/10/wallenb...dMVAOGFqSuKdcE

Hur ska jag kunna veta det?
Citera
2019-08-12, 23:57
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
kan du bevisa att ditt konto har funnits, att du inte har tagit bort det, att någon annan har tagit bort det pga att du går emot eliten?

var försiktig i framtiden, de har ögon överallt

Det är klart jag kan bevisa, jag har ju haft kontot i många år och skrivit massa inlägg om olika saker i och varit medlem i många grupper
Citera
2019-08-13, 00:00
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Datormus
Hur ska jag kunna veta det?

Men varför ska Wallenbergs familj vara rädd för en oskyldig tjej som jag som skriver ett inlägg om hur de blir feta och tjänar enorma pengar på krig och lidande?

Det var denna länk som jag bifogat

https://newsvoice.se/2015/10/wallenb...dMVAOGFqSuKdcE
Citera
2019-08-13, 00:03
  #10
Medlem
Datormuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annelielindblom
Men varför ska Wallenbergs familj vara rädd för en oskyldig tjej som jag som skriver ett inlägg om hur de blir feta och tjänar enorma pengar på krig och lidande?

Det var denna länk som jag bifogat

https://newsvoice.se/2015/10/wallenb...dMVAOGFqSuKdcE

Ska du fråga mig något mer som jag inte vet eller är du nöjd här?
Citera
2019-08-13, 00:06
  #11
Medlem
Baptisten555s avatar
Om detta nu är sant (vilket jag köper) så skulle jag om jag var du, hålla väldigt låg profil ett tag, kanske befinna dig på annan adress än du är skriven på, inte använda telefon osv ett tag, denna "Elit" står ovan lagen och kan lätt få dig att "försvinna" och det står någon notis i dagstidningarna om det, sedan är du borta...

Jävligt oroväckande inlägg, även om jag är insatt i ämnet!
Citera
2019-08-13, 00:08
  #12
Medlem
Datormuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baptisten555
Om detta nu är sant (vilket jag köper) så skulle jag om jag var du, hålla väldigt låg profil ett tag, kanske befinna dig på annan adress än du är skriven på, inte använda telefon osv ett tag, denna "Elit" står ovan lagen och kan lätt få dig att "försvinna" och det står någon notis i dagstidningarna om det, sedan är du borta...

Jävligt oroväckande inlägg, även om jag är insatt i ämnet!

Jag tror inte hon förstår vilka krafter som hon "leker" med.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback