2019-08-13, 01:59
Medlem
GRlSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Med så få kunder kan man ju undra hur de har råd med stor lokal i innerstaden, betala löner till personal och köra runt med en dubbeldäckarbuss och minst en Hummer och göra reklam?

Antagligen för att:
1. Tjejerna går enbart/mestadels på provision
2. Marginalerna/vinst per kund är väldigt höga i jämförelse med en vanlig krog och de behöver således inte så mycket gäster
3. Mycket annat fuffens pågår på dessa ställen som drogförsäljning, prostitution och penningtvätt.

Nu vet jag inte angående prive med någon av de i GBG ägs/ägdes väl i princip av HA? Minns inte vad den heter men läste en del om den här för några år sedan.
Citera
2019-08-14, 07:52
Medlem
jtds avatar
Citat:
Med så få kunder kan man ju undra hur de har råd med stor lokal i innerstaden, betala löner till personal och köra runt med en dubbeldäckarbuss och minst en Hummer och göra reklam?

Ingen har fast lön eller några som helst villkor/avtal för sitt arbete. Över hälften av provisionen går till arbetsgivaren. En bra kväll kan en tjej fortfarande göra typ 10 lax över natten.
Citera
2019-08-14, 07:54
Medlem
jtds avatar
Citat:

Ingen har fast lön eller några som helst villkor/avtal för sitt arbete. Över hälften av provisionen går till arbetsgivaren. En bra kväll kan en tjej fortfarande göra typ 10 lax över natten, men lite som att skrapa triss enligt mig. diplomatiska kretsar var inte ovanliga kunder
Citera
2019-08-14, 07:56
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jtd
Ingen har fast lön eller några som helst villkor/avtal för sitt arbete. Över hälften av provisionen går till arbetsgivaren. En bra kväll kan en tjej fortfarande göra typ 10 lax över natten.

Men om det bara är 3-4 kunder på en natt kommer det bara in max 20 lax till stället. Knappt tillräckligt för hyran av lokalen...
Citera
2019-08-14, 08:24
Medlem
jtds avatar
Citat:
Men om det bara är 3-4 kunder på en natt kommer det bara in max 20 lax till stället. Knappt tillräckligt för hyran av lokalen...

Varierar såklart, turister osv, kan komma mycket fler också givetvis. Och sedan tidigare än småtimmarna sas det att det brukade vara mer folk. Jag kan såklart bara spekulera då jag inte har insyn på det planet. Det kan ju göras en hel del affärer inom verksamheten som inte syns utåt också på andra platser. Att man har arbetare som åker på en svensexa i någon lokal som redan finns eller liknande - jag vet faktiskt inte.
Citera
2021-03-22, 15:57
Medlem
finns det mera strippklubbar än dom jag hittar här https://lustscanner.com/?select=&lp_s_loc=183&lp_s_tag=&lp_s_cat=&s=home&p ost_type=listing

tänkte om det fanns någon dold lr nått
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in