2019-08-10, 15:24
Medlem
JeffDaviss avatar
Jag har varit på strippklubbar utomlands men aldrig i Sverige. Vilka är det som går på typ klubb Prive i Stockholm?

Ensamma snuskgubbar?
Unga killgäng?
WT-folk som råkar ha lite extra stålar på fickan?
Byggkillar?
Tjejer?
Citera
2019-08-10, 15:29
Medlem
goin-xxxls avatar
Alla typer du nämnt som har massvis med stålar att göra sej av med för ett par timmars nöje.
Citera
2019-08-10, 15:30
Medlem
Kriminella blattar säger jag, helt utan insikt i branschen.
Citera
2019-08-10, 15:42
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Kriminella blattar säger jag, helt utan insikt i branschen.

Skulle vara roligt att höra från nån som faktiskt varit på en eller flera strippklubbar i Sverige. Gissa kan jag också göra.
Citera
2019-08-10, 15:50
Medlem
Många ensamma killar, män.
Ett och annat par och grabbgäng men klart mest av det förstnämnda.
Citera
2019-08-10, 16:06
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Jag var på några strippklubbar med kompisarna som ung. Privé bl.a. Det var uselt. Serverades folköl och vi satt i en svart lädersoffa och tittade på något öststatsluder som snurrade runt på stolpen.

Varit på några på Malta och i Asien. De var helt klart mycket bättre med sprit och bättre tjejer. Nu är jag över 35 och skulle inte få för mig att besöka något liknande igen.
Citera
2019-08-10, 19:06
Bannlyst
Varit på privé en gång när jag och mitt gäng var snorungar och ville testa nåt nytt.

Brukar vara rätt dött där. Men de som är där är oftast "businessmen" i kostym som leker balla för att de rört en brud för första gången och sen givetvis snorungar som vill testa nåt nytt första och sista gången.

Inträdet minns jag låg på 600 kronor. En öl låg på 100 kronor.

Sen kommer några tjejer som snurrar runt på stolpen och sen tar en och en ner till ett fint rum och erbjuder typ en simpel massage för 6000 kronor (skojar inte om priset).

Rekommenderar inte stripklubbar oavsett om det är utomlands eller Sverige. Bara för losers även om det är bättre utomlands.
Citera
2019-08-11, 15:07
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Varit på privé en gång när jag och mitt gäng var snorungar och ville testa nåt nytt.

Brukar vara rätt dött där. Men de som är där är oftast "businessmen" i kostym som leker balla för att de rört en brud för första gången och sen givetvis snorungar som vill testa nåt nytt första och sista gången.

Inträdet minns jag låg på 600 kronor. En öl låg på 100 kronor.

Sen kommer några tjejer som snurrar runt på stolpen och sen tar en och en ner till ett fint rum och erbjuder typ en simpel massage för 6000 kronor (skojar inte om priset).

Rekommenderar inte stripklubbar oavsett om det är utomlands eller Sverige. Bara för losers även om det är bättre utomlands.

Jag har bara vänt i Prives entré när jag fick höra priset. Hur fan kan nån tycka det är värt 600kr?! Jag har varit på strippklubbar i Tyskland och i USA (för många år sen) och då var det gratis att gå in och typ nattklubbsstämning där inne. Fått för mig att den svenska strippscenen är riktigt sorglig.
Citera
2019-08-11, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Jag har bara vänt i Prives entré när jag fick höra priset. Hur fan kan nån tycka det är värt 600kr?! Jag har varit på strippklubbar i Tyskland och i USA (för många år sen) och då var det gratis att gå in och typ nattklubbsstämning där inne. Fått för mig att den svenska strippscenen är riktigt sorglig.

Det är skamligt dåligt i Sverige. I Las Vegas när man ringer strippklubben hämtar dom upp en gratis med limousine. Och det serveras sprit och öl och är mer utav en nattklubb med nakna kvinnor.
Citera
2019-08-12, 08:13
Medlem
jtds avatar
Citat:
Jag har varit på strippklubbar utomlands men aldrig i Sverige. Vilka är det som går på typ klubb Prive i Stockholm?

Utan att outa mig för mkt så var jag där dagligen p.g personliga relationer under en period för några år sedan, och det är oftast samma fåtal personer på vardagar. Efter kl 1 och framåt kommer det max 3-4 kunder. Varav hälften är stammisar. Tidigare vet jag inte.
Citera
2019-08-12, 08:18
Medlem
Mullrets avatar
Citat:

Ensamma snuskgubbar?
Unga killgäng?
WT-folk som råkar ha lite extra stålar på fickan?
Byggkillar?
Tjejer?

Ministrar, typ Björn Rosengren. Omtalat besök på Tabu. Ännu mer omtalad ursäkt. Google ger dig svaret. Skrattkramp utlovas.
Citera
2019-08-12, 12:11
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jtd
Utan att outa mig för mkt så var jag där dagligen p.g personliga relationer under en period för några år sedan, och det är oftast samma fåtal personer på vardagar. Efter kl 1 och framåt kommer det max 3-4 kunder. Varav hälften är stammisar. Tidigare vet jag inte.

Med så få kunder kan man ju undra hur de har råd med stor lokal i innerstaden, betala löner till personal och köra runt med en dubbeldäckarbuss och minst en Hummer och göra reklam?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in