2025-06-06, 13:10
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Du milde så många homofober som kände sig manade att kommentera. Börjar nästan tro det är min döde fader eller levande bror som reggat sig på flashback...

Varför är det så viktigt? Vi är alla snart döda och ingen bryr sig. Att karaktäriseras från könsidentitet betyder ingenting för stora allmänheten, men mycket för de närmast berörda. Varför inte bara lämna det vid just det?

Det är otroligt skambelagt i västvärlden att erkänna att man tänder på transkvinnor. För mig är det inte alls svårt att förstå. Det är det bästa av två världar för de som tycker vi kvinnor är jobbiga pga olikheter. Vissa män älskar just dessa olikheter dock. Jag fattar båda sidorna. Även om jag lutar väldigt starkt åt hetero.
Hur fan kan man bli så uppvarvad över om en man tänder på en transkvinna?
Du vet vad som alltid sagts dom värsta homofoberna bär på en hemlighet . Dom brukar ofta skrika ut hat mot homosexuella och kalla andra bögar också. Tor du kan gissa på vad deras hemlighet är.
Citera
2025-06-06, 13:12
Medlem
rudi1985s avatar
[quote=HobbyHitler|92096149]
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985

Vilket jag inte heller har påstått.
Be någon hjälpa dig läsa vad jag skrev.
Du avslutade med att skriva man är "bög" helt enkelt så läs vad du skrev själv först
Citera
2025-06-06, 13:15
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Du milde så många homofober som kände sig manade att kommentera. Börjar nästan tro det är min döde fader eller levande bror som reggat sig på flashback...

Varför är det så viktigt? Vi är alla snart döda och ingen bryr sig. Att karaktäriseras från könsidentitet betyder ingenting för stora allmänheten, men mycket för de närmast berörda. Varför inte bara lämna det vid just det?

Det är otroligt skambelagt i västvärlden att erkänna att man tänder på transkvinnor. För mig är det inte alls svårt att förstå. Det är det bästa av två världar för de som tycker vi kvinnor är jobbiga pga olikheter. Vissa män älskar just dessa olikheter dock. Jag fattar båda sidorna. Även om jag lutar väldigt starkt åt hetero.
Hur fan kan man bli så uppvarvad över om en man tänder på en transkvinna?

Ingen som blir uppvarvad. Vi bara konstaterar faktum att män som tänder på "transkvinnor" är bögar eftersom "transkvinnor" är män. Bara erkänn att ni är bögar.
Citera
2025-06-06, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Ingen som blir uppvarvad. Vi bara konstaterar faktum att män som tänder på "transkvinnor" är bögar eftersom "transkvinnor" är män. Bara erkänn att ni är bögar.
Jadu, jag vet inte. Tycker bara det verkar poänglöst att sätta diverse rubriker på folk. Har väl mer inställningen att låt folk kalla sig vad fan de vill. Är inte speciellt intresserad av hbtqx eller vad det i detta ögonblick kallas men har en grundinställning att jag djupt ogillar att bli rubriksatt själv och utgår ifrån att de flesta ogillar det.
Citera
2025-06-06, 17:40
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Jadu, jag vet inte. Tycker bara det verkar poänglöst att sätta diverse rubriker på folk. Har väl mer inställningen att låt folk kalla sig vad fan de vill. Är inte speciellt intresserad av hbtqx eller vad det i detta ögonblick kallas men har en grundinställning att jag djupt ogillar att bli rubriksatt själv och utgår ifrån att de flesta ogillar det.

Skriver man uttryckligen på ett offentligt forum att man är en man som tänder på män så får man räkna med att bli kallad bög. Inte konstigare än att någon blir kallad pedofil om den skulle skriva att den tände på barn.
Citera
2025-06-06, 17:50
Medlem
Citat:
Skriver man uttryckligen på ett offentligt forum att man är en man som tänder på män så får man räkna med att bli kallad bög. Inte konstigare än att någon blir kallad pedofil om den skulle skriva att den tände på barn.
Ja jag hade inte blivit det minsta stött om någon hade kallat mig bög. Har som de flesta kvinnor haft bra bög-kompisar. Men förstår såklart det är annorlunda för män. För mig är det ju på inga sätt ett skällsord. Att jag ens gav mig in i tråden var för att jag vet det finns män som faktiskt föredrar transkvinnor och att i såna förhållanden är det inte ovanligt att transkvinnan verkligen är "kvinnan" i förhållandet. Det är som sagt inget jag är beredd att ge mig ut på gatorna och slåss för men tycker bara det är onödigt med informella rubriker på människor.
Citera
2025-06-07, 09:10
Medlem
HobbyHitlers avatar
.
Citera
2025-06-10, 10:28
Medlem
Citat:
Nja ni konstaterar er övertygelse, som tveklöst grundar sig i något annat än fakta.
All forskning som gjorts visar att ni har fel. Att tända på en kvinnlig form är inte en homosexuell läggning. I hjärnscanner har det varit heterosexuella markörer som gav slag vid transkvinnor. Homosexuella män går inte igång på transkvinnan med kvinnlig fenotyp bevisat i alla studier som gjorts. Det gör bara män som tänder på kvinnoformen( antigen hetero eller bi)
Citera
2025-06-10, 15:00
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omnik
Nja ni konstaterar er övertygelse, som tveklöst grundar sig i något annat än fakta.
All forskning som gjorts visar att ni har fel. Att tända på en kvinnlig form är inte en homosexuell läggning. I hjärnscanner har det varit heterosexuella markörer som gav slag vid transkvinnor. Homosexuella män går inte igång på transkvinnan med kvinnlig fenotyp bevisat i alla studier som gjorts. Det gör bara män som tänder på kvinnoformen( antigen hetero eller bi)

Ni försöker bara förneka att ni är bögar. Tänder man på män som man så är man bög oavsett hur mycket mannen har klätt ut sig till kvinna.
Citera
2025-06-10, 18:27
Avstängd
Knivur-273s avatar
Jag skulle hellre sticka gåken i ett ihåligt ruttet träd.
Citera
2025-06-17, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omnik

Kan instämma på detta med egen "forskning".
Låg lite flummiga här om dagen och kikade på porr med en vän som är bög.
Visade honom mitt folder "Chicks with dicks" och jag kan ju säga att minen på honom var allt annat än intresserad.😂

Och sen är jag inte så vidare gay heller, då jag var osäker ett tag för några år sedan, så jag försökte testa. Sjukt bra head...men när jag skulle föra in den så ollade jag honom i mellangården, blev genast "vissen" och föll ner på golvet o börja gapflabba😆
Citera
2025-09-05, 08:35
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Tja, har den en kuk mellan benen så det inte en kvinna enligt min filosofi. Dessutom att som man ligga med en man är homo. Kanske inte det svar du ville ha.

Man kan undra vem vill ha en kvinna med kuk, jag tror inte att homosexuella skulle tända på nån med bröst som klär sig som en kvinna och har make -up.
De vill helst ha hetero-killar eller feminina killar med pojkaktigt utseende men de ska absolut inte ha bröst. och se ut som kvinnor.
Senast redigerad av rex144 2025-09-05 kl. 08:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in