Nyligen lanserades Kurbits, ett helt nytt snusvarumärke på marknaden.
Av de fyra sorterna som i dagsläget finns tillgängliga har jag hittills bara testat Fäbodssnus.
Tyckte den var bra, gillade smakkombinationen av tjära och vanilj.
Det påminde inte om något annat snus jag provat, kul att det släpps något nytt som inte är all white och smakar mint.
Övriga sorter är Morgondagg, Soldat och Soldat vinter.
Hoppas att det kommer går bra för dem, och att de även börjar tillverka lössnus i framtiden.
Morgondagg var rätt schysst.. lite torr först gillade jag den inte men när ja skickat i mig en dosa hade den växt lite...beställer nog några dosor igen snart
Provade just ”Soldat vinter” jag gillar den skarpt, den har smak som inte tar över för mycket utom ligger ganska lagom och är dessutom riktigt god! Jag stör mig på en sak dock, jag kan fan inte sätta fingret på vad fan den smakar, ena stunden känner man en hint av vattenmelon, nästa tänker man nej arrak kanske? vintergröna märker man dock av, 4/5
Gillade både fäbod och morgondagg tror morgondaggen var den jag gillade mest smakar viol om jag minns rätt blommig saltlakrits smak inte helt fel kändes fullpackad portion som aldrig ville ta slut
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!