Tjenare på alla icke binära & binära, hoppas helgen går bra för er.
Torskade bilkörkortet 2/3 månader sedan, finns nog nått inlägg här som kan hittas där jag nämner det.
Igår cyklade jag till jobbet sista gången till vinter iallafall, spontanköpte en EU-moped för orimligt lågt pris. Klagar inte.
Får vänta 1 år för omtagning av körkortet för tydligen fick man inte snorta amfetamin och köra därefter, tråkigt för civila att bli av med en av få säkra förare där ute.
TILL SAKEN: Mopeden skall trimmas så väl det går, på god väg redan med den delen. Frågan är inte OM utan NÄR hjältarna från ordningsmakten ligger i arslet, så jag vet att jag inte kommer stanna redan nu. Ingen diskussion. Förstår att andra har andra åsikter men det är ändå min bedömning av situationen som gäller.
Nu behöver jag TIPS, hur döljer jag bakre (den ända) bakplåten på klokast/smidigast sätt? Köra runt utan den ligger längst ner på listan, onödigt o dra på sig ögonen. Värt o tillägga kanske är att den tas bort väldigt smidigt.
VAD FAN SÄGER NI, vänster folket politiskt ber jag inte svara mig. Tack ändå. Alla tips o allt vad det är tages tacksamt emot, försök bara INTE hålla lektioner i moral & etik.
Tjenare på alla icke binära & binära, hoppas helgen går bra för er.
Torskade bilkörkortet 2/3 månader sedan, finns nog nått inlägg här som kan hittas där jag nämner det.
Igår cyklade jag till jobbet sista gången till vinter iallafall, spontanköpte en EU-moped för orimligt lågt pris. Klagar inte.
Får vänta 1 år för omtagning av körkortet för tydligen fick man inte snorta amfetamin och köra därefter, tråkigt för civila att bli av med en av få säkra förare där ute.
TILL SAKEN: Mopeden skall trimmas så väl det går, på god väg redan med den delen. Frågan är inte OM utan NÄR hjältarna från ordningsmakten ligger i arslet, så jag vet att jag inte kommer stanna redan nu. Ingen diskussion. Förstår att andra har andra åsikter men det är ändå min bedömning av situationen som gäller.
Nu behöver jag TIPS, hur döljer jag bakre (den ända) bakplåten på klokast/smidigast sätt? Köra runt utan den ligger längst ner på listan, onödigt o dra på sig ögonen. Värt o tillägga kanske är att den tas bort väldigt smidigt.
VAD FAN SÄGER NI, vänster folket politiskt ber jag inte svara mig. Tack ändå. Alla tips o allt vad det är tages tacksamt emot, försök bara INTE hålla lektioner i moral & etik.
Modifiera skylten med lite eltejp, ett F blir ett E eller ett L blir ett E eller en 6 blir en 8 ...
Hoppas du kör in i en stolpe och bryter en massa ben.
Fan vad kul med så många förslag!
JONWAY LY 5f, 2015 modell. EU-moppe.
Men räcker inte.
Bokstavs manipulation med tejp hade jag i planerna, men ironiskt nog finns inte ett ända tecken i regget som går att göra om.
Modifiera skylten med lite eltejp, ett F blir ett E eller ett L blir ett E eller en 6 blir en 8 ...
Hoppas du kör in i en stolpe och bryter en massa ben.
Trevlig helg.
Du hade kunnat skippa alla exempel, kompetent du är!
Jag hoppas mer på en betongvägg, stolpen måste ju sättas upp en ny. Skattepengar du vet, det där som man betalar av sin lön till staten. T.ex 18 000 lön, 3-4000:- som skatt.
Hoppas du förstår hur dum du är efter mitt sarkastiska avslut där men men. Hoppas kan man alltid.
Varför ändra på den? Ta bort den helt enkelt..
Om du blattar runt på trimmad moppe utan skyltar väcker du lika mycket uppmärksamhet som en som kasar runt MED skyltar. Svårt att avgöra 30-40 eller 60 för gemene man.
Du hade kunnat skippa alla exempel, kompetent du är!
Jag hoppas mer på en betongvägg, stolpen måste ju sättas upp en ny. Skattepengar du vet, det där som man betalar av sin lön till staten. T.ex 18 000 lön, 3-4000:- som skatt.
Hoppas du förstår hur dum du är efter mitt sarkastiska avslut där men men. Hoppas kan man alltid.
Nej, lektioner i folkvett verkar ju vara bortkastade.
”Säker förare”.... jo tjena.
Jag var sarkastisk, självklart uppmanar jag människor att inte ta amfetamin för att sedan köra i centrum, uppmanar starkt den kombinationen på motorväg däremot.
Begreppet ''lektion'' är abstrakt, du använder det i texten som en konkret sak.
Vad ska man säga, godkänt Svenska betyg verkar för din del varit bortkastat.
Din heder spolades ner, om den betyder något för dig. Uppläxad av en ''säker'' förare vars tar amfetamin medans han växlar kan fan inte va en lätt smäll
Varför ändra på den? Ta bort den helt enkelt..
Om du blattar runt på trimmad moppe utan skyltar väcker du lika mycket uppmärksamhet som en som kasar runt MED skyltar. Svårt att avgöra 30-40 eller 60 för gemene man.
Sannolikheten att jag stoppas med plåten på finns men är betydligt lägre än om jag tar bort den. Så vore rätt dumt tänker jag, mopeden låter normalt och är inte särskilt trimmad. Registrerad i annans namn så de känner inte igen mig.
Jag skulle lägga pengarna på att ifall plåtarna tages bort är jag torsk inom 7 dagar om ens det.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!