2019-08-11, 19:12
Medlem
Pansarhanes avatar
Hejsan flashbackare!

Det finns inget bättre än en snygg kvinna med kuk mellan benen. Det finns inget mer maskulint än att ligga med en feminin kvinna som har kuk.

Grekerna insåg något liknande för tusentals år sedan. De mest maskulina männen i antikens Grekland låg med små pojkar för de ansåg att ligga med en kvinna med fitta bara feminiserade dem.
I dagens samhälle har vi turen att det finns kvinnor med kuk!

Vad tycker ni gällande att dejta/ligga/ha-förhållande med transkvinnor? Är nyfiken vad ni alla tycker och tänker!

Hojhoj
Citera
2019-08-11, 19:36
Medlem
revodnebs avatar
Tja, har den en kuk mellan benen så det inte en kvinna enligt min filosofi. Dessutom att som man ligga med en man är homo. Kanske inte det svar du ville ha.
Citera
2019-08-11, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarhane
Grekerna insåg något liknande för tusentals år sedan. De mest maskulina männen i antikens Grekland låg med små pojkar för de ansåg att ligga med en kvinna med fitta bara feminiserade dem.
Och där av det grekiska ordet "pedofili"
Citera
2019-08-11, 19:37
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Hejsan flashbackare!

Det finns inget bättre än en snygg kvinna med kuk mellan benen. Det finns inget mer maskulint än att ligga med en feminin kvinna som har kuk.

Vad tycker ni gällande att dejta/ligga/ha-förhållande med transkvinnor? Är nyfiken vad ni alla tycker och tänker!

Hojhoj
En kvinna med kuk? Då är det väl inte en hon utan en han!
Citera
2019-08-11, 19:47
Medlem
Pansarhanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
En kvinna med kuk? Då är det väl inte en hon utan en han!

Om allt är 100% kvinna och att hon e riktig het men hon har en kuk så är det i mina ögon en kvinna!
Citera
2019-08-11, 20:04
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Hejsan flashbackare!

Hojhoj

Jag håller med dig på alla punkter.
Citera
2019-08-11, 20:04
Medlem
RabiatModerats avatar
Eftersom transkvinnan är man så är det väl bara bögar och bisexuella eller andra transpersoner som tänder på dem, och eftersom bögar och bisexuella och andra med oklar läggning knappast utgör mer än några enstaka procent av befolkningen så är det få män som håller med dig om det förträffliga med den sorten.
Senast redigerad av RabiatModerat 2019-08-11 kl. 20:07.
Citera
2019-08-11, 21:16
Medlem
håller helt klart med, en mycket upphetsande grej
Citera
2019-08-11, 21:20
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Hejsan flashbackare!

Hojhoj

Du vet väl att kvinnor med kuk, är män med bröst
Citera
2019-08-11, 21:22
Medlem
Citat:
Om allt är 100% kvinna och att hon e riktig het men hon har en kuk så är det i mina ögon en kvinna!

Om du tänder på och ligger med transsexuella män, är du i mina ögon ett riktigt homo. Inget fel med det, men det är så det är!
Citera
2019-08-11, 21:24
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Du vet väl att kvinnor med kuk, är män med bröst
Funderar på om det är det dom kallar för en hen. Oidentifierat fabrikat på människan
Citera
2019-08-11, 21:29
Medlem
Skattebrotts avatar
”Transkvinna” är ju isåfall en kvinna med löskuk? Visst, det stör inte mig om hon kallar sig ”man”, sålänge hon inte är för ful eller vill köra in något i min röv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in