• 1
  • 2
2019-08-11, 23:47
Medlem
Hej jag vill rymma från en psykiatrisk avdelningen hur ska jag göra? Jag har avdelningen för mig själv och därav har ni svaret på både varför och frågan. Jag vet rutinerna på avdelningen och vet vilka chanser men jag vet att det är svårt och jag har rymt från psyke många gånger tidigare men aldrig lyckats så som jag vill nu, jag vill ta mig så långt härifrån som möjligt, jag har börjat planera och packa lite smått redan idag vet inte om jag gör det imorgon. Feed me med tips, jag har även övervägt utomlands nånstans jag vill helst till Amerika. ursäkta om jag postar detta i fel forum. men jag är tusenfaldigt tacksam för alla svar som jag kan få tack.
Citera
2019-08-11, 23:52
Medlem
Zer0Shits avatar
Smyg ut genom skorstenen.

z
Citera
2019-08-11, 23:55
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DR.Gein
Hej jag vill rymma från en psykiatrisk avdelningen hur ska jag göra? Jag har avdelningen för mig själv och därav har ni svaret på både varför och frågan. Jag vet rutinerna på avdelningen och vet vilka chanser men jag vet att det är svårt och jag har rymt från psyke många gånger tidigare men aldrig lyckats så som jag vill nu, jag vill ta mig så långt härifrån som möjligt, jag har börjat planera och packa lite smått redan idag vet inte om jag gör det imorgon. Feed me med tips, jag har även övervägt utomlands nånstans jag vill helst till Amerika. ursäkta om jag postar detta i fel forum. men jag är tusenfaldigt tacksam för alla svar som jag kan få tack.

Dat bluff. Om det vore sant hade du inte haft tillgång till internet.
Citera
2019-08-11, 23:56
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Dat bluff. Om det vore sant hade du inte haft tillgång till internet.

Du tror fel. Är man skötsam så får man tillgång till sin telefon och laptop.
Citera
2019-08-11, 23:57
Medlem
Re4listeNs avatar
Citat:

Sån gallimatias, stäng tråden plz...
Citera
2019-08-11, 23:57
Medlem
Grollarens avatar
Kanske Flashback borde ha en forumdel för "kommande brott och kriminalfall"?
På film brukar de starta ett upplopp. men det är ju lite svårt om du är ensam. Försök hitta åtminstone en till kanske?
Citera
2019-08-12, 00:01
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Du tror fel. Är man skötsam så får man tillgång till sin telefon och laptop.

Får man tillgång till det lär man väl inte vara inspärrad heller, eller?
Citera
2019-08-12, 00:03
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Får man tillgång till det lär man väl inte vara inspärrad heller, eller?

Vet folk som haft tillgång till dator på rättpsyk till och med, så jag vet inte vad du menar.

Är man på vanliga psyk så har man inga såna restriktioner förrän det att man missköter sig, det är inget fängelse.
Citera
2019-08-12, 00:04
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Vet folk som haft tillgång till dator på rättpsyk till och med, så jag vet inte vad du menar.

Är man på vanliga psyk så har man inga såna restriktioner förrän det att man missköter sig, det är inget fängelse.

Låter konstigt. Är man för farlig för att låta gå lös så lär det ju inte vara safe att ge tillgång till internet.
Citera
2019-08-12, 00:18
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:

Har du ett pass, eller ska du gå till Amerika?
Citera
2019-08-12, 00:25
Medlem
GoUoDs avatar
Jag skulle väl … fly igenom fönstret, är det beklätt med galler så skulle jag valt en dörr som inte innefattar ytterdörren, annars … så skulle jag gått igenom ytterdörren.
Citera
2019-08-12, 00:32
Medlem
Är du en fara för allmänheten? Isf rym inte, för allas skull.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in