Nyligen lanserades Kurbits, ett helt nytt snusvarumrke p marknaden.
Av de fyra sorterna som i dagslget finns tillgngliga har jag hittills bara testat Fbodssnus.
Tyckte den var bra, gillade smakkombinationen av tjra och vanilj.
Det pminde inte om ngot annat snus jag provat, kul att det slpps ngot nytt som inte r all white och smakar mint.
vriga sorter r Morgondagg, Soldat och Soldat vinter.
Hoppas att det kommer gr bra fr dem, och att de ven brjar tillverka lssnus i framtiden.
Morgondagg var rtt schysst.. lite torr frst gillade jag den inte men nr ja skickat i mig en dosa hade den vxt lite...bestller nog ngra dosor igen snart
Provade just Soldat vinter jag gillar den skarpt, den har smak som inte tar ver fr mycket utom ligger ganska lagom och r dessutom riktigt god! Jag str mig p en sak dock, jag kan fan inte stta fingret p vad fan den smakar, ena stunden knner man en hint av vattenmelon, nsta tnker man nej arrak kanske? vintergrna mrker man dock av, 4/5
Gillade bde fbod och morgondagg tror morgondaggen var den jag gillade mest smakar viol om jag minns rtt blommig saltlakrits smak inte helt fel kndes fullpackad portion som aldrig ville ta slut
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!