Citat:
Ursprungligen postat av
Imiron
"Irländare", haha. Vad kommer härnäst? "Det är mina 0.01% vallonblod som har gjort det! Jag svär! För att vara en person som verkar bry sig om biologi verkar du inte allt för bildad på området.
vad har irländare med valloner att göra? du kanske känner till att man importerade rätt många slavar från Irland och de andra brittiska öarna till Skandinavien under vikingatiden va? även österifrån, och från Frankrike, tyskland,polen jag skulle aldrig komma på tanken att säga att ättlingar till dessa trälar för det första inte är vita och för det andra inte kan räknas som nordiska, jag har absolut inget problem med att en person har anor från något av dessa länderna i Sverige idag om det är det du försöker trycka på, och det handlar om enstaka droppar blod.
Tattar-myten eller zigenar-myten är just en myt, det har aldrig kommit så mycket romer till Sverige att de kunnat förändra genpoolen på så sätt att de som inte tillhör en "tattarsläkt" upptäcker att de har påbrå från det hållet, zigenare har dessutom en helt annan ansiktsform, kroppslängd, etc. än vad mörkhåriga skandinaver har.
Du pissar bara dig själv i ansiktet när du sitter och rabblar upp massa wt-myter och tror att folk ska bli uppretade eller vad det är du tror att du ska åstadkomma med ditt trams.