2019-08-15, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Gjorde du en tankevurpa självmant här eller? SD som är sprunget ur den nationella rörelsen och enligt egen utsago varit nationalister fram till ett par val tillbaka samlar över en miljon röster visar bara att allt för många förlitar sig på dom. Möjligtvis röstar människor på SD för att de tror att det gör mest ont för makthavarna där. Högerarmen hit eller dit, våran statsminister utmålar SD som högerextremister likt förbannat så röstar folk på dom. Att nationella partier inte blev större i detta valet har att göra med medias ovilja att släppa fram dom och låta de komma till tals. Sen var det över 22-tusen personer som valde att rösta på dödsknarkanazisterna utöver SD, rada upp alla de människorna så är det fler än man tror.

Tankevurpa? Jag misstänker att du nog inte förstår hur representativ demokrati funkar. Även om 22,000 är JÄTTEMÅNGA om man ställer upp dom på rad får dom ändå inte bestämma ett skit i en demokrati. Och det beror bara på deras märkliga önskan att se arga ut i vita skortor.
Citera
2019-08-15, 09:40
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Tankevurpa? Jag misstänker att du nog inte förstår hur representativ demokrati funkar. Även om 22,000 är JÄTTEMÅNGA om man ställer upp dom på rad får dom ändå inte bestämma ett skit i en demokrati. Och det beror bara på deras märkliga önskan att se arga ut i vita skortor.

Du läste inte hela mitt inlägg eller?
Citera
2019-08-15, 09:48
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Problemet är att makthavarna använder förintelsen emot nationella. Som om dom har något med saken att göra vare sig det har hänt eller inte. Vi anklagar liksom inte liberaler världen över för att de har släppt atombomber över Japan, det vore helt efterblivet eller hur? Nationella kan ju inte stå till svars för vad som nu hände eller inte händ i dessa lägren på 40-talet.

Men har ni i NMR inte lärt er elementär förhandlingsteknik efter alla år av flygbladsutdelning?
Om motståndaren (vänsterblivna) anklagar er för något som ingen kommer komma överens om att den ena parten har rätt och vi hade fel, som förintelsen. Ingen på vänstersidan kommer någonsin erkänna att förintelsen är en bluff.

Då bemöter ni påståendet med följande:
Ja, Hitler lät judar mördas. MEN judeo-bolshevisterna lät mörda 100miljoner människor.
Nu blir det era motståndare som får försvara sig själva och förklara sig.

Läxa nr1) Fortsätt aldrig i en diskussion ni aldrig kan vinna.
Läxa nr2) Försök aldrig att försvara er ståndpunkt i en sådan situation utan för över anklagelserna till motdebattörerna och låt dem försvara sig istället.
Speciellt då kommunisterna var judar och lät mörda 100milj människor. https://holodomorinfo.com/glossery/jewish-nkvd/nkvd/
Det kan dem aldrig försvara.

Som andra sagt!!! Gå vidare för helvete!
Hitler var en stor historisk figur. Men det var Napeolon också.
Det finns inga rörelser som hyllar Napeolon.
Sveriges frihetskamp handlar om Sverige och svenskarna.
Den är inte vänster eller höger. Den är inte ideologisk. Ideologi är för att splittra grupper.
Kampen är etnisk, geografisk och spirituell.

Och dumpa dem där fjällrävenbyxorna.
Senast redigerad av GlennvonGoteborg 2019-08-15 kl. 10:05.
Citera
2019-08-15, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-III
Hur intressant är NMR, respektive NS, egentligen? Varför skriver media så mycket om dem, och varför blir det en så stor angelägenhet på Flashback?

NMR fick i senaste valet 0,3 promille av rösterna, det vill säga lite drygt 2100 röster. Det innebär t ex att det var 50% fler som röstade på Djurens Parti, att det var 150ggr fler som röstade på Fi (ja, för varje person som röstade på NMR var det 150 som röstade på Fi).

När Simon Lindberg igår säger till journalister att "Vi skall segra" så undrar man ju hur han definierar "seger"? Lite som när Damkronorna kom sist i OS men det "var ändå en seger att vi var med"?

Även om NMR, NS o dyl tar mycket utrymme i media, och ännu mer uppmärksamhet på Flashback, så får det ju ändå ses som en ganska perifer organisation, betydligt längre från "segern" än Djurens Vänner.
Självklart så skapar det ett enormt intresse på grund av
1. Svenskar är extremt oroliga inför framtiden och oavsett hur de röstar så ser de att en stark nationalistisk gruppering som tar vara på deras intresse kan vara det som räddar dem i framtiden.
2. Kommunisterna och globalisterna är livrädda för de vet att oavsett hur svenskar röstar idag så ser de att en stark nationalistisk gruppering som tar vara på svenskars intresse kan vara det som störtar det globalistiska terrorväldet och räddar den svenska befolkningen i framtiden.
Citera
2019-08-15, 10:44
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nadal
Gäsp..
Dags att gruppera för att mörda polischefen, Löfven, M.Johansson och 500 till strategiskt utvalda makthavare.
Mörda minst 10000 menaiter på en dag. Tillräckligt för att skapa landsflykt.
Avprogrammera alla PK-sjuka och dödsstraff för att ens tänka vänster.
När kör vi?

Men det är ju bara att köra på det spåret för de som önskar. Lämpligen inte förstås inom ramen för en öppen och i alla fall än så länge laglig organisation. Eftersom det skulle få ett abrupt slut utan att något uppnås förutom att spela etablissemanget rakt i händerna.

Nationella måste främst använda hjärnan för att besegra en betydligt mäktigare fiende. Det formligen vimlar av pyrande konflikter mellan olika grupper i Sverige som inte involverar nationella. Och inte minst mellan regimens hejdukar och dessa grupper. De här konflikterna ska eldas på av nationella. Använd fantasin här istället om målet är att vinna. Under tiden kan vår sida fortsätta att ackumulera stöd och kritisk massa.
Citera
2019-08-15, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feministerna
Att begå våld ger nog bara mer sympatier till asylanter, det ser våran kära gammelmedia till.

Nä, det är nog bra att vara ute och protestera, men jag tycker dom borde satsa mer på att vara mönstermedborgare i alla avseenden, inte minst uppförande.

Fredlig protest är bäst. Jag menar, kunde Mahatma Gandhi frigöra Indien ifrån sina ockupanter...så kan väl svenskar också göra?.
Fredlig protest är absolut helt värdelöst. Hur lång tid tog det innan Mahatma "frigjorde" Indien och hur många dog under tiden?
Att vara passiv är att visa svaghet och vika ner sig och det är inget som fungerar emot blodtörstiga sionister vars slutliga mål är att ta död på den vita befolkningen.
Citera
2019-08-15, 11:13
Medlem
För några år sedan dök det upp en del "häcklare" som ofta tog upp vad Lund försörjde sig på. Kan det även finnas ekonomiska skäl.Iför sig vet jag inte om det finns arvoden eller lön. Men är allt frivilligt arbete? Eller var det så tidigare att Lund hade en ekonomisk särställning som en del påstod ?
Citera
2019-08-15, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagall123
Svenskar är extremt oroliga inför framtiden och oavsett hur de röstar så ser de att en stark nationalistisk gruppering som tar vara på deras intresse kan vara det som räddar dem i framtiden.

Bara att inse att nysvenskarna nu styr landet.

https://www.youtube.com/watch?v=onw1g9ep4Dk
Citera
2019-08-15, 11:39
Medlem
Lao Tzus avatar
Det har väl varit tal om att försöka få NMR förbjudet? Då kan delningar göra det svårare att förbjuda

I Tyskland brukar nya partier uppstå när dom gamla förbjuds av författningsskyddet

Namnet är Nationell Styrka är jag lite fundersam över. För tankarna till något nylanserat brännvin typ Absolut (vodka)

Är det många medlemmar som är målet bör man välja något namn av typen Inkluderande Skandinaver eller Öppna Nordbor
Citera
2019-08-15, 11:39
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagall123
Självklart så skapar det ett enormt intresse på grund av
1. Svenskar är extremt oroliga inför framtiden och oavsett hur de röstar så ser de att en stark nationalistisk gruppering som tar vara på deras intresse kan vara det som räddar dem i framtiden.
2. Kommunisterna och globalisterna är livrädda för de vet att oavsett hur svenskar röstar idag så ser de att en stark nationalistisk gruppering som tar vara på svenskars intresse kan vara det som störtar det globalistiska terrorväldet och räddar den svenska befolkningen i framtiden.

Ja, kanske det är så? Men av rösterna att döma så är det då ändå långt många fler som är oroliga för djurens väl och rätt, för att inte tala om feministernas.

Det finns mycket att oroa sig för, om man är den typen som lätt jagar upp sig, kanske?
Citera
2019-08-15, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-III
Ja, kanske det är så? Men av rösterna att döma så är det då ändå långt många fler som är oroliga för djurens väl och rätt, för att inte tala om feministernas.

Det finns mycket att oroa sig för, om man är den typen som lätt jagar upp sig, kanske?
SD, AFS och Med fick tillsammans 18% av rösterna. Sd är med all sannomikhet det största partiet bland svenska män.
6*535*271*personer röstade, i Sverige bor det ca 2 000 000 invandrare, invandrare röstar gennerellt på S och V.
Räknar man bort invandrarna så är SD deffinitivt bland de 2-3 största och därmed bevisar att svenskar är trötta på förtrycket och vill ha till en förändring.
Citera
2019-08-15, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinisMalorum
Gulligt att tro det sker ett folkutbyte. Det ni ju redan 1920-talet, 1940, 1950, 1960, 1980, 1990, 2000 våra barn skulle tvingas vara vända mot mecka osv.
Vad har skett sen 1920?
Svenskarna har blivit några miljoner fler.
Inga negrer styr våra organisationer, regeringen, företag. Dom städar, diskar, står på cafeer eller kör buss.

Det är gulligt att gå på den myten varje djävla gång.

Jag älskar att NMR splittras. Elitister kan aldrig hålla sams eftersom hela idén bygger på "jag är bättre än dig och alla som inte är som jag ska ut".

Därför ser man aldrig någon djävla nazist le på bilder. Alltid den rynkade pannan som att "jag är mer man än dig".

Ni är en liten sekt som kämpar om att vara tuffast i ankdammen. Den som spränger eller dödar nåt får automatiskt respekt inom sekten men vi andra vet att ni tynar bort i nåt fängelse.

Mitt problem med hela naziströrelsen är att det bara är fula grabbar, mobbade barn, som tar igen sin frustration och därför slår mot andra istället för att göra nåt bra.

Ni är en sekt som gärna får splittra er ännu mer.

Så du tycker inte att det pågår ett folkutbytet? Vart är min gratis lägenhet, mitt gratis körkort, min straffrabatt och mina subventionerade jobb så jag kan konkurrera med babbarna på arbetsmarknaden?

Svenskar är andra klassens medborgare i Sverige.

Om du tycker "nazzar är fula" så googla "leftist vs national woman" så får du se vem som är ful.

Överviktig med tatueringar överallt och rosa hår kanske är din drömtjej, grabbarna är taniga och lågmälda,, ynkliga!

Nassarna har iaf stolthet. Eller de eftersträvar stolthet.
Senast redigerad av Lastpall500kg 2019-08-15 kl. 12:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in