• 1
  • 2
2019-08-11, 15:14
Medlem
Wigilantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Som jag förstod det hade TS varit där och ropat redan .

Sluta vara så dramatisk , på dig låter de som grannen ligger styckmördad i lägenheten .
Tänker mer att någon/några varit inne o hämtat han och han ligger i en baklucka. Tro mig jag har sett sånt ske (tyvärr) och då skiter förövarna i om dom lämnar dörren öppen eller inte, medans om det var lägenhetsinnehavaren skulle han/hon ej lämna dörren på glänt om han/hon inte varit helt väck.
Citera
2019-08-11, 15:24
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wigilante
Tänker mer att någon/några varit inne o hämtat han och han ligger i en baklucka. Tro mig jag har sett sånt ske (tyvärr) och då skiter förövarna i om dom lämnar dörren öppen eller inte, medans om det var lägenhetsinnehavaren skulle han/hon ej lämna dörren på glänt om han/hon inte varit helt väck.
Ja, så också det kan gå till . Eller är han helt väck på droger och bara lämnat dörren öppen .
Citera
2019-08-11, 15:40
Medlem
Pieceess avatar
Gå in i lägenheten är det enda självklara. Börja med att ropa högt osv och får du inget svar så bara gå in och kolla läget. Han kanske ligger överdosad i soffan as we speak och behöver hjälp.
Citera
2019-08-11, 16:21
Medlem
Ring polisen anonymt. Du kanske räddar livet på honom.
Citera
2019-08-11, 16:27
Citat:
Ursprungligen postat av Wigilante
Mats Alms kidnappare låste ju efter sig innan de la honom i bakluckan.

OnT. Jag tror inte ts ska oroa sig för grannen.
Citera
2019-08-11, 16:35
Medlem
Får man fråga vart du bor ungefär?
Citera
2019-08-11, 22:23
Medlem
LongfellowDeedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meltingpot
Får man fråga vart du bor ungefär?
Och exakt hur skulle det tillföra tråden något? Att du får veta vart TS bor?
Citera
2019-08-11, 22:37
Medlem
KalleAnkasRovhals avatar
Ring polis,störningsjour samt hyresvärd. Fy fan vad jag hatar folk som inte visar respekt för sina grannar och beter sig som djur. Såna lågliv ska inte få ha lägenhet förens dem helt och hållet slutat knarka/supa och lärt sig vara människa.
Hade en sån granne en gång i tiden och han drev både mig och hela grannskapet till vansinne. Vi gaddade ihop oss och fick honom vräkt tillslut. Numera bor jag i hus och kommer aldrig att flytta till lägenhet igen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in